IT ISN'T SO WHITE AS SNOW


Bardzo zimowo! Nareszcie. Jeszcze ostatnie tygodnie szkoły i będziemy mogli przenieść się w góry, już nie mogę się doczekać wyjazdu. Szkoła mnie tu trzyma za ręce i nogi, ale cały czas powtarzam sobie, że to końcówka, że to ostatnie tygodnie i na stałe pożegnam się z uczelnią. A na zdjęciach spacerowa ja z siostrą. Uwielbiam spacery, zimowe zwłaszcza bo to ostatnio moja jedyna forma dotleniania. Całe dnie spędzam w czterech ścianach więc spacery są dla mnie jak lekarstwo. Miłego weekendu kochani czytelnicy!

PŁASZCZYK/KLIK RĘKAWICZKI/SZALEO SPODNIE/ATMOSPHERE BUTY/STYLE PIT TOREBKA/CROPP






103 komentarze:

  1. masz super puchate rękawiczki :D /a.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima jka najbardziej Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oddawaj uśmiech i rękawiczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale masz śliczną torebkę !
    piękne zdjęcia !
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ja cieszę sie tak samo jak Ty, ze spadł śnieg!!!
    Rękawiczki sa przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, megaaa pozytywne!
    podoba mi się kurtka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne zdjęcia! super rękawiczki masz. *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś taka piękna, gdy się uśmiechasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moja ulubiona ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. i co załadowałas ten gif? bo nic nie działa :(((
    zdjęcia są wspaniałe :) fajnie, ze masz siostrę, która zapewne jest Twoim fotografem :)
    u mnie fotografa brak :(
    masz cudowne rekawiczki i płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załadowaąłm :*** Bardzo dziekuję za pomoc na facebook!!! Bo ja dopiero sie uczę :DDD ale są postępy :P

      Usuń
  12. Widać, że bardzo lubisz zimę ♥
    Zazdroszczę Ci takiej ilości śniegu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas ze śniegiem to sinusoida ;/// raz jest raz go nie ma :(((

      Usuń
  13. też chcę takie rękawiczki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Super , super , super ! Animacja końcowa extra *.*
    Cudowne masz włosy !

    OdpowiedzUsuń
  15. FAJNY GIF :D DOBRZE ŻE CI SIĘ UDAŁO GO WSTAWIĆ ;)

    śliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega słodki gif:D strasznie lubię takie bajery na blogach:) Pieknie wyglądasz i te cieplutkie rękawiczkii♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz cudowne rękawiczusie Kadiczkuuuuu :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagooo już nie moje :D Natala mi je przejęła :PPP tak jest mieć siostrę!!!

      Usuń
  18. fajna kurtka kadik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjjjjj kuurdeee ona jest super puchata! bałam się Martuś, że przyjdzie jakiś syf z tego whole sale ale okazała się świetna!

      Usuń
  19. jak zawsze świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie puchate ręce masz, ojaaaa, cudooo!
    A animacja genialna, śnieg na plecach i uj! :DDDD :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dżoaśka łobuzie tam miała być jeszcze literka H? :DDD ŁOBUZ!

      Usuń
  21. Animacja jest super! XD Zdjęcia z resztą też :)
    I misiowate rękawiczki! *_*
    Nie mogę się doczekać ciebie na tle górskich krajobrazów :3

    OdpowiedzUsuń
  22. hahaha super zdjeciaaa!!

    OdpowiedzUsuń
  23. GIF rozwalił mnie na łopatki ;)) wyglądasz świetnie jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie wczoraj stopniało, a rano już było biało. Po południu to mocno sypało. W końcu ferie się zaczynają:))) Udanego weekendu Kadik:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia, ten gif jest genialny! :3

    OdpowiedzUsuń
  26. aaaaaa rękawiczki to masz najlepsze na świecie :) udanego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam twoj uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale świetne zdjęcia kocie .
    Zapraszam do mnie , już wkrótce relacje z koncertu !

    OdpowiedzUsuń
  30. Ooooooooo ale extra rękawice!! :D W ogóle ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaaa ale fantastyczne rękawice!! Wyglądają na mega ciepłe:D

    OdpowiedzUsuń
  32. kurteczka i rękawiczki - miodzio ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zwykle genialna!

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne, bardzo dobry outfit!

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczne zdjęcia :) zajrzyj do mnie ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjęcia ;D
    fajowe rękawiczki ;3

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne, radosne zdjęcia! I świetny gif :-)))

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy22:59

    Też chciała bym prawdziwą ziiiiiiiiiiiiimę ! <3 ;P

    Wyglądasz ślicznie:* cudne rękawiaczkii:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przeslicznie wygladasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gif jest świetny <3
    Jaka Ty jesteś śliczna!
    No i pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  41. aaale fajne rękawiczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy07:46

    Promieniejesz! :D
    Mi śnieg nie służy tak jak Tobie. Jak mam po raz enty odśnieżać samochód w ciągu dnia to mam ochotę przespać tą zimę. :P
    Kasia Lifeinblondcolor

    OdpowiedzUsuń
  43. rękawiczki zawaliste! <3 zapraszam do mnie www.pperoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Heher jaku gif :)

    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Kojarzysz mi się z Eweliną Lisowską :) ale pewnie już ktoś Ci to mówił :] a rękawicę są genialne, sama chętnie bym się w takie zaopatrzyła :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kadik! <3 Ale genialne zdjęcia! I skąd Ty masz takie cudowne włochate rękawiczusie?! :**:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny gif. ;3 Masz piękny uśmiech. ;3

    OdpowiedzUsuń
  48. cudowne zdjęcia, śmieszny gif :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Strasznie lubię oglądać Twoje zdjęcia ) Jesteś zawsze naładowana pozytywną energią ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale Ty jesteś śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  51. wez zaloz czapke bo sie pochorujesz :(( ale wygladasz pieknie jejuuu! ;D cuuuudownie < 33
    jak ja Ci zazdroszcez koncowki uczleni :D ja dopiero na drugim roku ;o hohoho

    OdpowiedzUsuń
  52. Kadik, jak ja Ci zazdroszczę, że masz tak blisko do gór! ooooh. Pięknie wyglądasz, oj pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojjjjj nooo ja sie ciesze z lokalizacji! bo jest idealna, ale zapraszam tu w nasze okolice :*

      Usuń
  53. jak zawsze idealnie ;p :)

    OdpowiedzUsuń
  54. świetna animacja :D
    wyglądasz zjawiskowo! zazdroszczę tak porcelanowej cery!

    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS! jeszcze tylko kilka godzin na zgłoszenia!

    OdpowiedzUsuń
  55. Zima na całego, oby została jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ślicznie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. twoje rekawiczki sa swietne!

    OdpowiedzUsuń
  59. świetna kurteczka i te miśkowe rękawiczki :D
    wyglądasz wspaniale :)))

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja też uwielbiam zimowe spacery, mimo, że nienawidzę zimy ;P
    Ale tylko jak nie jest bardzo zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  61. zakochałam się w tych zdjęciach... :) są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy23:42

    Kochana świetna casualowo-zimowa stylizacja.Ślicznie wyglądasz zarówno w rozpuszczonych i pofalowanych jak i w wersji spiętych włosów.Domyślam się,że jesteś zwolenniczką długich włosów,ale bardzo bym chciała poznać Twoje zdanie na temat fryzury w stylu bob ?
    Poniżej zamieszczam link,jak możesz to zobacz i napisz co sądzisz o takim kształcie włosów i czy podoba Ci się ona u innych kobiet :)
    http://i.iplsc.com/-/00010VZJ1RSQA9GI-C102.jpg
    Pozdrawiam Cię serdecznie - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U kogoś jestem na tak! Tyle, że to czasochłonna fryzura, niestety ale każdego dnia zapewne trzeba to układać i modelować, sama nigdy nie miałam takiej długości włosów ale siostra miała i jak szybko je obcięła to równie szybko zapuszczała, więc jak dla mnie za dużo minusów :) najlepsze długie, max możliwości i zawsze można coś zmienić, a przy tych włosach już zostaje niewiele możliwości do zmian :)

      Usuń
  63. Anonimowy13:53

    No piękna <3 już brak mi słów aby opisać cała Ciebie :) podobają mi sie strasznie Twoje ciuchy :D gdybym mogła to bym Ci je zabrała :D

    A pytanie odnośnie ciuchów. Ogarniasz może jakiś ciekawy i godny polecenia SH w Krk lub okolicach ? :) mam straszną słabość do ciuchów a szkoda mi już kasy na nie, dosłownie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kuurczee, jest jeden do jakiego chodziłam już Ci wkleję link gdzie on się 'znajdował' bo nie mam pojęcia czy jeszcze tam jest

      https://maps.google.pl/maps?q=krak%C3%B3w+wroc%C5%82awska&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.072033,19.935928&spn=0.001288,0.002411&hnear=Wroc%C5%82awska,+Krak%C3%B3w,+ma%C5%82opolskie&t=h&z=19&layer=c&cbll=50.072033,19.935928&panoid=5eSypc9LAvwaMeKvKZtBdg&cbp=12,271.24,,0,0


      https://maps.google.pl/maps?saddr=Wroc%C5%82awska,+Krak%C3%B3w&daddr=50.072168,19.935668&hl=pl&ie=UTF8&ll=50.072331,19.935996&spn=0.002556,0.004823&sll=50.072322,19.935996&sspn=0.001288,0.002411&geocode=Ce2JjrLxsQYXFWwg_AIdcgcwASnvNOqirFsWRzGPWHTiF-6btg%3B&t=h&mra=mift&mrsp=1&sz=19&z=18

      to było na ul. Długiej, jak otworzysz pierwszy link to tam masz bramę i wchodzisz w nią i w ten starej strasznej kamienicy po lewo, na samej górze, wielki ciuszek tam był, ale nie byłam tam z rok bo już mi nie po drodze, ale kupiłam tam masę świetnych rzeczy :(

      Kolejny do jakiego zaglądam to na Kalwaryjskiej nazywa sie ROBAN :)

      Usuń
  64. Anonimowy16:49

    Masz bardzo ładne włosy!!! Powiedz mi, używasz farby do włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak farbuję systematycznie, Garnierem :)

      Usuń
  65. nawet na spacer się świetnie ubierasz;) oby Ci to szybko zleciało i udanego wypadu;)

    OdpowiedzUsuń
  66. genialne fotki! wyglądasz tak promiennie! a jeśli chodzi o stylizację to bardzo mi się podoba! kurtka, szalik i te cudowne rękawiczki! mega fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimowy23:28

    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  68. Anonimowy01:41

    ooo nie nie nie!! nie zabieraj mi ich!
    moje ukochane malinki:)))))))<3
    Będę czuwać całą noc!;D

    OdpowiedzUsuń
  69. jakie urocze rękawiczki! :D

    pewnie są mega cieplutkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  70. śliczny look♥ rekawiczki w rozmiarze maxi są boskie,
    pieknie,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  71. A ja Cię uwielbiam całą Kadiczku <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz jak królewna Śnieżka! Piękne zdjęcia, nie ma to jak zimowy spacer;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,
    Pyzoletka

    OdpowiedzUsuń
  73. Zdjęcia jak zawsze naładowane pozytywną energią. Gif mnie rozwalił ;D
    Fajnie wyglądasz, przecudowne rękawiczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  74. zdjęcia po prostu cudowne! gif super! a rękawiczki <3

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  75. będziesz miała super "urlop" <3.
    uwielbiam te zdjęcia <3 aż czuć zimę !
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Hehe, fajny gif ;D
    A te rękawiczki - już się w nich zakochałam i też takie chcę! <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudowne rękawiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Anonimowy11:24

    sliznie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Boskie rękawice :) jak zrobiłaś ten gif :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram