I think the world is sold



Jestem mięczakiem. Tak tak, śmieją się ze mnie, że chyba nie ssak ze mnie, a mięczak. Bo niestety smutek opanowuje mnie dość często, zwłaszcza jak coś zgubię, a się do tego przywiązałam po bardzo trudny temat mojego małego chomika jaki jest u kresu sił i muszę się z nim od kilku dni żegnać. Płaczę za każdym razem jak widzę jak nie może chodzić i ciężko mu idzie przemieszczanie się po klatce. Zastrzyki nie pomogły, kilka wizyt u weterynarza potwierdziło, że to prawdziwy emeryt jak na chomika i jego droga się tu kończy. Dotarło do mnie, że zupełnie nie nadaję się do zwierząt. Mam tak miękkie serce, że widząc jeża jaki wchodzi na ulicę wiele razy ściągałam komin z szyi aby go owinąć i leciałam go ratować. Teraz jest kiepsko. Przywiązałam się do mojego zwierzaka, wszelakie zdjęcia cały czas przypominają mi o nim i mimo, że doskonale wiem, że im szybciej odejdzie tym lepiej, bo mniej się tu będzie męczyć, to i tak poukładane mam tak w tej głowię, że chodzę i nie mogę znaleźć sobie miejsca. Teraz po prostu nie rozumiem jak można psa czy kota oddać do schroniska, albo przywiązać go do drzewa w lesie i zostawić zamiast doceniać i kochać zwierzaki  :(((

SPODENKI/TOP SHOP KOSZULKA/ZARA ZEGAREK/DW BUTY/KLIK TOREBKA/KLIK


Jeśli chodzi o stylizacje to torebka ze smutna miną pieska idealnie w temacie. Do tego asymetryczne szpilki jakie są chyba moimi najniższymi szpilkami i największym okazem wygody. Do tego najzwyklejsza koszulka i spodenki. Na te upały zdecydowanie preferuję takie lekkie sety.





77 komentarzy:

  1. smutno mi razem z Tobą z powodu Twojego chomika ;<


    btw. pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mały zwierzaczek jest teraz w niebie :***

      Usuń
  2. Anonimowy19:23

    Ślicznie wyglądasz, trzymaj się Kadik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kadiczku kochany, jestem z Tobą myślami...! I rozumiem Cię w stu procentach, niestety... Przez lata miałam psy, myszy, chomiki, szczury, myszoskoczki... I za każdym razem strata tak okropnie bolała, że już od lat nie chcę zwierzaków, nie nadaję się do tego :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś no ja też się nie nadaję, już nie kupię zwierzaka... Polecali mi w domu żółwia bo by mnie przeżył...

      Usuń
  4. Współczuję, też kiedyś miałam takie smutne chwile z moim królikiem- emerytem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kuurdeeee moje wcześniejsze 2 chomiki umarły totalnie nagle ;/// a teraz tego tak rozpieściłam, dawałam mu 'za dobre jedzienie', byłam 'za troskliwa' i ma tak mało siły, a jeszcze jest w stanie się z tym zmagać bo był dobrze odżywiony ;( 2 dni temu pojechałam na zastrzyk ze sterydami do weterynarza i to też może go trzymać. Mam nadzieje, że lada dzień mu przestanie bić serduszko bo tylko się męczy :(((((

      Usuń
  5. ja całe szczęście nie straciłam jeszcze zwierzątka, ale o mały włos moja sunia by nie umarła. Kleszcz zaraził ją boreliozą i wtedy tak strasznie cierpiała. Gdybym nie pojechała z nią do weterynarza, to pewnie teraz jej by nie było :(
    straszliwie smutno mi się teraz zrobiło ;/
    a tak wygląda Daisy : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=353710001406082&set=pb.100003012551216.-2207520000.1375291740.&type=3&src=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-ash4%2F483825_353710001406082_1272418472_n.jpg&size=960%2C577

    śliczny zestaw.
    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wcześniej tego nie dostrzegłam, ale po przeczytaniu tego posta zauważyłam, że pies-torebka się smuci :(. Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam chomiczki, wiem co znaczy gdy któryś odejdzie. Trzymaj się cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. no to mamy podobnie, nic mnie tak nie wzrusza jak zwierzęta :))

    OdpowiedzUsuń
  9. przykra sprawa.. mało kto byłby twardy ;c

    OdpowiedzUsuń
  10. O jeej :/ Przykra sprawa :( Trzymaj się ;* Ślicznie wyglądasz, świetna torba :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:47

    Kurcze nadajesz się do zwierząt kochana!:* Masz serce po prostu, a nie bryłę lodu, tak jak niektóre osoby. Mi niedawno odeszła złota rybka;((( i na razie nie kupię rybki, bo zwierzątka nie zastąpi inne zwierzątko-.- trzymaj się <3

    Śliczna stylizacja <3 czerń i jeans..to, co lubię;)))))))):*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też nie kupiłam nowego chomika bo tamten był jedyny :(((( dobrze mówisz z tym zastąpienie, nie da sie tak :((((

      Usuń
  12. W ogóle nie mów mi o przywiązaniu psa czy kota do czegokolwiek... Nawet nie chcę o tym myślec... Ostatnio znajomy opowiadał mi, że oddał suczkę do sterylizacji (przybłędę, do której się niesamowicie przywiązał)- niestety nie obudziła się... Dla mnie bylaby to tragedia....

    Swoją drogą- wyglądasz fantastycznie!! Uwielbiam taki look! Chociaż sama założyłabym do tego płaskie buty, albo na koturnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam kilka chomików ale do jednego strasznie się przywiązałam... Dożył maksymalnego wieku jak na chomika, pamiętam że pewnego dnia wszedł do swojego ukochanego, plastikowego domku i już nie wyszedł. Płakałam ale z drugiej strony cieszyłam się że był ze mną tak długo. Trzymaj się kochana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojj myślałam że z tego wyjdzie:(( jak już Ci pisałam, mój odszedł i nadal mi go brakuje:( mój mały słodki pupilek :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:00

    fajna lużna stylizaCJA , torebka boska


    zapraszam do mnie,jeśli ci
    się podoba to zaobserwuj no i komentuj

    http://www.sotheemily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kadiczku współczuję Ci bardzo. Też nie rozumiem ludzi, którzy traktują zwierzęta jak przedmiot którym można się pobawić i wyrzucić. Ja mojego psiaka Puszka kocham nad życie, a kiedy jest chory, czuję się źle, też nie mogę sobie znaleźć miejsca. Głowa do góry kochana, a może zdarzy się cud? życie to pasmo nieprzewidzianych sytuacji :)
    Taki minimalizm w stylizacjach latem jest najlepszy! Słodka torebeczka, ja poluję na liska albo sówkę taką jak miałaś :)

    Pozdrawiam i moc całusów ;*** i uścisków przesyłam ♥ ;**** ♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy20:03

    kochana wyglądasz Ślicznie ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy20:10

    małemu będzie lepiej u góry :)
    najważniejsze jest to żebys przetrwała ten najgorszy okres pożegnania ;/ a ja będe trzymała kciuki za cb kciuki żebys dała rade ;) trzymaj sie cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tak mialam papugi i ktoś otworzył klatke a okna były otwarte;/
    oj szkoda szkoda

    zdjęcia jak zwykle super;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kadik dobrze wiem co przechodzisz, miałam kilka chomików, króliczka, psa i przeżywałam ich stratę ogromnie, uwielbiam takie najzwyklejsze zestawy. trzymaj się !

    OdpowiedzUsuń
  21. doskonale Cie rozumiem... torebka urocza, mimo smutnej buzki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przykro mi, strata ukochanego zwierzątka bardzo boli. :(

    OdpowiedzUsuń
  23. wspólczuje :( mój chomik także umiera :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi przykro to pewnie okropny widok :/
    po za Tym świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiem o czym mówisz, mialam to samo z moją świnką morską.
    Ale nie zgadzam się co do tego, ze nie nadajesz się do zwierząt. To właśnie takie osoby jak opisalaś, które przywiązują psy do drzewa i oddająja do schroniska się do nich nie nadają! Warto walczyć o zwierzaka do samego konca, a po jego odejściu myśleć, ze dało się mu najlepsze życie na jakie było nas stać! Trzymaj się!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, dałam mu wszystko co najlepsze, dobrze mówisz!!!

      Usuń
  26. Oj tak, to jest smutna historia Kadziku, ale nic nie poradzisz, też nie rozumiem tych ludzi, które porzucają swoich pupili czy znęcają się nad nimi..,
    Stylizacja piękna

    OdpowiedzUsuń
  27. wiem co czujesz, ja musialam pozegnac mojego psa bernardyna 2 tyg temu, gdyz mial raka :(( mialam go 8 lat:( dlugo chorowal, leczyl go weterynarz,ale niestety nic nie pomoglo :(( trzymaj się Kochana

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy21:41

    Rozumiem Cię doskonale, kiedy mój kociak (też już emeryt) jest chory płaczę jak bóbr i od razu pędzę do weterynarza..

    Współczuję.. :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana pamiętaj, że ja jestem z Tobą <3 Jeżeli chodzi o stylizacje to nie mogę oczu oderwać od Twoich nóg. Szpilki są rewelacyjnie i cudowna jest ogólnie całość :**

    OdpowiedzUsuń
  30. Współczuję :( pożegnanie zwierzaka jest straszne, jak usłyszałam, że moja kotka może mieć wściekliznę po wizycie nietoperza to wpadłam w taką histerię, że ciężko było mnie uspokoić.

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podobają mi się Twoje szorty:) no i torebka to już mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja na szczęście jeszcze nigdy nie doświadczyłam straty ukochanego zwierzaka, bo do żadnego się nie przywiązywałam aż tak bardzo, więc nie mam pojęcia co możesz czuć.
    A co do zestawu to wyglądasz świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Szkoda mi was, Ty to bardzo przeżywasz, On się męczy ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. jeej ja sama wiem jak to jest, miałam kilka piesków i albo uciekły albo zdechły..współczuje:(

    OdpowiedzUsuń
  35. Post faktycznie smutny, sama mam pieski i przeżywałam podobne chwile. Mimo wszystko stylizacja jest bardzo ładna, świetna torebka (chociaż troszkę smutna).

    OdpowiedzUsuń
  36. torebka to prawdziwe cudeńko <3

    OdpowiedzUsuń
  37. No niestety... Taki żywot nie tylko zwierząt ale i ludzi. Na każdego kiedyś musi przyjść pora. Wiadomo, że to przykre ale coż zrobić :/

    OdpowiedzUsuń
  38. No dobra, to witaj w gronie mięczaków. I też mi smutno się zrobiło z powodu Twojego chomika.

    Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kurcze, no współczuję :( pamiętam moją histerię jak umarł mój (13-letni!) pies. Płacz i zgrzytanie zębów! Może warto teraz kupić jakieś bardziej żywotne zwierzę? Chyba świnki morskie dłużej żyją, bo chomiki to ponoć 2 lata

    OdpowiedzUsuń
  40. Ojejej , biedactwo , trzymaj się jakoś kochana.! ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Szkoda chomika, ja teraz nie mam żadnych zwierząt, ale i tak rozumiem to przywiązanie ;) Ta torebka z pieskiem zbyt pesymistyczna jak dla mnie, ale dobrze wyglądasz w takim zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj biedny zwierzaczek, ale dasz sobie radę:)

    OdpowiedzUsuń
  43. ślicznie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Kurcze, ta torebka totalnie podbiła moje serducho! Wyglądasz znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. szpilki cudo - mam takie same hehe :)
    a torebka genialna... strasznie mi się podoba...
    a ty jak zawsze wyglądasz pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy14:10

    Jejj czułam się tak samo jak straciłam chomika, trzymaj się :*
    cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. trzymaj sie
    super wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  48. również nie rozumiem takiego zachowania..

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy17:05

    wygodne są te szpilki? Widać że wysokie, a brak platformy tez robi swoje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niskie sa :) no i bardzo wygodne :) nie czuc za bardzo tej wysokości :)

      Usuń
  50. Prześwietna stylizacja, buty cudowne, zakochałam się w nich:)

    OdpowiedzUsuń
  51. jaka cudowna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  52. Kochaana... Ja też miałam chomiczna Bolusia, który też był chomiczym emerytem, też żegnałam się z nim kilka dni aż odszedł.. Wiem, jak to jest i strasznie Ci współczuję. Ale za to pięknie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kadiczku jaką Ty masz boską torebkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Calkowicie Cie rozumiem, kocham zwierzeta ponad wszystko
    Kisses
    Aga
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  55. wiem co czujesz, fakt bylam troche mlodsza kiedy stracilam moja swinke morska ktora zyla ze mna 5 lat, ale do dzis wspomniam moja kochana Basie i nigdy nie zapomne jak piszczala jak tylko otwieralam lodowke albo jak wchodzilam do pokoju . zwierzeta sa cudowne :( bardzo sie do nich przywiazuje tez :( teraz mam kotka , i kiedy byl maly czulam sie jakbym byla jego mama. nie opuszczal mnie ani przez sekunde!

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy05:01

    Kadik czuję się jakby przeczytała opis mnie samej parę lat wstecz ,kiedy to mój mały czarny piesek męczył i odchodził na drugi świat. Nie zapomnę tego uczucia nigdy i nikomu tego nie życzę by przeżywał to co ja kiedyś i Ty teraz. Śmierci chomika nie przeżywałam ,bo miałam zakodowane, że te zwierzątka króko żyją i nie byłam z nim jakoś szczególnie zżyta. Co do pieska mimo, że był u mnie kilka dni od dnia zakupu przeżyłam z nim moje rozstanie. O mały włos bym się pochorowała i polały się wiadra łez.
    Trzymaj się Kadiczku ! Jesteś silna :*

    Prosta ale ciekawa stylizacja dzięki butom i torebce .

    OdpowiedzUsuń
  57. boska torebka! :D

    OdpowiedzUsuń
  58. bardzo fajnie wyglądasz:)
    ta torebeczka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram