COME BACK to life



Tak bardzo naładowałam baterię przez ostatnie problemy z kręgosłupem i fakt, że miałam odpoczywać ile tylko się da. Czy odpoczęłam? Nareszcie tak. Jak tylko wyszłam od lekarza zastanawiałam się czy zawiesić bloga i odciąć się od internetu na te 2 tygodnie. Nie potrafiłam i w jakimś tam stopniu męczyłam was tu i na facebook swoją obecnością, kiedy to odpoczywałam w najlepsze i się kurowałam :) Teraz wracam, mam masę planów, ogrom energii i determinacji. W końcu dopnę na ostatni guzik sprawy związane z moją firmą, nowym domem i blogiem. Jest o niebo lepiej, potrzebowałam tej masy snu, odpoczynku. Wracam!!! :) Będę tu codziennie, po trochę. Tyle materiału zebrałam na nowe wpisy, także szykujcie się. Zamęczę was, musicie tylko tu zaglądać.

 SUKIENKA/SHEINSIDE BUTY/RENEE TOREBKA/SAMMY DESS NASZYJNIK/KLIK






INSTAGRAM FACEBOOK


86 komentarzy:

  1. slicznotka jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy18:37

    Zaniemówiłam :O:* <3
    P IIIII Ę K N I E!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:40

    sukienka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kadik ! Wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ty ślicznie wyglądasz! Te butki są cudowne, jak z ich wygodą? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. BARDZO WYGODNE, musze je zatem oszczedzac :D bo we wrzesniu mam wesele i bym chciała je w ładnym stanie mieć do sukienki :)
      bardzo polecam, ja sie jeszcze nad tymi beżowymi zastanawiam. Mają gruby obcas i są stabilne :)

      Usuń
  6. Anonimowy18:45

    Uwielbiam Twoje wpisy!Cala Ciebie!Jestes cudowna:* Piekna sukienka<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cokolwiek ubierzesz zawsze wyglądasz pięknie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No to ja czekam na te wszytskie wpisy, piękna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy18:50

    ile kosztowały te buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 59,- są na żywo bardzo ładne, dobrze zrobione jak na tak niską cenę :)

      Usuń
  10. Anonimowy18:56

    Przez Ciebie chyba kupię kolejną parę butów w tym sezonie. Wczoraj odebrałam sandały... :P

    pozdrawiam, Emilia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie wczoraj zamówiłam sandały :D takie :D

      http://kadik-babik.blogspot.com/2013/06/come-back-to-life.html

      już nie mogę się doczekać, aż przyjdą <3

      Usuń
  11. Wyglądasz wspaniale! Buciki są cudowne i strasznie przypominają mi moje wymarzone sandałki-lity z merga ♥.♥
    Cieszę się że wypoczęłaś, bo już nie mogę się doczekać tych wszystkich postów. Zawsze kiedy sprawdzam swojego bloggera, obowiązkowo na pierwszym miejscu muszę wejść na twojego bloga :*
    Miłego popołudnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać po zdjęciach, że wypoczęłaś, wręcz promieniejesz ♥
    Cudna kolia i buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że czujesz się już lepiej, jesteś i piszesz :). Taki odpoczynek każdemu dobrze robi.
    Cudowne buty, wysokie ale sądzę że bardzo wygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, odpoczynek jest potrzebny każdemu, ale z tego co zauważyłam pracoholizm panuje i luzie nie mają czasu odpocząć:(((

      Usuń
    2. + o tak buciki bardzo wygodne!:)

      Usuń
  14. Super sukienka, uwielbiam panterkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygladasz ślicznie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kadiczku, jesteś prześliczna! Sukienka leży na Tobie idealnie ;) Mam nadzieję, że z kręgosłupem już wszystko w porządku ;) Pozdrawiam gorąco, życzę zdrówka i oczywiście czekam na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na moje odwiedziny możesz liczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli będziesz nas zamęczać tak jak tym postem, gdzie tak świetnie się prezentujesz to ja proszę o więcej! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy20:14

    Gustownie, z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DOMODI Czy mój blog to tablica ogłoszeń?????

      Usuń
  22. idealne połączenie sukienki w cętki i czarnych dodatków ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  24. buty są zarąbiste, że tak powiem. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Czemu Ty zawsze wyglądasz tak wspaniale?! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepięknie <3 Zawsze wyglądasz bardzo świeżo i cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna sukienka ;)
    Fajnie wyglądasz!

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Czasem każdy potrzebuję trochę odpoczynku, by zregenerować wszystkie swoje siły i powrócić z uśmiechem na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz :) I dobrze, że już jest okej , trzymam kciuki za Twoje wszystkie plany :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Klasa jak zawsze PIERWSZA:) cudnie:***

    OdpowiedzUsuń
  31. Jak zwykle wyglądasz przepięknie :) Drapieżnie trochę :D

    OdpowiedzUsuń
  32. panterka
    panterka
    panterka


    OdpowiedzUsuń
  33. super sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. przepiękne buty no i jakie noooogi! :) ślicznota!

    OdpowiedzUsuń
  35. Grrrr... jaka kotka :D

    OdpowiedzUsuń
  36. jak pieknie wygladasz :) sukieneczka jest cudna!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Aleś Ty dzika w tej sukience :D hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  38. you look super amazing! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy08:53

    Ciebie ogląda się z miłą chęcią i czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy08:53

    powiedz mi prosze.. jak zrobilas ze zdjecia w poscie sa w 'jednej koumnie'? pionowe i poziome maja taka sama szerokosc :))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Zamęczaj ile wlezie! Nie mam nic przeciwko:):)
    Bardzo się cieszę że się wykurowałaś i naładowałaś kadikowe bateryjki! Zresztą to widać. Promieniejesz! A butki masz obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  42. jeeej! jak pięknie i kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  43. ale masz piękne nózki! Buciki i naszyjnik miodzio ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. przeuroczo wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  45. yyy aż mi słów zabrakło <3 Kochana jesteś cudowna i rewelacyjnie wyglądasz :8 Zakochałam się w tym naszyjniku <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Maaaamooo!! marzą mi się te buty <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Anonimowy12:40

    przepiękna!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie wyglądasz w tej sukience:-D
    Pozdrawiam:-)
    patryca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy13:34

    dlaczego musisz muec rehabilitacje? co sie stalo? ;oo

    OdpowiedzUsuń
  50. Anonimowy13:42

    Definitywnie - tak.
    I trzymam kciuki za zdrówko.

    OdpowiedzUsuń
  51. sukienka jest boska, w sumie wszystko mi sie podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudnie wyglądasz kochana :*
    buciki są boskie :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  53. Kadik, męcz nas cały czas!! ja nie mam nic przeciwko!! Świetna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zapomniałam- uwielbiam Twoje nogi!!

    OdpowiedzUsuń
  55. masz piękne nóżki! <3 Pięknie wyglądasz w tej sukience ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. Kadik oddawaj mi tą sukienkę! Jest taka piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  57. kocham tę sukieneczkę i Ciebie w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Anonimowy12:31

    śliczna sukienka^^

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowna sukienka! ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Anonimowy15:26

    Sukienka po prostu cudowna. Zauroczyłam się nią <3

    OdpowiedzUsuń
  61. Cieszę się, że odpoczęłaś i już się lepiej czujesz Kadiczku :*** Ślicznie Ci w tej sukience!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie powiem nic nowego jeśli powiem, że wygląda Pani świetnie po raz XYZ.. <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy14:21

    nie mogę znaleźć tej sukienki, proszę o linka :):*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienka zamówiona ponad rok temu :) nie ma jej juz na stronie sklepu.

      Usuń
  64. Anonimowy13:18

    wielkaaa szkoda :((

    OdpowiedzUsuń
  65. buty cudowne, ale te nogi to już po prostu .. obłęd!

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczną ma pani figurę ! :) sukienka *.* <3 buty *.* cudowna stylizacja :)
    mojmalyswiat233.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram