JUST BECAUSE



Liczyłam na poprawę pogody. Przeliczyłam się. Najchętniej spędziłabym cały dzień w łóżku z pilotem, laptopem, butelką likieru kawowego. Jednak fizycznie jest to niemożliwe. Zaplanowałam na ten piątek tak długą listę rzeczy do zrobienia, że teraz najchętniej bym ją potargała i wrzuciła w kosz. Trudno,  teraz to tylko kawa i w drogę, a was zostawiam z moją nową fryzurą. Jest zdecydowanie krócej, lżej, bezproblemowo. W końcu jest tak jak być powinno :) 

 BUTY/MILANO TOREBKA/MUMU ZEGAREK/JELLYWATCH BRANSOLETKA/MY LITTLE ANGEL




:*

147 komentarzy:

  1. Obcielas tak dlugie i piekne wlosy...!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać na załączonym obrazku :) długie włosy to duży kłopot, odczuwa się to dopiero jak się zetnie i ma nareszcie komfort :) Już nie chce takich jak kiedys, za dużo z tym roboty :(((

      Usuń
    2. ja ma długie - nie przeszkadzają mi ;p

      a tobie ślicznie w takich jak teraz :)

      Usuń
  2. Ładne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy12:14

    Fryzurę masz teraz świetną, bardzo naturalna i idealnie do Ciebie pasuję:) a ja ciągle wzdycham do tej torebki:)zestaw jak zawsze na 5+, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w takiej długości włosów :D Uwagę przykuły mnie Twoje buty, eleganckie lakierki - po prostu śliczne.
    Jestem chyba w podobnej sytuacji co Ty - mam dostępne łóżko, na którym mogłabym się położyć i cały dzień nie wstawać, ale nie mogę, nie potrafię - muszę zrobić coś bardziej pożytecznego niż zbieranie energii na następny dzień (taka moja natura :c). I coraz bardziej zastanawiam się nad zrobieniem zadań na kolejne zajęcia.. (to jest już przerażające xD). A do tego potrzebuję odrobinę wyjścia z domu, a tego się boję, bo - zimno :<

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, włosy wyglądają teraz na bardzo zdrowe i mocne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W krótszych włosach jest Ci idealnie - wreszcie widać ich prawdziwą objętość, istna lwia grzywa :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz super...marzy mi się taka fryzura, lekkie fale...a nie wieczny kuc!
    zestaw rewelacyjny! torebka mnie urzekła :)
    Pozdrawiam i miłego dnia pomimo wielu spraw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne włosy!! takie mi się marzą....
    i torebka<3
    www.szybkoilatwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ok ok wszyscy wiemy, że Twoje włosy są megastyczne, ale strasznie podoba mi się zegarek i buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie Ci w tych kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna fryzurka!:) zmiana na lepsze:)
    i widzisz kochana, możesz wszystkich zawstydzić, nie potrzebujesz PS, żeby zachwycać włosami :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi się podoba Twój dzisiejszy zestaw!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. w takim wydaniu wyglądasz pięknie, dosłownie we wszystkim ci dobrze :) ta fryzura do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealna ta fryzura !

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia, świetny zestaw, super włosy :)

    pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  16. slicznie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fryzurka świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nowa fryzura wygląda naprawdę imponująco. Zawsze chciałam mieć takie falowane włosiska.
    I posiadam takie jedynie, kiedy ich nie rozczeszę.
    Rozczesane są prostymi strąkami. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely look! lovin the vibe in these pictures!

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.co.il/

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Ci w tych włosach ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. pieknie wygladasz w tych krotszych wlosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Twoje włosy niezaleźnie od tego w jakiej są długości ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. jeej wyglądasz niezmiesko! kocham twoje włosy <33

    OdpowiedzUsuń
  24. moją uwagę przykuły piórka

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz:* :D Ale masz niesamowite te włosy!! A co do wygody to się zgadzam:) Ile krócej się suszy nie:D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie Ci w tych krótszych włoskach <3 Będę jednak tęsknić za Twoimi długimmmiii, które mnie zmotywowały do zapuszczania ;p
    Setna stylizacja, szczególnie podoba mi się ta bransoletka! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. love these pics! :)
    kiss
    Sophie <3
    http://justacolorfullife.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  28. po tych rurach zawsze poznaje który to Twój blok.. bo do dzisiaj się gubię :D
    ale masz słodkie te piórecka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo nie będzie KARA! Musisz mnie częściej odwiedzać :*

      Usuń
  29. W kiepską pogodę zdecydowanie fajniej jest spedzic dzien tak, jak napisalas. Zdjecia sa swietne, podobaja mi sie ujecia i zestawik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie Ci w nich, dobrze zrobiłaś że ścięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie Ci w tych włosach, mówię to już kolejny raz! ;) A ta torebka jest mega urocza <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy15:53

    obłędne kłaki :* <3
    cudna koszula!

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne masz teraz te fale :D i to bez photoshopa! :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy16:24

    jakie ty masz piękne włosy. jestem tu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy16:24

    wyglądasz świetnie, bardzo podoba mi się twoja torebka:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy16:25

    cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. dobra długosc - w sam raz :)
    fajne foteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy16:53

    zazdroszczę torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna stylizacja, genialne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  40. bieedna! zmykaj do domu, bo zimno :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna jesienna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Włosy jak zwykle świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładna torebeczka :3 No i włoski w pełnej okazałości piękne !! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Pogoda faktycznie nie zachęca do życia! zresztą do niczego nie zachęca. A co do fryzurki to naprawdę fajna! ;) Czy długie czy krótkie i tak ładnie wyglądasz! +/- masz teraz takie włosy jak ja :) nie mogłaś do mnie zadzwonić to byśmy się zamieniły długościami! bo ja od roku zapuszczam i jakoś mało to widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy17:43

    Ślicznie Ci w takich włosach *.*

    OdpowiedzUsuń
  46. Włosy masz pięknie i torebkę też :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje włosy to jedno czarne cudo :D
    Ładna stylizacja,lecz te buty mi nie leżą ...

    OdpowiedzUsuń
  48. Otagowałam Cię! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18:36

    kadiczek nawet na rurze wyglada porzadnie i slodko ;)

    ps
    masz urokliwa urode i cudne wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  50. mnie się bardziej podobałaś w długich ;c

    OdpowiedzUsuń
  51. love this outfit! :)

    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardziej ci pasuje w krótszych :) A właśnie, farbowałaś swoje włosy, czy masz taki naturalny odcień? :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Przepięknie wyglądasz! *.* Włosy wyglądają bardzo zdrowo! :*

    OdpowiedzUsuń
  54. jejku jakie ty masz cudowne wlosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  55. U mnie to siedzenie w pod kocem nie przejdzie, bo nie umiem usiedzieć w miejscu. :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy20:35

    włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  57. piękna bransoletka. Ładnie ci w takich włosach. to twój naturalny kolor?
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. ale jesteś śliczna :* / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy20:54

    świetny zestaw. ;) bransoletka genialna. <3

    OdpowiedzUsuń
  60. wyglądasz świetnie!
    bardzo ci pasuje ta fryzura . ;>

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczne włosy i śliczny outfit :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Jakie zdjęcia piękne też mam problem z włosami miałam je po sam tyłek i ścięłam w 3 klasie podstawówki :D mam długość teraz mniej więcej jak ty :)
    A torebka jaką masz jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy22:03

    super teraz wyglądasz, zmiana bardzo na plus! młodniejesz nam tu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziś wyglądasz OLŚNIEWAJĄCO i tyle. :)

    OdpowiedzUsuń
  65. fajniutko wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo ładnie wyglądasz w takich włoskach :D.
    A outfit bajka :)).

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  67. świetny blog, obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  68. Lovely blog <3
    Check out mine sometime if you want :))
    xx

    http://aimerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Włosy są piękne i aż lśnią A Ty oczywiście wyglądasz super ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. dobre loki nie są złe. :) też myślę, że z krótszymi trochę włosami jest mniej pracy. no i lżej jest na głowie, bo takie włosy to są ciężke jednak.
    uwielbiam Twój zegarek.

    OdpowiedzUsuń
  71. świetnie wyglądasz*.*

    OdpowiedzUsuń
  72. Swietnie polaczylas jeans i niebieskie dodatki - pieknie Ci w tych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
  73. jesteś naprawdę piękna ;o zazdroszczę tej urody. : *


    obserwuje i zapraszam ponownie do siebie : d

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne zdjęcia, fajny blog ;)
    Obserwuję !

    http://couleurcamouflage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Anonimowy23:30

    Ajj ten kolor włosów, mam fioła na jego punkcie, dobrze, ze ja też mam czarne:))

    OdpowiedzUsuń
  76. ale masz super włosy . kolor i wg ;* . Pozdrawiam . Super zdjęcia : D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  77. uwielbiam takie jeansowe katany ;D

    OdpowiedzUsuń
  78. świetnie Ci w tej fryzurce ! ;D
    od razu widać , że czujesz się w niej lekko i świeżo ;))

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo podoba mi się formuła dodawania postów. Spotkałam się z nią po raz pierwszy i zachwyciła mnie +cudowne zdjęcia. Naprawdę pogratulować!

    OdpowiedzUsuń
  80. ale loczki ♥ ładniej Ci w krótszych włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Zaczęłyśmy z siostrą oglądać go, ale nie skończyłyśmy, bo siostrze się bardzo chciało spać, ale dokończę go oglądać na pewno.:) Ona go już widziała i mówiła, ze piękny, ale sama tez go chciałam obejrzeć, bo widziałam dawno temu zwiastun i potem jeszcze tej mojej Sis koleżanka poleciła mi go, bo wrzuciła na fejsa muzykę z tego filmu i się zakochałam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. O,włosy *____*
    Tylko pozazdrościć ,ja taki efekt mogłabym osiągnąć jedynie z peruką : P
    Bardzo podoba mi się szata graficzna twojego bloga i styl w jakim jest prowadzony,super się prezentuje od samego wejścia !
    Dziękuje za komentarz,każdy wiele dla mnie znaczy : )

    Obserwuje : *

    OdpowiedzUsuń
  83. ślicznie masz włosy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Przyznam, że jak przeczytałam o tym, że obcięłaś włosy, to zrobiło mi się ich trochę szkoda - byłe przepiękne. Jednakże muszę stwierdzić, że w tych jest ci milion razy lepiej, przepięknie się układają i wyglądasz w nich przepięknie :)
    Bransoletka z piórkami jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Nawet nie wiesz jak miło coś takiego przeczytać ;*

    w nowej fryzurce wyglądasz prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. Anonimowy10:34

    Pięknie~!

    OdpowiedzUsuń
  88. śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Ale śliczne zdjęcia i ogólnie bardzo fajny blog ;)))

    +obserwujemy? ;d

    http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Jesteś Śliczna ! :* zakochałam się w bucikach ;D Cudne :)
    Dziękuję bardzo za przemiły komentarz ;*
    Pozdrawiam ! Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. Jesteś śliczna ! :* Zakochałam się w bucikach ;D Cudne ;)
    Dziękuję bardzo za przemiły komentarz ;*

    Pozdrawiam! Miłego weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  92. świetne bransoletki <3 podoba mi się twój blog, obserwuję. zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Śliczne zdjęcia <3
    Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  94. niesamowite buty i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Cudownie wyglądasz :) Masz świetne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  96. Witaj! ♥ Zapraszam na nową akcję "Zainspiruj się gwiazdą!" Makijaż, fryzura, paznokcie a może cała stylizacja?! Do koloru do wyboru! Ściągamy z gwiazd ;) wszystkie chwyty dozwolone ;p Czekam własnie na twoje zgłoszenie! Dołącz już teraz pod ta notką:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/11/nowa-akcja-zainspiruj-sie-gwiazda.html

    OdpowiedzUsuń
  97. zazdroszczę Ci tych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  98. fajnie jak zawsze;p
    koszula super;p

    OdpowiedzUsuń
  99. ślicznie ci w takich włosach ;) świetny strój, piękna torebeczka :) zapraszam do mnie na bloga na konkurs, w którym do wygrania kupon :)

    OdpowiedzUsuń
  100. shaki18:12

    Wyglądasz świetnie! Mogłabyś napisać coś o swojej diecie?Jestem zafascynowana twoją figurą!

    OdpowiedzUsuń
  101. bejb, nie jest ci tak zimno? ja mam problem z robieniem zdjęć na zewnątrz, bo jest mi cholernie zimno bez płaszcza.
    tak czy siak naprawdę ładnie ci w tych włosach. lepiej, o wiele lepiej <3.
    no tak, ah te listy do robienia rzeczy.. ja miałam taką długa na dziś, ale jak narazie nie wyrabiam się z tym wszystkim..
    co to zdjęć, wyglądasz idealnie. zakochałam się w torebce i zegarku od pierwszego wejrzenia, obrazisz się jeśli sobie takie kupie?
    całuję,
    K.
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ZIMNO mi jak fiks ale ja to tyle co do auta i do domu to moge sobie jesczze pozwolic na takie frywolne smiganie w takich ubrankach ale jak spadnie snieg to zobaczysz jakim będę eskimosem :D

      Usuń
  102. Anonimowy18:21

    jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Anonimowy18:22

    śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Kadiczku jesteś najpiękniejsza! Kocham Twoje włosy <33333

    OdpowiedzUsuń
  105. bardzo fajnie teraz wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Anonimowy20:39

    wcześniej było ładnie - teraz też. ale jej... miałaś takie długie włosy , wiadomo teraz lepiej , ale nie szkoda Ci ich ? :)

    OdpowiedzUsuń
  107. O cholera jasna Kadik ja dzisiaj na rurach foty zrobiłam też... No nic, moje pomazane są xD Pięknaś <3 I mojaś :-*

    OdpowiedzUsuń
  108. Woow! Very stylishly, dear~!
    Have a wonderful weekend!!!

    xxx

    Tatiana

    http://www.bonnie23blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Super wyglądasz, włosy przepiękne i stylizacja idealna!
    Buziaki Kadiku :)

    OdpowiedzUsuń
  110. Jeju ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Baardzo mi się podoba! :*

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczny, jesienny look ;) Ogromnie podobają mi się Twoje włosy ;] Też chciałabym ,żeby moje się tak ładnie kręciły ,ale niestety nic nie da się z nimi zrobić , są proste jak druty ;)

    OdpowiedzUsuń
  113. Kochana świetne zdjęcia, a fryzurka....bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  114. Masz piekne włosy i fantastyczne sa te fotki!

    OdpowiedzUsuń
  115. Zdjęcia przepiękne, a włosów Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  116. Katana i Twoje włosy ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetne masz teraz te włosy! <3

    OdpowiedzUsuń
  118. świetna ta koszula dżinsowa ! :)

    OdpowiedzUsuń
  119. Ale masz przepiękne włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  120. wyglądasz naprawdę prześlicznie :)
    i ta torebka mumu którą tak lubię :)
    Ściskam niedzielnie,
    Lona

    OdpowiedzUsuń
  121. Zdjęcia wspaniałe, torebka urocza, a Ty cała prezentujesz sie po prostu świetnie!:*

    OdpowiedzUsuń
  122. Ale ładnie wyglądasz! ^^

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo ładny makijaż, sama robiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  124. wyglądasz pięknie,ta torebka!chcę ją!

    OdpowiedzUsuń
  125. Anonimowy16:59

    Ha, Kadik, też się obcięłam. :D Tylko, że nie na krótko. :)
    Poza tym masz nominację na moim blogu. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KASIAAAAAAAA JA OD NOWA ZAPUSZCZAM :d HAHAHAHHAHA :DDD

      Usuń
  126. Anonimowy22:57

    zmiana bardzo na plus z włosami :) w tych wyglądasz o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Przede wszystkim urocze zdjecia, stylizacja prosta i klasyczma ale zaeazem bardzo ciekawa :)
    Moim zdaniem wygladasz fantastycznie:*

    Całuje Tina :*

    OdpowiedzUsuń
  128. masz bardzo ciekawa twarz (:
    dziekuje za serduszko w komentarzu (:

    OdpowiedzUsuń
  129. Anonimowy22:15

    sliczna katana :D a ten komin boski :D

    OdpowiedzUsuń
  130. Znam tą ulgę po skróceniu włosów:) Też miałam kiedyś długie włosy do pasa i obcięłam je i to był mój pierwszy szczęśliwy piątek 13 :P

    OdpowiedzUsuń

Instagram