Paczki Paczki, a w nich...



Upały, upały... Ta temperatura wcale nie pomaga w robieniu zdjęć na bloga. Marzę tylko o tym, żeby było chłodno, żeby zjeść coś zimnego i żeby wylegiwać się nad wodą. A to zdecydowanie zaprzecza wszelakiemu robieniu zdjęć na bloga przy temperaturze 37+ i to w moim pokoju. Także dziś pokażę wam moje dwie nowości. Uzbierało się ich bardzo dużo jednak te dwie paczki z dziś wywołały taki uśmiech na mojej buzi, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam wam pokazać moją nową torebkę i buciki.


 SZPILKI/KLIK TOREBKA/KLIK



 Torebkę od razu jak zobaczyłam to chciałam mieć. Lubie takie zwierzakowe motywy. No i kolory pasujące do wszystkiego. Zamówiłam i tak czekałam, czekałam...  Dziś nareszcie przyszła. Jestem zachwycona, bo bałam się jakości. Myślałam, że będzie kolejna  torebka 'made in china' o fatalnej jakości. Jest świetna, starannie wykonana i odetchnęłam z ulgą. 






 Kolejne to asymetryczne szpilki. Miałam jedne podobne, jednak chciałam pełne, szukałam, szukałam i mam :) Znów mnie pozytywnie zaskoczyła jakość butów. Oddycham z ulgą za każdym razem jak dostaję to co zamawiałam, identyczne jak na zdjęciu. Buciki są takie jak chciałam, tyle, że teraz po tym jak je założyłam oglądam inne kolory. Jutro sprawdzę jak z wygodą i wam napiszę :) jak będą wygodne to zamawiam beżowe bo takich jeszcze nigdy nie miałam :)









79 komentarzy:

  1. przezabawna torebka! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna torebka, śliczna jest !

    OdpowiedzUsuń
  3. Szpileczki są mega sexy ;) Wspaniałe;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest bajeczna! ♥_♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:57

    Skąd jest torebka? Jestem ciekawa gdzie pracujesz, bo chyba pracą nie nazywasz robienie zdjęć. :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna torebka :) Widać, że masz fajną stylówkę, bo przy takich kiczowatych ubraniach torebka wyglądałaby infantylnie

    OdpowiedzUsuń
  7. ta torebka jest cuuudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka boska szkoda ze ma tylko taki smutny wyraz pyszczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podobny aktualnie do mojego :((((((((((((((((((((((((((((((((((

      Usuń
    2. a co sie stalo? :(





      anonimestyle.blogspot.com

      Usuń
    3. aaaaa mój chomiś umarł :((((

      Usuń
  9. buciki masz piekne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpileczki są przecudne Kadiku, a torebunia słodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. buty są prześliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. o żesz kurczę jakie cudeńka! :)

    Rzeczą, która mnie zdziwiła dziś na gmailu to informacja, że jedna z ulubionych mych blogerek "KADIK BABIK" skomentowała mój post. Uśmiech pojawił się na twarzy od ucha do ucha. Dziękuję :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz dobrze, świetne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Torebka genialna!!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Torebka jest genialna :)Też chcę, żeby trochę się ochłodziło.

    OdpowiedzUsuń
  16. oddawaj mi torbę!! :D
    genialna jest jak Ci się kiedyś znudzi to z chęcią ją przyjmę hhehe

    OdpowiedzUsuń
  17. torebeczka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. torebeczka jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaka urocza torebeczka! :) teraz raczej nie ma co liczyć na chłodniejsze dni, nadal upały zapowiadają :(

    OdpowiedzUsuń
  20. zakochałam się w tej torebce ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Torebka jest przeeeesłodka ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowna torebka, bardzo pomysłowa! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy22:05

    czadowe <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Torebka powala na kolana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobne asymetryczne szpilki iii je uwielbiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Kadik torebkę i buty to ja Ci zabiorę! ;D
    Aaa i ukradnę Cię nad to morze :P ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. taaak jak jest zimno to prosimy o słońce a jak przygrzewa to narzekamy:) ale tak to prawda, taka pogoda nie jest pisana na zdjęcia:) ale torebka jest extra a buty, na pewno wykorzystasz do wielu stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka jest śliczna!!!!!
    mam nadzieje, ze buty okaza sie wygodne :)

    jesli znajdziesz czas i ochote zapraszam do mnie.. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie nowości są swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebka wymiatacz! :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Szpilki są cudowne, bardzo podoba mi się taki fason :)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam takie granatowe szpilki :))
    ale niedługo moja kolekcja się powiększy o inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy00:22

    Buty są świetne ! Właśnie takich poszukiwałam ale ceny w innych sklepach stanowczo mnie odstraszały.Nie wiem jak to się stało , że ten sklep z którego ty zamawiałaś wyleciał mi z głowy hihi
    Czekam na opinię tych butów ,czy są wygodne czy też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Torebka jest rewelacyjna *.*

    OdpowiedzUsuń
  35. Upały powoli nas wykańczają! Ach, jak przyjemnie było dzisiaj wskoczyć do basenu pełnego chłodnej wody *.*
    Jakie cudeńka! Torebka jest wspaniała, i zauroczyła mnie równie mocno co twoje cudeńko z sówką. A tak btw, to skąd masz tą sówkę ? :D
    Ja w zasadzie nie przepadam za zamawianiem rzeczy przez internet - ja muszę dotknąć, przymierzyć i 100 razy się zastanowić, ale jak już zamawiam to czekam tam w niepewności i czekam a potem oddycham z ulgą, że to co zamówiłam to nie jakiś chiński bubel. Miłego wtorku Kadiczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy01:23

    obydwie rzeczy bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy01:45

    Z tą pogodą masakra...
    Cudne są te szpileczki <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetna torebka.Ten piesek na pewno będzie poprawiał humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. zakochochalam sę w torece

    OdpowiedzUsuń
  40. Torebka jest urocza :>

    OdpowiedzUsuń
  41. ooo jaaaa !!! jaka fajna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Torebeczka jest taka urocza! ♥ Sama bym ją przygarnęła, ale moje pieniążki pochłonięte zostaną w przygotowania do szkoły ;/ A buciki - ideały! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebka to po prostu mistrz! :D Strasznie żałuję, że nie mogę nosić szpilek, te są świetne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. piękne te buty *____*

    OdpowiedzUsuń
  45. oo ja świetna ta torebka!!!
    a w szpilkach się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetne rzeczy, buty prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  47. ale świetne zakupy ! :)
    bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Torebka i buciki świetne :) za takimi szpileczkami właśnie się rozglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. torebka cudowna.... a buty prześliczne

    OdpowiedzUsuń
  50. Zarówno torba jak i buciki bardzo mi się podobają ;) Czekam na stylizację z tymi perełkami ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. słodka i piękna torebka, chcę taka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy19:23

    Torebka jest super, ale piesek mógłby się uśmiechnąć :D
    a buty wspaniałe, klasyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. ta torebka przesłodka <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. torebka jest pocieszna:))

    OdpowiedzUsuń
  55. torba!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥
    ___________________
    Zapraszam do mnie:
    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. a gdzie mozna takie buciki kupic ?

    OdpowiedzUsuń
  57. a gdzie mozna takie buciki kupic?

    OdpowiedzUsuń
  58. a gdzie takie buciki mozna kupic ?

    OdpowiedzUsuń

Instagram