only 53 min.



Idę walczyć z moją nieustępującą sennością. Pokonam ją czekoladą i kawą. A wieczorem dołożę pizze i będę mogła spokojnie zasnąć. Wszechobecna senność nie odstępuje mnie na krok. Czy ja kiedykolwiek się wyśpię? Chyba po śmierci, bo na tym świecie nie liczę na to. Także do jutra, ja lecę się budzić bo oczy same zamykają mi się :* No i pytanie za 100 punktów! Czy pasuje Wam taka sukienka na wesele? Mam dylemat... Wielki, przeogromny...

SUKIENECZKA/SUKIENKOWO.COM BIŻUTERIA/GRANA BUTY/KLIK TOREBKA/YES WALKER




94 komentarze:

  1. moim zdaniem byłaby ładniejsza bez tej kokardy z tyłu, ale jak najbardziej może być! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tą kokardę można wyciągnąć :))))

      Usuń
    2. Za to :) moim zdanie kokarda dodaje uroku całej sukience. Bez niej byłaby to zwykła niebieska sukienka :D nie ściągaj jej!

      Usuń
    3. Anonimowy12:16

      lepiej z kokardą :)

      Usuń
    4. także mozna miksować na kilka sposobów, z kokardą i bez, no i jako spódnica, wystarczy na górę załozyć sweterek także nie ma problemu :)

      Usuń
  2. Anonimowy18:35

    Świetna ta sukienka. Oczywiście, że może być na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, przepiekna, ale Ty mnie inspirujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fason tej sukienki idealnie do Ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta sukienka! Oczywiście że pasuje na wesele! Do tego rozpuszczone włosy, loki i buty na obcasie/szpilce i elegancko! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo dokładnie :D własnie lokówke zamówiłam to zakręcę mocno włosy i szpilki i gotowe :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz, przeurocza sukienka.

    Widzę, że masz trochę podobny typ urody do mnie, tzn taki a'la "śnieżka", cóż nie pomyślałabym, że taki kolor może wyglądać dobrze, a jednak. Chyba też coś z takim pokombinuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak ja jestem bladziuch straszny, a teraz na zdjeciach to ja opalona jestem :DDD o 2 tony ciemniejsza jestem bo wyszłam raz na słońce ale i tak mało to widać :D

      Usuń
  8. Pewnie, że pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna sukienka, cudny naszyjnik, piekna Ty! sliczny blog, tak w ogole! przejrzysty, ciekawy, kolorowy@ dołączam do obserwatorów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie! Ślicznota. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy19:03

    Na wesele jak znalazł!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:15

    Sukienka jest cudowna :) słodka i dziewczęca <3 genialny ma tył ;-) Pewka że pasuje na wesele :))))))));*

    pięknie Ci w tym kolorze<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, wyglądasz prześlicznie! Sukienka jest wspaniała i jak najbardziej pasuje na wesele :) Ta kokardka z tyłu jest urocza ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy19:18

    pasuje, pasuje. sama kupiłam z tydzień temu podobną na wesele siostry w sierpniu :)
    pozdrawiam!
    I.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :) no i materiał fajny także będzie wygodna :)

      Usuń
  15. Anonimowy19:33

    Zestaw idealny na wesele:) a ta kurtka skórzana zachwyca mnie w każdym poście. Jak się ona sprawuje? Ta skóra jest cieniutka czy taka grubsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra jest cienka, taka idealna na wiosnę, caly czas w niej chodzę bo jest tak wygodna, miałam 3 inne, czarną i dwie karmelowe i od kiedy mam tą ani razu nie załozyłam tamtych. Także bardzo polecam :)

      Usuń
  16. prześliczna sukienka!:) idealnie do Ciebie pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, piękna ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja właśnie uważam, ze przez ta kokarde to idealna sukienka na wesele!!! Kolor pieknie komponuje sie z Twoimi włosami!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakochałam się w tej sukience <3 Sama chętnie poszłabym w takiej na wesele w przyszłym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie Ci w tej sukieneczce,niezwykle kobieca!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka jest piękna :) Kokarda strasznie mi się podoba :D Uważam, że w 100% pasuje na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hehehe jejku dziękuję:** jak dla mnie to tak przeciętnie :)
    Śliczna sukienka i w sam raz na weselę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja takie przecietniaki lubie bo widać, że wygodne :***

      Usuń
  23. Piękna ! Idealna na wesele :D
    Cudowny Kadik jak zawsze : **

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka pewnie, że pasuje na wesele : ) tylko uważaj jak będziesz tańczyć, jest trochę krótka więc może Ci coś widać :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ślicznota! Sukienkę wykorzystałabym jako kreację weselną, wygląda naprawdę cudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana, cudownie Ci w turkusie! Na wesele sukienusia idealna. :)
    Ja nie czułabym się w niej komfortowo, bo ma plecy wycięte a nie lubię takich krojów, hihi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ejjj i jeszcze bez stanika :D mi tak ciężko było się przełamać, ale po godzinie o tym zapomniałam :D także test zdany :D nooo ja też sie obawiam taki dziwacznych krojów :)

      Usuń
  27. Piękna sukienka :) I ta kokarda z tyłu... :) Świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka jest przepiękna, oczywiscie, ze pasuje na wesele!:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Oczarowal mnie ten kolor ;) śliczna jak zawsze. U mnie nia ma mowy o sennosci dycha w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie :(( to moc buziaków slę!!!! dasz radę to wiem!!!

      Usuń
  30. Anonimowy21:19

    Sukienka raczej powinna pasować na wesele!
    świetna stylizacja =)

    OdpowiedzUsuń
  31. Love that shade of blue and the bow detal on the dress is perfect.

    Hugs,
    The Hearabouts

    OdpowiedzUsuń
  32. Przecudna sukienka i idealna na wesele ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Bez wątpienia sukienka idealnie się nadaje by wybrać się w niej na wesele, jest prześliczna :)
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka jest świetna! na wesele jak najbardziej jest taka orginalna a na dodatek w ładnym kolorze który pasuję do Ciebie :)

    http://szyszkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooo matko Boska!!!...wyglądasz jak Ewelina Lisowska!!!!szoook jak weszłam na twojego bloggerze pomyślałam sobie dlaczego masz Lisowską na zdjęciu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha :DDDD ale jesteś chyba setną osoba jaka mi mówi o tej Lisowskiej :DDD serio :D już do tego przywykłam :DDD ale jaja :D

      Usuń
    2. hmm... dopiero teraz zauważyłam podobieństwo. Jakieś tam jest, ale nasz Kadik jest ładniejszy ;)

      Usuń
  36. Cudna sukienka na wesele. Wyglądasz przeuroczo! <3

    OdpowiedzUsuń
  37. sukienka super! wiem..pewnie mial byc minimalistycznie ale czy nie lepszy bylby łagodniejszy kolor do niej niz ta czerń... albo to moje, ostatnio pasteLOVE uwielbienie ;p

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczna, a ta kokarda dodaje tylko uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. wyglądasz ślicznie !
    ta sukienka jest boska !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jaka urocza sukienka! wyglądasz prześlicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy10:04

    Cudowna sukienka, nadaję się na wesele i na pewno wszyscy będą Ci jej zazdrościć! ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. perfect dress! :) you look really beautiful. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  44. kochana na wesele w sam raz a Ty pieknie w niej wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pewnie, że pasuje! : )

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam to samo, wiecznie niewyspana :D
    Jeju ale cudowna sukienka! Nie dość, że w moich kolorach to jeszcze ta kokarda! Pewnie, że pasuje na wesele! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madzia my to sie chyba nigdy nie wyspimy :D nie ma szans!

      Usuń
  47. Mięta, ah ta mięta <3 pięknaś :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jest idealna na wesele! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy12:16

    piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  50. jak dla mnie wyglądasz w niej rewelacyjnie! ;) jak najbardziej może być na wesele, ta kokardka jest urocza. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz przepięknie :) naprawdę mnie tak nie zauroczył żaden zestaw :) trzeba przyznać, że to zasługa sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wyglądasz przepięknie w tej sukience!Jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kadik oddaj to turkusowe cudoooooo!!!!!!!!!!!!!!!!<3 Tył ma przepiekny! I oczywiście że na wesele się jak najbardziej nadaje, nikt (no może oprócz Młodej) nie bedzie piękniej wyglądał:) **

    OdpowiedzUsuń
  54. Sukienka jak najbardziej odpowiednia na wesele, pasuję do Ciebie, jest taka słodka dzięki temu wycięciu i kokardzie z tyłu <3 Ale do Ciebie wszystko pasuję, więc już mnie to kochana nie dziwi <3 Pięknie wyglądasz!!! ;***

    OdpowiedzUsuń
  55. P.S. Musisz uważać żeby nie przyćmić panny młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Anonimowy17:59

    Cudowna sukienka*_*

    OdpowiedzUsuń
  57. kolor sukienki i biżuterii powala.;) pięknie wyglądasz.;)
    pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowna sukienka, pięknie w niej wyglądasz.
    Jak dla mnie na wesele się nadaje jak najbardziej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo ładnie! moim zdaniem pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna Kieca! Jesteś moją wieelką inspiracją. ;) i jak najbardziej pasuje na wesele! :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajna sukienka, jak najbardziej pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy21:23

    a jak poradziłaś sobie z odkrytymi plecami?
    chodzi mi o to czy masz stanik czy jakieś wkładki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam stanika :) sukienka jest fajnie uszyta także nic nie widać :)

      Usuń
  63. Anonimowy20:46

    Sukienka jest fantastyczna i na pewno będziesz się w niej wyróżniać :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Anonimowy19:18

    Ślicznie wyglądasz w tej sukience :)
    i właśnie mam pytanie jaka ona jest, czy wygodna, z jakiego materiału :)
    bo mam zamiar kupić taką na studniówkę a mam trochę pełniejszą pupę od Ciebie i się martwię :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram