FOTO BOMB



Jestem znów. Po to aby pokazać wam kawałek moje szafy i kawałek siebie. Wielką zaletą jest mieć przestrzeń, ja osobiście muszę zaaranżować jej spory kawałek, żeby dobrze się czuć w nowych miejscach. Ale jeśli chodzi o moją bazę i sypialnie to potrzebuje wygodnego łóżka, bo sypiam mało, więc muszę zadbać o wygodne poduszki i ciekawe sny. Potrzebuje wielkiej szafy, żeby zmieścić te wszystkie ubrania i buty no i kapelusze, dobre żaluzje aby kontrolować światło, koniecznie miękki dywan, maszynę do szyci i blisko laptopa. Prawda, że banalnie brzmi? Bo pominęłam same istotne fakty, niemal 1724656357 rzeczy bez jakich bym nie istniała. Bo przecież gdybyście mieli wyliczyć na palcach jednej ręki, dzięki czemu czas spędzany w waszym azylu zyskuje miano sielanki pewnie by wam zabrakło kilku podpunktów tak jak mi. Nie powiedziałam o kartkach z odpowiednią gramaturą, żeby chłonęła idealnie farby akwarelowe, kiedy to maluje jak mam chandrę na cały świat, nie powiedziałam o termoforze bez jakiego zasnąć nie potrafię bo zawsze mi zimno, zapomniałam napisać o ulubionym kubku do kawy, wytartym różowym swetrze. Jednak to wszystko sprawia, że gdzieś, coś zatrzymuje moją energię, a mój pokój stał się moim centrum świata. Do tego wygodne ramiona i z całą resztą można sobie łatwo poradzić i odhaczać z terminarza spełnione marzenia.

 SWETER/BERSHKA  TOREBKA/ATARAXIA  SUKIENKA/SHEINSIDE  BUTY/OASAP


118 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ta sukienka się już tu kiedyś pojawiła i już pisałam, że jest piękna, nie zaszkodzi napisać jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kolory i to że są podobne wcale się nie zlewa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Cieeee! Pięknie Ci w brązie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej i ta słodziutka torebka! wspaniale Kadiku :D!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie no, muszę jeszcze dodać, że sukienka jest fantastyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne kolorki, pasują do Ciebie, torebka wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jesteś genialna, kocham Twoje sukienki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:42

    Chyba każdy z nas ma kilkaset takich drobnych rzeczy, dla innych banalnych, a dla nas jakże ważnych żeby przetrwać kolejny dzień, mi pewnie nie starczyłoby strony w zeszycie do zapisania ich wszystkich:) panterkowa sukienka jest boska, w połączeniu z sowią torebką tworzą istny zwierzyniec, który z miłą chęcią bym ukradła:))) A.

    OdpowiedzUsuń
  10. I have the same dress ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja do nowych miejsc przyzwyczajam się dość szybko i nie mam potrzeby "znakowania" przestrzeni, ale mimo wszystko nie lubię zmieniać otoczenia :)

    Kurcze przydałby mi się taki sweter... :p

    OdpowiedzUsuń
  12. kolory jesieni, bardzo ciekawe zestawienie! pomimo, że kolory są prawie takie same to i tak nie jest to monotonne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sukienka i bardzo ciekawie piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kadik jaka tygrysica ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Kadik poczuła jesień ;) Cudne odcienie!
    To prawda, co mówią, że najlepiej odpoczywa się we własnych czterech kątach.. choćby małe, to przytulne, bo NASZE :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka piękna stylizacja ! ;o zmarłam oddaj mi te ciuchy ! haha!

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie Ci w takich kolorkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy22:15

    I am enthusing about you <3 !!!!!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. jak ładnie :)
    genialna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się WSZYSTKO! dosłownie, każdy element stylizacji: od szczegółu do ogółu! oglądam, smakuję, czytam, analizuję... takie posty to uczta dla zmysłów! wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  21. torebka jest slodka!

    OdpowiedzUsuń
  22. faktycznie, musi coś przyciągać nas do naszego pokoju:) mój pokój też taki jest, chociaż ciągle mam nowe pomysły, co chwilka chce coś ulepszać:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  23. juz tam mniejsza z Twoimi outfitami bo kazde mi sie podoba i jest tak rewelacyjne ze masakra ;) ale osttanio piszesz tak rewelacyjne notki ze jak dochodze do osttaniej kropki to mi malo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześlicznie!
    Pięknie Ci w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sweter, sukienka, pasek... wszystko! *_*
    Ps. Lubię sposób w jaki piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Po prostu kocham Twoje sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  27. ja właśnie tworzę sobie od nowa taki kąt:)wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam ten zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna sukienka :)
    Uwielbiam panterkę !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj tak, do szczescia tak niewiele potrzeba :-)))

    Piekny zestaw, jak zwykle zreszta :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy23:54

    swietna jest ta sukienka\ ;D

    OdpowiedzUsuń
  32. I love the leopard and you have created a beautiful look

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy23:57

    Ale ładnie połączyłaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz przepięknie ;) zakochałam się w całej stylizacji! nitkafashion.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale fajnie dopasowany kolorystycznie zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  36. o taaak! dziewczyny lubią brąz!! :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy00:45

    piękne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne buty!!! i ta panterkowa sukienka!
    Obserwujemy!
    Buziaki,

    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  39. jestes niesamowita, doskonale to wszystko ze soba zestawilas, az zapragnelam nawet czarnych włosów :D

    xoxolook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy02:18

    ile ja bym dała za taką sukienkę! Jest Piękna!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Wygladasz cudownie w tych leopardzich wzorkach, super sukienka i buty. Sceneria tez swietnie do wszystkiego pasuje
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy08:17

    pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakoś się Kadik wzruszyłam czytając co napisałaś... Jakoś tak lubię czytać takie rzeczy i sama sobie pomyślałam ile to różnych punktów się składa na mój azyl i ehhh.... A wiesz, że podobnie mamy Kadik :-* Głupia jestem :-P A Ty piękna tutaj i taka jesienna, że chyba już odpuszczę to zatrzymywanie lata jeśli mam patrzeć na taką piękną jesienną Klaudię! :-*

    OdpowiedzUsuń
  44. aaale mi sie podoba! ;)
    a pokoj, tak to nasze własne centrum świata ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Buty REWELACJA ! :)Całość idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Znowu buty, w których się zakochałam, muszę ten Oasap wypróbowac ♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Pozamykaj lepiej dobrze wszystkie okna i zasłoń je bo mam zamiar zabrać Ci tą sukienkę :D

    OdpowiedzUsuń
  48. kocham tą sukienkę;)

    OdpowiedzUsuń
  49. super :) i buciki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  50. swietny zestaw, wszystko pod kolor ale nic sie nie zlewa :)
    zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Chciałabym umieć malować akwarelami :D

    wszystko mi się podoba:) wyglądasz idealnie!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie wiem od czego zacząć, czy od zdjęć, że są piękne...klimatyczne...czy też może od stylizacji..że jest idealnie (chętnie przygarnęłabym tę sukienkę i buty, i torebkę...sweterka może nie, bo akurat mam podobny ;)) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. świetnie wyglądasz :) rzeczywiście to małe rzeczy sprawiają największą przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jaka stylizacja z pazurkiem:) Bardzo kobieco;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ładna sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  56. śliczna ta sukienka ;D świetnie w niej wyglądasz ;D!!

    OdpowiedzUsuń
  57. świetnie. Sukienka świetna ♥ obserwuję :)
    cotidiesol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaka śliczna sukienka! :). Wszystko tak ślicznie ze sobą połączyłaś :)).

    OdpowiedzUsuń
  59. Aj jakie Ty masz drapieżne buciki! :P

    OdpowiedzUsuń
  60. kocham ten zestaw <3 ;O

    OdpowiedzUsuń
  61. a a a ale bosko ♥ uwielbiam tu wszystko !

    OdpowiedzUsuń
  62. ja też potrzebuję dużo przestrzeni :) z mojej szafy już się wylewa :/ czekam aż siostra wyjedzie do akademika, będę miała całą szafę dla siebie ;P
    torebkę masz cudną! :*

    OdpowiedzUsuń
  63. ooooo takiej torebki to jeszcze nie widziałam! świetna jest
    buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  64. sukienka <333333333

    OdpowiedzUsuń
  65. fantastyczne buty <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/CoeursDeFoxes

    OdpowiedzUsuń
  66. bardzo mi sie podoba takie połączenie :) torebka za każdym razem urzeka mnie jeszcze bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne połączenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  68. aleee cudowne jesienne kolory <3 piękna ta sukienka :)

    taaak mój pokój to mój azyl. Już niedługo swój w domu rodzinnym będę tylko odwiedzać więc chłopnę go teraz i doceniam 500 razy bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Hey Kadik!

    Buty wymiataja! totalny szal!
    pozdrawiamy i obserwujemy oczywiscie!

    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  70. Ale fajnie, całość super razem się zgrywa! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Wspaniały zestaw! + za cudną torbę i genialne buty!

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny zestaw, jednak torba jest najlepsza. :D

    OdpowiedzUsuń
  73. przepięknie wyglądasz! śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowna stylizacja ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  75. Wyglądasz przepięknie!
    Piękna torebka <3!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  76. Sukienka świetna! Dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Uwielbiam Twoje pozytywne notki, Twoje nastawienie do życia. :) Wnioskuję, że masz łatwość w przelewaniu myśli 'na papier', bo czyta się przeeeprzyjemnie. Pewnie już o tym wspominałam, aczkolwiek z każdym postem mój podziw rośnie! :)
    Modą się zbytnio nie interesuję, ale jak na moje skromne doświadczenie w tym temacie - strój mi się bardzo podoba. :)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych odhaczonych, spełnionych marzeń. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. cudnie,
    piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  80. śliczny zestaw, co prawda za panterka nie przepadam ale akurat w takim polaczeniu jest ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Anonimowy19:11

    skąd jest ta torebka? podasz dokładnie gdzie kupiona?

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  82. No nie,
    wyglądasz uroczo!
    Znakomite wszystko, a buty i torba genialne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  83. wow !!!

    pięknie Ci w tym brązie !!

    już taki bardziej jesienny ten zestaw ;)


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion

    :))

    OdpowiedzUsuń
  84. Panterkowa dama ! Świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Anonimowy20:48

    Ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  86. mrrr, świetnie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. cudowna sukienkaaa..! :)
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. Jeszcze letnia stylizacja, ale kolorki już jesienne :) torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  89. wszystko dobrane kolorystycznie widzę :DD

    OdpowiedzUsuń
  90. Anonimowy23:10

    bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  91. Jak Ty to robisz, że z takiego praktycznie monokolorystycznego zestawu tworzysz cudowny strój?:)

    OdpowiedzUsuń
  92. I love this leopard print dress!! So adorable :)

    xoxo Alison
    www.stylingmylife.com

    OdpowiedzUsuń
  93. I love your dress, so pretty!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Nienawidzę Cię!
    Wyglądasz genialnie!
    Tylko Ty mogłaś wpaść na takie połączenie. Świetnie wyszło!
    Buty są wprost genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  95. ale cudnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Anonimowy19:01

    Dlaczego ja tak pięknie nie wyglądam w panterce jak Ty ;(((((

    OdpowiedzUsuń
  97. sukienka i torebka przecudne!

    OdpowiedzUsuń
  98. super wygladasz w tym zestawie

    OdpowiedzUsuń
  99. Anonimowy10:12

    Do tego zestawu będzie Ci pasować nowa karmelowa torebka. <3

    OdpowiedzUsuń
  100. Sweterek i buty boskie :)) Aż miło popatrzeć :)
    Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Świetnie wyglądasz, a torebka jest przesłodka!

    OdpowiedzUsuń

Instagram