30 Days Challenge: Day 1



Przez cały miesiąc będę dodawać stylizacje i wpisy tematyczne o moich ulubionych osobach, rzeczach, miejscach i postaciach. Tego będzie dużo.  Zaczynamy od najistotniejszego. Mój aparat, to zdecydowanie jedna z moich najważniejszych rzeczy, bez niego bloga by nie było. Tony pytań padają właśnie o model aparatu. To stary, tani i bardzo prosty aparat Canon 400d. Uwielbiam go, jest prosty w obsłudze, jest lekki jak na lustrzankę i towarzyszy mi praktycznie każdego dnia. Do tego kupiłam go za tak śmieszną kwotę, z tyloma gratisami jak 5 baterii, GRIP, torba, obiektywy, filtr że mogę znów powiedzieć, że urodziłam się pod gwiazdą szczęścia. Czy bym go zamieniła na jakiś inny? Chciałabym, jednak model jaki cały czas chodzi mi po głowie jest wielki i ciężki i praca z Canonem 5d mark ll już nie będzie taka łatwa. Nie zmieści się do moich torebek i ciężko będzie mi się z nim przemieszczać tak swobodnie jak z tym. To właśnie od kupna aparatu zaczęła się przygoda z blogowaniem. To była najlepsza decyzja jaką podjęłam w moim życiu. Bo dzięki temu poznałam masę wspaniałych ludzi. Trochę się otworzyłam i pozbyłam się kompleksów jakich miałam masę :) Także polecam blogowanie :) Taki wirtualny ekshibicjonizm.

 KOSZULKA/KLIK SPÓDNICA/KADIK BABIK TOREBKA/KLIK BUTY/VJ STYLE









INSTAGRAM FACEBOOK

54 komentarze:

  1. Fajny blog :)
    Zapraszam na mój blog.
    Obserwuje !
    http://emilka-elmo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dokładnie, u mnie też blogowanie zaczęło się od kupna aparatu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba taki schemat wpisuje się w większość blogów :)))

      Usuń
  3. masz cudowne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy19:11

    Piękna,pięknaaaaaaa:*:*:* <3
    Zdecydowanie na Twoim blogu są zjawiskowe zdjęcia, uwielbiam!
    5 ostatnich zdani... ujęłaś to znakomicie:);*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam swój aparat, trudno byłoby mi się z nim rozstać :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja posiadam zwykła cyfrówkę, której nienawidzę ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aparat dobra rzecz, mi też pewnie przydałby się jakiś dobry, wszystkie paznokcie wyglądałyby kożystniej, ale na razie mnie nie stać na żaden i zostaję z moim prostym, zwykłym aparatem ;) Piękna spódniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zdjęcia :D
    ja też bez mojego canona się nie ruszam :D zawsze jest przy mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  9. SPÓDNICZKA I TOREBKA genialne!!<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torebusia z resztą jak cała Ty : *

    Buziaki : **

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:02

    Blogowanie to nie tylko wirtualny ekshibicjonizm-ale także w pełni realny.

    Ciężko jest pokazać swoja twarz, powiedzieć -tak to ja, to ja czuje sie nieszczęśliwa, zraniona czy wręcz przeciwnie -jestem niesłychaną szczęściarą! Czasami lepiej jest obnażyć się w internecie niż w realnym świecie, gdzie wymagają od nas konkretnych zachowań.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam tego samego Canona :)) masz racje, ze jest prosty w obsłudze- za to właśnie go bardzo lubie :)))
    Fantastyczna uszylas sobie ta spódnice!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jacie :D to mamy Karolinka te same aparaty :** Cool!

      Usuń
  13. Anonimowy20:21

    świetny look;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw jest idealny!!! A torebuszkę masz przecudną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja jest cudowna <3 Kocham w niej wszystko.
    A co do aparatu to nie myślałaś może o Canonie 6d? Z tego co wiem to klasowo podobny do 5d i chyba mniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kadik ! Wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. BOSKO BOOSKOO ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyglądasz :) Kadik uwielbiam na Ciebie patrzeć :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam taką prostą cyfrówkę i chyba zainwestuję w coś lepszego, bo jakość tych fotek jest straszna!
    Świetna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczności! Kompleksy akysz! :)) a moja lustrzanka mi się psuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję od jakiegoś czasu, a teraz założyłyśmy bloga z moją koleżanką więc zapraszam do Nas:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. cudna to spódnica, w zbliżeniu dopiero widać jaki ma ciekawy materiał.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajowo się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  25. boska stylizacja :D
    piękna torebeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. aaa genialna koszulka!!!! oddaj mi ją i to szybko! :P

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz ;**

    OdpowiedzUsuń
  28. Love love love this post!!! Amazing outfit!!!

    http://www.bloglovin.com/blog/7086281

    OdpowiedzUsuń
  29. ja zdjęcia robię póki co zwykłą cyfrówką Olympusem Vr 340 i nawet spoko jest :D przy dalszych odległościach robienia zdjecia tło trzeba podrasowac w ps po prostu je rozmazujac ale nie robi mi to problemu bo tak to robi całkiem fajne zdjecia. mimo to chciałabym sprawić sobie lustrzankę ponieważ obiektyw jednak robi swoje a temu w moim kompakcie neistety brakuje tego czegoś :D Twoj aparat robi piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna stylizacja i ładny plener :) Ciekawie dobrałaś dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. piękna jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:24

    u mnie zaczęło się na odwrót - najpierw aparat, a potem blogowanie i cieszę się z tego. dzięki blogowi patrzę inaczej na podstawowe rzeczy. wyglądasz przeuroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla mnie rewelacja. Ma to "coś" w sobie ten zestaw! ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Canooon ! :D Ja bez wojego 450d też nie wyobrażam sobie życia, chociaż ostatnio już zaczęłam zbierać na jakiś nowy model... Bardzo zależałoby mi na takim, gdzie wbudowana jest kamera... ahhh, no, ale zobaczymy co przyszłość przyniesie :DDDDD
    A Ty wyglądasz jak zwykle olśniewająco !!!!!!:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety o lepszym aparacie w tej chwili mogę pomarzyć i muszę męczyć się na starej, wysłużonej cyfrówce. Zawsze jak zacznę odkładać, to pojawi się coś ważniejszego i pieniążki uciekają :) Ty masz kochana śliczne zdjęcia :) Napisz nam kiedyś o ich obróbce :*
    Ślicznie wyglądasz, pięknie Ci wyszła ta spódniczka, nie mogę się doczekać, aż kiedyś otworzysz sklep on-line <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolejny boski wygląd!
    Bardzo klimatyczne miejsce ;)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie posiadam lustrzanki, mam zwykły aparat cyfrowy ale nie wyobrażam sobie bez niego wyjścia z domu. Gdy zapomnę, zawsze mam przy sobie aparat w telefonie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mój canon 350d poczuł się właśnie baaaardzo stary :( ;P

    OdpowiedzUsuń
  39. Kochanie, Ty i kompleksy? Nie zartuj:))

    OdpowiedzUsuń

Instagram