Oh hello there…



Dzień dobry kochanii :* U mnie szalony dzień, od 8:00 rano na głowie tysiąc rzeczy. Chyba to już taki standard. Ale chciałam wam opowiedzieć coś miłego co mnie jakiś czas temu spotkało :) Pisałam wam na facebook, że mój laptop systematycznie daje mi w kość. Przywykłam do tego i pytałam wam jaki model polecacie. Tyle, że tego mojego gruchota musiałam odratować jakoś na te dwa miesiące, żeby wytrwać z nim do czasu, aż zamienię go na 'lepszy model'. W tym celu zawsze udaję się do serwisu komputerowego DZ TECH w Chrzanowie gdzie ratują mojego felernego hp Pawiliona. No i oddałam laptopa ostatnim razem, po tygodniu jadę go odebrać i przebieram nogami z nadzieją, że zapłacę jak najmniej bo ostatnio złośliwość rzeczy martwych mnie wykańcza. Jak się okazało nie zapłaciłam nic! Co lepsze spotkałam tam tak miłych ludzi, że zamiast wystawiać mi rachunek za choćby nawet diagnostykę problemu to pożyczono mi zasilacz bo mój padł na amen! Powiem szczerze, że w życiu się z tak miłym i ludzkim podejściem nie spotkałam w żadnym serwisie, czy to komputerowym, czy to samochodowym! Także ja wam polecam  ten serwis bo tam pracują normalni ludzie jacy pomogą i jeszcze do tego się uśmiechną, a nie gburowato wezmą do naprawy sprzęt i 'cześć'! zostawiam wam adres i mam nadzieję, że jak ktoś z okolicy będzie miał problem to zaglądnie właśnie tam :) Chrzanów, ul. Paderewskiego 2/11 i strona www.dz-tech.pl. Takich ludzi trzeba reklamować bo to na wagę złota :)

 SUKIENKA/SHEINSIDE KURTKA/VIVILLI OKULARY/ZERO UV NASZYJNIK/GRANA BUTY/KUP BUTY





57 komentarzy:

  1. poszukuję jakiejś sukienki na wesele :) a ta jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wesele we wrześniu i tez szukam sukienki, bo ta za cienka będzie na wrzesień :(((

      Usuń
  2. Oby więcej takich dobrych ludzi! :). Sukienka jest piękna :).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasz Kadik jak zwykle wyglada zjawiskowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O to super! :) Rzadko się spotyka takich życzliwych ludzi. Sukienka śliczna nie wspominając o reszcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajna kiecka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam zamiar oddać mojego złomka do naprawy jutro, bo pół klawiatury mi nie działa ;/ Mam nadzieję, że trafię na równie miłą obsługę jak Ty ;D
    Przecudnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zwykle pieknie wygladasz! sukienka i naszyjnik swietne!:))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękną masz sukienkę Kadiczku :*

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne fotki! śliczna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory na sukience *___*

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ładnie. No niestety ja też mam problemy z laptopem i komputerem. Polecasz ten serwis? :)

    Zapraszam: anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo to faktycznie rzadkość spotkać takich ludzi! Bardzo dobrze ;) Wyglądasz pięknie, chętnie bym Ci porwała tą sukienkę <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:52

    Masz rację - tacy ludzie to rzadkość, zwłaszcza w Polsce, gdzie każdy patrzy na każdego wilkiem. Śliczna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale śliczniutkie zdjęcia :))

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka miła sytuacja, u mnie jest podobnie spotkać kogoś miłego w serwisie graniczy z cudem -.-
    Sukienka jest śliczna, ale i tak jestem zauroczona naszyjnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna śliczna sukienka w Twojej szafie, kolejna śliczna stylizacja <3 Nie wiem jak Ty to robisz, małpeczko moja kochana, ale chciałabym tak wyglądać jak TY <3

    OdpowiedzUsuń
  18. lovely dress! you look beautiful. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  19. wygladasz wprost przecudnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajnie słyszeć, że są jeszcze tacy ludzie:) sukienka idealna plus do tego wspaniały naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy21:46

    Fantastyczna stylizacja :)
    Spodobała mi się ta sukienka =)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna sukienka, naszyjnik i fajnie to przełamałaś skórką:) cudna! No tacy uczynni ludzie to naprawdę złoto :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the print of your dress!

    XO Imke

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! To prawda, życzliwych ludzi rzadko można spotkać! Ze świecą wręcz :*

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna sukienka i przepiękna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:24

    Takich ludzi szukać ze świecą -.- szczęściara ;-):*
    Piękna sukienka <3 i ta kurtka aj ; 3 Cudna!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ślicznie i dziewczeco aż miło popatrzeć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. cudna sukienka, rzuca się w oczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy00:36

    Pięknie i zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudowny zestaw *.* !

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy01:06

    no to faktycznie fajna sprawa by pomóc bezinteresownie , zwłaszcza w tych czasach... Piękne zdjęcia i cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. czyli jednak można spotkać życzliwych ludzi

    OdpowiedzUsuń
  36. to Twój drugi naszyjnik, którego Ci straaaasznie zazdroszczę! Boska sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne wyczucie stylu!;) wyglądasz pięknie;*

    OdpowiedzUsuń
  38. jaką masz wspaniałą sukienkę :)! a naszyjnik jejejje < 33

    OdpowiedzUsuń
  39. cudownie, szczególnie sukienka i naszyjnik!

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. świetna sukienka


    zaparaszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy11:51

    Piękna sukienka, chce taką na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sukienka w 100% trafia w mój gust, a w połączeniu z naszyjnikiem wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Mój laptop też już szwankuje... Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz:)
    Super,że są jeszcze na świecie tacy bezinteresowni ludzie:)

    OdpowiedzUsuń
  45. a torebunia skąd?
    + uwielbiam połączenie lekkiej sukienki i skórzanej kurtki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. śliczne zdjęcia, piękna sukienka ^^

    OdpowiedzUsuń
  47. Tacy ludzie są na wagę złota i masz rację- reklama im się nalezy!!!
    Piękna ta sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  48. pieknie wygladasz, sliczna sukienka, i przepiekny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bo zasługujesz Kochana na pomoc!
    cudny uśmiech i stylizacja! :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Wow, pięknie wyglądasz!
    Sukienka ma bardzo ciekawy print i świetne kolory, bardzo Ci pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Anonimowy16:35

    opal się troszkę Kadiczku! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy12:30

    przecudne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Anonimowy20:48

    Takie podejście do klienta rzadko kiedy się zdarza.

    OdpowiedzUsuń

Instagram