'I feel something so right'



Już liczę dni, jak wyjedziemy gdzieś za miasto. Zostawimy tu wszystko i wszystkich. Odliczam dni do odpoczynku. Odliczam dni do chwili wytchnienia, bez codziennych rytuałów. Tak bardzo mi tego potrzeba. Chwilami czuje się jak robot przy wykonywaniu codziennie tych samych czynności. Co dziś na obiad, co jutro. Co dziś posprzątam jutro i tak trzeba będzie sprzątać ponownie. Dlatego marzę o 5 dniach odpoczynku. Złapię dużo powietrza. Wyjadę, wrócę i będę na jakiś czas innym człowiekiem. Szczęśliwszym... Szukam na mapie miejsc gdzie będę mogła rozłożyć wielki koc, poukładać poduszki i odpoczywać. Opalać się i snuć plan na kolejne lenistwo z daleka od domu. Znacie jakieś miejsca w górach jakie polecacie?  Ja uwielbiam Bieszczady, ale tam byliśmy w zeszłym roku. To teraz jakieś inne miejsce chce odkryć :) Jeśli macie takie piszcie, a ja będę googlować wasze propozycje i rozmyślać gdzie dzwonić z rezerwacją :)

KOSZULA/SHEINSIDE SPODNIE/LEE TOREBKA/YES WALKER BIŻUTERIA/GRANA BUTY/KLIK






54 komentarze:

  1. kochana... mam dokładnie to samo, z tym, że ja muszę jeszcze troszkę poczekać na wolne.... też mnie wszystko nudzi... ile można żyć monotonną codziennością, typu praca, oboiad, sprzątanie.... więc teraz odpoczywamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie dobija masa pracy przy laptopie, gotowanie uwielbiam :D sprzatania nie ogarniam, bo systematycznie wywalam mase zbędnych rzeczy, a one chyba się samoistnie mnożą i znów są :D i tak w kółko :D

      Usuń
  2. Polecam Bukowinę Tatrzańską. Cicha, mała miejscowość nieopodal Zakopanego z wieloma połączeniami busowymi do tego właśnie miasta i innych miasteczek. Szczególnie upodobałam sobie tamtejsze termy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz sobie wygooglije, byłam tam ale tylko na chwilkę bo na basetach termalnych (chyba, jesli to te w drodze do Zakopanego)

      Usuń
    2. W drodze do Zakopanego jest kilka, przynajmniej tak mi się wydaje... Poproś o pomoc wujka google i zobacz czy to te baseny na których byłaś ;)

      Usuń
  3. Anonimowy12:04

    och, nieee. według mnie tym razem fatalna fryzyra;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie :D to moje początki z lokówką :D na pierwszy raz nie da się opanować jej idealnie :DDDD

      Usuń
    2. Anonimowy13:06

      Fryzura jest ok. :) Tylko Kadik zasłoniła okularami te piękne oczęta i odwracają uwagę od całości. :)

      Usuń
  4. świetny codzienny zestaw, świetne buty i zegarek <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja proponuje okolice Gor Swietokrzyskich, jest tam wspaniale, jezdze co rok :) Znowu pieknie wygladasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wyglądasz genialnie :)
    szpileczki sa cudne, ale koszula- boska, też chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealny outfit <33 jak zawsze zresztą ;D
    xx

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam Bory Tucholskie :)

    mhm, kadik, jak zwykle wyglądasz obłędnie... a mogłabyś nam zdradzić jakim aparatem robisz zdjęcia? powiem Ci, że wychodzą fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześlicznie wyglądasz ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna koszula i cały set bardzo na tak. Ale masz piękne włosy!
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygladasz !:)
    Ja niestety w górach byłam laaata temu, ale prawie zawsze w Karpaczu lub Szklarskiej Porębie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. prosto,ale jak fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne masz włosy :D W stylizacji najbardziej mi się podobają dodatki, bo średnio lubię koszule w kratkę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kraciasa koszula. Jest dla mnie numerem jeden w tej stylizacji! Super ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne buty, chudziutka jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeśli lubisz Bieszczady , to moze tym razem warto byłoby pomyśleć o Pieninach.?
    Ja spędzałam wakacje dokładnie mówiąc to w Krościenku n/Dunajcem :)

    a co do stylizacji to bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, uwielbiam ten zegarek! <3 i oczywiście piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw i te włosy! Cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również polecam Bukowinę Tatrzańską!
    Przepięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. w tych czarnych okularach i wlosahc tak pieknie pofalownaych :D Wygladasz na gwiazde filmowa ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądasz.
    Nie dziwie się, że tak bardzo pragniesz wypoczynku. Jest nam bardzo potrzebny:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie i po amerykańsku kadiczku <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj Kadiczku, jak góry to Zakopane i te miejscowości obok, Karpacz też może być piękny latem, Bieszczady też ślicznie wyglądają, ale jest mało do roboty :) Morze? Nie lubię, nie jeżdżę <3 Piękne loczki, nowa lokówka służy <3 Wyglądasz przecudownie! ;***

    OdpowiedzUsuń
  24. mi też by się przydał spory urlopik :) ale niestety. Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy20:23

    czesssssć ślicznotko!:***

    Uwielbiam koszule w kratę <3<3<3 w tej wyglądasz cudnie:)ten kolor jest piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy22:15

    Pieniny ? Czorsztyn? Jeziora Rożnowskie? Jezioro Białe?

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, ze wersja zakręcona nadal w akcji :) bardzo fajnie - a swoją drogą piękne buty <3 Ja też czekam na wolne - piękną pogodę mogę podziwiać jedynie przez okno w pracy , a gdy tylko zdarzy mi się dzień wolnego - leje :/ to się nazywa sprawiedliwość

    OdpowiedzUsuń
  28. Bieszczady to piękne miejsce, pełne fajnych ludzi ;)
    Kurczę Kadik nie było ci gorąco w tym stroju? ;>

    OdpowiedzUsuń
  29. Kocham wszelkie koszule w krateczkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy02:00

    świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy12:29

    Skąd zegarek?:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękne buty ;D

    Udanego wypoczynku kochana! Ja byłam nad morzem i wróciłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny zestaw. :) Uwielbiam koszulki ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna koszula, takie kocham najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy12:34

    jest jeszcze ta koszula na stronie sklepu?

    OdpowiedzUsuń
  36. fajne masz bransoletki ! świetny blog , miło się zagląda ;)
    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Kocham takie koszule! Ta jest nieziemska! A te Twoje włosy :( A idź :P
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw! :)
    i te loczki huhuhu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyglądasz, ach te sandałki są cudowne *.*
    Hmmm... mnie się bardzo podobało w Lubawce i Karpaczu. Jest tam cudownie i klimatycznie! A jeśli marzy Ci się szybki wypad i dłuuugi odpoczynek, to polecam Zalew Sosina. To w zasadzie niedaleko od Chrzanowa a jest tam co robić, choćby np rowerki wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy20:32

    Buty ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Ty masz figurę tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. dopiero w dżinsach zobaczylam jakie masz swietne nogi! nos czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz tu przepięknie !

    OdpowiedzUsuń

Instagram