MONKI world



A dziś będzie o MONKI. To moja ulubiona marka odzieżowa. Pierwsze ubrania trafiały w moje ręce jako prezenty od taty. A z racji, że tata mieszkał długo w Szwecji, a marka wywodzi się z tego kraju to dostawałam ubranka na różne okazje. To moje perełki w szafie. Mam kilka sukienek, getry, koszulki i jestem nimi zachwycona, a może bardziej oczarowana. Metki tych ubrań są jedyne w swoim rodzaju, maja dość specyficzny kształt, a wszelakie informacje o temperaturze prania są przekazane w żartobliwy sposób przez takie rysunkowe ludziki. Tutaj w kraju można dostać jedynie w sh pojedyncze sztuki ubrań. Ta koszulka jaką mam na sobie to łup za 6 zł. Kupiona w przerwie między jednymi wykładami, a drugimi na studiach. Ma taki wzorek w dynie takie małe :D Szkoda, że do naszego kraju nie dociera tak wiele wspaniałych firm, takich wspaniałych, a sieciówki jak ZARA czy H&M wyrastają jak grzyby po deszczu :(

SPÓDNICA/MOE TOREBKA/ASOS BUTY/KLIK ZEGAREK/DW BIŻU/GRANA KOSZULKA/MONKI





62 komentarze:

  1. Też nienawidzisz Zary?! Jedna normalna! (nie urażając nikogo):D Mają tam chyba najgorsze jakościowo ubrania, jakie zdażyło mi się widzieć, a ceny kolosalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo nie lubie ZARY :P mam tam znajomych i wiem ile jest zwrotów i jak jest z jakością :P ale nie to najgorsze, idac ulicą niestety mijamy manekiny ZARY :( wole wygrzebane ubranka z SH albo z Sheinside, Choies, VJ Style :)

      Usuń
    2. Też nie lubię ZARY nie kupuję w niej, nawet na wyprzedaży wiem, że nic tam ciekawego nie dostanę! :) A o MONKI nigdy nie słyszałam wcześniej, muszę szybko wygooglować i obczaić co tam ciekawego posiadają, bo Twoja koszulka jest śliczna <3 Nadal nie mogę nadziwić się nad doskonałością Twojej figury ;** Uwielbiam Cięęę!!! <3 ;**

      Usuń
    3. uch ZARA ma śliczne ubrania, ale jakość jest naprawdę do kitu! Mam do tej pory zniszczone rzeczy z ZARY, których nie zdążyłam zwrócić - TRAGEDIA!

      anonimestyle.blogspot.com

      Usuń
    4. Ja też nie lubię :D

      Usuń
    5. SUPER <3 czyli nie jestem sama :***

      Usuń
  2. Anonimowy19:58

    ślicznaś ;*
    a stylizacja fajniutka

    OdpowiedzUsuń
  3. Co gorsza te sieciówki dostarczają nam gorsze jakościowo wdzianka, ale co zrobić, "ściana Wschodnia". Co do looku, to idealnie z Tobą współgra! Świetny top.

    Dołączam do obserwujących i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tak jest :(((( nie mamy na to wpływu :(((

      Usuń
  4. ślicznie jak zawsze zresztą

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz dziś bardzo ładne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kadiczku na Ciebie i te Twoje loki można patrzeć godzinami! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre sieciówki są bardzo fajne,ale większość niczym się nie wyróżnia :) Świetna spódnica ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak, do tego wszystko w sieciówkach identyczne....

      Usuń
  9. Bardzo lubię tę markę (nawet w ostatnim poście pokazywałam sukienkę Monki, którą mam już ponad 2 lata) za świetne projekty, urocze metki i dobrą jakość. A ubrania można zamówić również z ich strony internetowej, wysyłają do Polski, tylko trzeba uważać na rozmiary, bo mają je w cały świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tę markę (nawet w ostatnim poście pokazywałam sukienkę Monki, którą mam już ponad 2 lata) za świetne projekty, urocze metki i dobrą jakość. A ubrania można zamówić również z ich strony internetowej, wysyłają do Polski, tylko trzeba uważać na rozmiary, bo mają je w cały świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gorgeous look! I love the peplum skirt!

    XO Imke

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej marce wcześniej :) Ale ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. studiujesz teraz nadal? :) ale Ci dobrze, z tym tatą :)) śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna masz ta koszulkę! Ja rownież bardzo żałuje ze Monki nie ma w pl...

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku śliczna ta koszulka :)
    Zawsze cudownie wyglądasz : **

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy00:13

    świetna ta bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana uwielbiam Twoje włosy <3 świetnie wyglądasz ;*****<3

    OdpowiedzUsuń
  18. Też nie lubię kupować w Zarze albo HM, bo idąc ulicom dużo osób ma te same ubrania co ja, czego nie cierpię! Dlatego co jakiś czas idziemy z mamą na wycieczkę po sh w moim mieście, a mam ich 23, i wyszukujemy perełek ;D
    Prześliczna ta koszulka ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy00:48

    też UWIELBIAM Monki!!! Kupuje zawsze gdy tylko odwiedzam mojego tate w Norwegi. Ciuchy jakościowo 10 jak nnie więcej razy lepsze niz Zara. Z tego sklepu preferuje jedynie akcesoria, i tylko na final sale! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie wyglądasz :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy12:34

    jak zwykle świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna bluzeczka, fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zestaw na mega propsie :) spódnica ciekawa tak samo mocno jak torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy14:05

    jakaś Ty chudzinka! :*

    OdpowiedzUsuń
  26. tak bardzo kocham Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja. Świetnie wyglądasz. Super włosy!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie mogę przestać się zachwycać Twoimi włosami! Piękne są:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze stylizacja rewelacyjna:) pięknie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy17:35

    Ale ślicznie wyglądasz. :)
    Bardzo podoba mi się spódniczka! ;)

    Zapraszam do mnie.
    http://moniaaa-blogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie kochana wyglądasz:*** no niestety często takie własnie perełki do nas nie trafiają.. no ale cóż to tylko nasza wina w końcu jak jest na coś popyt to powstają kolejne sieciówki..

    NEW POST :)

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę , że masz dostęp do ciuchów , w których nie bedzie chodzić pół miasta :) a tak z innej czapy śliczne masz włosy :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  35. już się chyba powtórzę.. ale kocham Cię w spódniczkach i sukienkach ! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy00:17

    Zrobię <3 już nie mogę się doczekać wolnego:))))))) ;*;*

    ahh wyglądasz pięknieeieeeeee! Twoje włosy będą śniły mi się po nocach -.-
    się cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. jestes prawdziwie fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowna baskinka!!!♥ pozdrawiam:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczna ta bluzeczka:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny zestaw:), jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ślicznie ,kochana :*
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie i to Ty masz piękne włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing outfit! So pretty:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy18:35

    Cudownie wyglądasz, wspaniałe włosy !
    Jestem oczarowana Twoim blogiem, więc obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  45. super zdjęcia ! slicznie wygladasz ;)


    www.konstylencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy20:30

    Wyglądasz fantastycznie :)
    Świetna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Hmmm... z tego co się orientuje miałam w szafie jedną czy dwie sukienki z tej firmy wygrzebane w sh i chyba gdyby nie to, że z nich wyrosłam nosiłabym je nadal :D No ale niestety wiele firm nie dociera tu do nas, a szkoda :(
    Super wyglądasz, a dynie są urocze :P
    A tak odstępując od tematu postu, to koncert Zakopower był wspaniały! I gdyby nie to, że przyszedł jakiś 'waży pan' i zakazał robieniu zdjęć - miałbym ich masę! Pozdrawiam Cię cieplutko Kadiczku :*

    OdpowiedzUsuń
  48. ale ślicznie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram