MAXI

Photo By White Pony
____________________________________ 02.07.2013 __________________________________

Dziś będzie o moim ulubionym filmie. W kanon tych moich 'naj' wpisanych jest sporo produkcji, jednak ten najlepszy, ten z jakiego bohaterką zawsze się utożsamiałam to 'Miłość i inne nieszczęścia'. Jak ktoś nie widział, a chce się pośmiać, popłakać to proszę bardzo. Przy tym filmie znajdzie się do tego okazja. W pewnym momencie byłam identyczna, nawet styl ubierania miałam taki sam jak wykreowana w tym filmie bohaterka. Uwielbiam ją. O filmie usłyszałam przypadkiem na spacerze, po jakimś czasie w telewizji usłyszałam, że w najbliższy wieczór leci właśnie ten film o jakim ostatnio słyszałam. O dziwo nie spóźniłam się i włączyłam POLSAT. Ciach, zakochałam się, wertowałam go do znudzenia, zapamiętałam najistotniejsze dialogi i z czystym sumieniem polecam każdemu. Lubię na takie ponure wieczory proste kino, banalne, wszelakie romantyczne komedie pochłaniam z powietrzem. Do tych naj należą także: Narzeczony mimo woli, 500 dni miłości, Nietykalni, a te konkretniejsze filmy to Mechaniczna pomarańcza, Lśnienie, Siedem, Wszystko o mojej matce. Jeśli macie swoje ulubione tytuły romantycznych i lekkich komedii, śmiało poproszę :)

SPÓDNICA/VJ STYLE BLUZKA/AX PARIS TOREBKA/KLIK BUTY/KUPBUTY




INSTAGRAM FACEBOOK

80 komentarzy:

  1. Blue valentine! najlepszy 'lekki' film ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam! to sobie zapiszę :))))
      dziekuję :)))

      Usuń
  2. super wyglądasz:) świetnie się ubierasz wgl:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy podobne gusta filmowe, bo większość z tych filmów oglądałam ;) Pięknie wyglądasz, taką maxi to nawet ja bym chętnie ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana wyglądasz po prostu mega pięknie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tych zdjęciach przypominasz mi trochę Indiankę ;) Do twarzy Ci tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja.:)
    Przepiękna ta spódnica maxi.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny zestaw i piękna maxi!

    Jeżeli chodzi o ten gatunek filmów , to nie wiem czy widzialas "Once"? Polecam. Ale i tak chyba moim ulubionym filmem w tej kategorii jest "Notting Hill".

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny look, kolory, wzory i dodatki idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. kochana przepięknie Ci w tych kolorach:) uwielbiam maxi długość!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja od teraz też :DDD jakie to wygodne :DDDD

      Usuń
  11. Wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudnie !!

    pozdrawiam serdecznie
    MArcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne są te kolory ,wyglądasz ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wymienionych przez Ciebie filmów też bardzo lubię "Narzeczony mimo woli". Sandra Bullock jest genialna w komediach :) Co do stylizacji - pasuje do Twojej urody, ale jak dla mnie trochę za dużo wzorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taaaaak Narzeczony mimo woli jest mega!!!

      Usuń
  15. O tak jeden z moich ulubionych filmów :) od siebie mogę polecić "Jeden dzień", "O północy w Paryżu", "Across the universe" (jeśli ktoś lubi Beatlesów i niebanalne musicale)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widziałam o Północy w Paryżu! aż go dziś oglądnę!!! a Beatelsów nie da sie nie lubić :DDDD

      Usuń
  16. mam identyczną spódnicę! wyglądasz cudownie, kolorystyka jest jak marzenie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne te filmy co tu podałaś. ja lubię jeszcze "50 pierwszych randek" i "Notting Hill".
    ślicznie wyglądasz, ekstra maxi. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kuurdeee nie widziałam :((( ładnie mi sie tego nazbiera teraz do oglądania :D

      Usuń
  18. piękna spódnica <3 świetne dodatki dobrałaś do tej stylizacji :) buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajnie wyglądasz, torebeczka mnie zauroczyła, a spódnica ma świetny kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja uwielbiam komedie Woody'ego Allena, z tych nowszych zwłaszcza "Vicky Cristina Barcelona" i "Poznasz przystojnego bruneta" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaaak! zapomniałam o tych filmach! rewelacja :D fajne zwroty akcji!

      Usuń
  21. Wyglądasz bajecznie :) T-shirt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowna ta spodnica i swietnie wyglada z ta koszulka!!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie szukam jakiejś fajnej maxi:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastycznie, świetne kolory, piękna maxi

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie wyglądasz, jak zwykle z resztą :)
    także już mam film na dzisiejszy wieczór, dzieki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy20:39

    ja Ci polecam Pamiętnik! najlepszy film ever <3

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna maxi! świetnie ją połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz w takim połączeniu kolorystycznym! spódnica jest rewelacyjna <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudnie wyglądasz ♥
    A co do filmów to nie lubię komedii romantycznych, wszystkie są takie same co mnie nudzi, wolę horrory, bo można się przynajmniej pośmiać xD

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja jestem zdecydowaną fanką Horrorów :) Wyglądasz idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to nie mam szans na horrory ;/ póxniej tydzien spac nie moge :(((

      Usuń
  34. Wspaniale :D:D i te kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku jakie boskie połączenie ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie dobralas rzeczy :)

    ja tez lubie ten film....jest super, szkoda ze glowna aktorka juz nie zyje :(
    Siedem tez jest fajny, znam go na pamiec i zawsze jak leci w tv to musze go obejrzec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo szkoda :((((((((((((((((((((((((((((((( uwielbiałam ją :(((

      Usuń
  37. Genialnie wyglądasz w spódnicach maxi! :)
    Cudowna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy23:35

    troszkę boho w stylizacjach - bardzo fajnie, że bawisz się stylami :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy23:42

    wyglądasz bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. cudownie wyglądasz :)
    właśnie zastanawiałam się jaki film obejrzeć i ciach twoja notka :D już wiem co obejrzę !

    OdpowiedzUsuń
  41. Po pierwsze maxi jest obłędna - cudeńko ♥♥ Po drugie kolorystyka - mega! Po trzecie - świetne połączenie wzorów! mmmmmm ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. pięknie Ci w maxi !

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy11:38

    Boskie zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładna spódnica :) Mega jest

    http://mystories2510.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. fajny blog:) na tych zdjęciach to jak z westernu:) ale świetny klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  46. genialnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. cudownie wyglądasz :) uwielbiam takie spódnice do stóp, ale jakoś siebie bym w nich nie widziała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  49. boska spódnica :) ogladałam wymienione przez Ciebie filmy i też je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. no uwielbiam Cię kochana! zawsze pięknie i stylowo <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Widziałam ten film i jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Muszę koniecznie obejrzeć 'miłość i inne nieszczęścia' :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. koszulka w azteckie wzory + maxi w tym kolorze = super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie wiem jak to możliwe, że na każdym zdjęciu wyglądasz wprost niesamowicie i że każdy element Twoich stylizacji leży na Tobie jak ulał, ale szczerze Ci tego zazdroszczę ;) Jesteś piękna! ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie podejrzewałam, że spodoba mi się takie połączenie. Świetnie wyglądasz :)

    W wolnych chwilach zapraszam do siebie na recenzje kosmetyków i makijaże http://lusiakowy.blogspot.com/ Ja oczywiście pozostaję na dłużej i obserwuję blog.

    OdpowiedzUsuń
  56. Lubię "Miłość i inne nieszczęścia", a "Nietykalnych" uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna stylizacja :)
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Idealny zestaw, te kolory...! <3 Karmelowa maksi jest BOMBA!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Świetnie kolorystycznie wszystko gra! Plus ta torebeczka, totalnie mnie urzekła!

    OdpowiedzUsuń
  60. piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Dla mnie moim ulubionym jest diabel ubiera sie u prady, no i niesmiertelna pretty woman:))

    OdpowiedzUsuń
  62. pięknie wyglądasz, ta spódnica bardzo ładnie podkreśla Twoją talię - super! :)

    OdpowiedzUsuń
  63. od wtorku dzięki twojemu postowi obejrzałam spędziłam każdy wieczór na nadrabianiu filmów- dziękuje za tak ciekawe propozycje, polecam od siebie wesele w sorrento.

    OdpowiedzUsuń

Instagram