GREMPIK

Photo By White Pony
____________________________________ 05.07.2013 __________________________________

Mamy miesiąc z ulubieńcami, to i mamy Olę. Inaczej Grempika, kasztanowego bladziocha z toną piegów. Poznałam ją w liceum, kiedy to obie uwielbiałyśmy zdjęcia. Miałyśmy jeszcze znajomego jaki czaruje (Pozdrawiam Tomasza) i zawsze wspólnie urządzaliśmy sesje zdjęciowe. Tak nam zostało, ja się zaraziłam fotografią i teraz sama porwałam Olę na zdjęcia, żeby wam ją tu pokazać :) Z Olą spotykamy się systematycznie, jak na baby przystało plotkujemy i zanim się obejrzymy mamy środek nocy i czas wracać do domu. Do tego ścigamy się z Grempikiem w ilościach zjedzonej pizzy na tydzień, jednak ostatnio ja zdecydowanie jestem w tyle. Spokojnie... idzie weekend, nadrobie to :P Teraz kiedy zaczęły się wakacje u Oli, to z pewnością będzie czas aby spotykać się jeszcze częściej, to także będzie okazja do tony nowych zdjęć :) Jak wcześniej postanowiłam, że nie będę pisać tu o takich przyziemnych sprawach jak spotkania ze znajomymi, tak ten post skłonił mnie do tego aby właśnie pokazywać Wam kawałek takiego mojego normalnego życia :) Zostawiam was z naszymi wczorajszymi zdjęciami, mam nadzieję, że się spodoba Grempik, ja osobiście uwielbiam jej piegi :P

GREMPIKA znjdziecie TUTAJ





INSTAGRAM FACEBOOK

78 komentarzy:

  1. Śliczne ;-)
    Pieguski uwielbiaaam! Sama mam nos usiany piegami i nie zamieniłabym go na żaden inny :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie pięknie wyglądacie!

    OdpowiedzUsuń
  3. jedno jest pewne ma śliczne oczy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:20

    Aaaaa ja też chcę z Wami dziewuszki gdzieś wypaść na zdjęciaaaa <3 bosko ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy? kiedy? kiedy Cacynkooooo?

      Usuń
    2. W przyszlym tygodniu jedzmy na chorwacje znow!;d

      Usuń
    3. Anonimowy13:31

      jadę z Wami :D

      Usuń
    4. super plan!!!! chce!!!!!

      Usuń
  5. Ojeeej, genialne te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Grempik ma cudowną figurę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie dziewuszki <3 Grempik i Ty Kadiczku tworzycie zgrany duet, świetnie wychodzicie na zdjęciach :) Takich sesji poproszę tutaj więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne z Was dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznoty dwie! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne zdjęcia pięknych dam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. no świetne zdjęcia, takie typowo wakacyjne:)) super dziewczyny.
    pozdrawiam i zapraszam na nowy post www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Kadik ! Wyglądacie pięknie ! :3

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia:) Obie wyglądacie świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne jesteście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne fotografie. Super, że postanowiłaś jednak dodawać tego typu posty. :) Jaram się piegami, bo dodają uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne letnie zdjęcia ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy14:23

    Pięknie wyszłyście na zdjęciach =)
    Ola ma piękną figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie piękne jesteście <3 ojjjj :)

    OdpowiedzUsuń
  20. masz pięęękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak w ogóle to z ta pizza to nie masz ze mna szans!:D ja pracuje w lindzie tam sie je pizze codziennie!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie fajne z Was dziewczyny ;D
    Oddajcie mi swoje figury! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkania z znajomymi nigdy nie są banalne :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ale świetne zdjecia :) super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne z was dziewczynyy :) A skąd koleżanka ma górę od stroju? <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wyglądacie! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pieknie wygladacie, Kadiczek ma moja ulubiona koszule :D

    OdpowiedzUsuń
  29. cudownie wyszłyście na zdjęciach ;***

    OdpowiedzUsuń
  30. pięknie brzydale;p


    dzięki za odwiedziny:)))

    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie przepiękne zdjęcia <3 A Grempik jest śliczna!! Całe życie marzyłam o takich piegaaaach <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjjj Ty i bez nich jesteś piekna marudo :*****

      Usuń
  32. swietne zdjecia! nie ma to jak przyjaciolka! ja mam dwie i wszystkie uwielbiamy zdjecia!:D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetne zdjęcia :)

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne klimatyczne zdjęcia :) no i jeszcze nie wiedziałam, że z Ciebie taki fotograf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :PPP sie ucze :PPPPPP może kiedyś bede robić zdjecia do naszel lokalnej gazety :D hahahaha :D

      Usuń
  35. Obie jesteście piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoja koleżanka ma bardzo ładny kolor włosów :) A piegi tylko dodają jej uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ale fajne zdjęcia;) widać, że lato dopisuje;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie ślicznotki ♥ też chcę się wybrać z wami na zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejjjj nooooo!!!! bo ostatnio sie nam nie udało :((((

      Usuń
  39. Cudowne zdjęcia, obie jesteście prześliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. lato! lato wszędzie!

    OdpowiedzUsuń
  41. uwielbiam piegi u dziewczyn :) a ona ma po prostu przepiękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dwie ślicznotki <3 Cudowne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jakie fajne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Ola ma świetną urodę! A razem tak fajnie wyglądacie, totalne urodowe przeciwieństwo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obie blade :D śmiałyśmy się z tego :D

      Usuń
  46. Wyglądacie fantastycznie , a na dodatek macie fantastyczne bikini :)
    Twoja znajoma ma piękne oczy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Kadik masz rewelacyjna gore od kostiumu ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Kostium jest bardzo, bardzo TICK :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kostium jest bardzo, bardzo TICK :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram