Le Bunny Bleu

Photo By Kadik Babik
___________________________________ 24.07.2013 __________________________________

Jeśli mowa o butach to już od ponad roku zanudzam was jednymi, jedynymi Le Sunny Bleu. Wiele razy dostawałam pytania o moje śniegowce właśnie z tej firmy. Najczęstsze to takie czy warto je zamawiać aż z NY.  Tak! Warto. To najlepsze buty jakie mam na zimę. Teraz postanowiłam sprawdzać czy letnie tez takie są. Pisałam wam jakiś czas temu o moich pierwszych letnich bucikach z Le Bunny Bleu 1#. Teraz mam okazję pokazać wam kolejne. Wiem, że nie są ostatnie bo biją na łeb i szyję wszystkie buty z jakimi miałam do czynienia. To miłe, bo przez blogowanie poznaje się takie właśnie marki, jakie nigdy wcześniej nie obijały mi się o uszy i oczy. Żyjąc poza internetem nosiłam buty z ZARY, trampki z H&M i to co znalazłam w TK MAXXie za małe pieniądze. Teraz nareszcie nie marnuję ani grosza na sieciówki tylko zamawiam jedne, a konkretne buty ♡ Niech żyją Le Bunny Bleu. Zobaczcie jakie piękne mam tym razem :)

 BUCIKI/LE BUNNY BLEU



Teraz weszłam na stronę i co widzę!!!!
 od wczoraj czyli 23 lipca do 30 lipca jest promocja!
- 60% od całego zamówienia!
wystarczy wpisać kod ''Bunny_BigSummer''
 i od całego zamówienia zostanie odjęte -60%
Bardzo Bardzo polecam bo można zamówieć
ulubione buty za małe pieniądze!


















66 komentarzy:

  1. wygladaja naprawde przecudownie! :)
    moze i ja sobie sprawie? ;)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo polecam, zwłaszcza, że systematycznie robią zniżki nawet do 60%.
      Wtedy wychodzą bardzo tanio :) Są starannie wykonane, nie rozwalają się jak buty z sieciówke i będę je pokazywać jak najwięcej razy, żeby każdy mógł je poznać :)

      Usuń
  2. Anonimowy18:10

    Śliczny mają kolor : ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:11

    Ładne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też o le bunny bleu dowiedziałam się przez bloga:))
    Śliczne są te buciki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:14

    podasz link do nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :)
      ale niestety teraz nie chodzi mi ich strona :(((

      Usuń
  6. przecudowne buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy18:17

    Jakie cuda<3

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:24

    śliczne cuda !

    OdpowiedzUsuń
  9. boskie! oj musze sobie kiedyś sprawić butki od nich...

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze :) Ale jakie niebanalne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :d opakowania super :D kumuluje je tu :D

      Usuń
  11. świetne są. :)
    chciałabym takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszą być bardzo wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są prze urocze :) Wyglądają na bardzo wygodne :D
    Nawet pudełko mi się podoba ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. kurczę rzeczywiście konkretnie wyglądają :)cudne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesłodkie opakowanie! ;D A i buty ładne, ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wyglądają solidnie:) fajne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:03

    super ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kadiczku, ale słodkie te butki!! Maja piękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:30

    Super post !
    Obserwuje i liczę na to samo :)
    Wpadnij klauudia-klauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie wygladaja, chociaz te tylne latki sa nie z mojej bajeczki :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Oddaj buciki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Też choruję na ich buty! Mają przecudowne oksfordki, wzdycham do nich i wzdycham... Po Twoim poście chcę je mieć jeszcze bardziej! :D Twoje są bombowe z tym futerkiem na pięcie :).

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudowneeee!cudoooo ♥♥♥ całusy ♥♥♥ Ola

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolejne super butki masz od nich! Czekam aż pokażesz je na nóżkach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jakie piękne;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy19:44

    Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten króliczek na bucikach jest przesłodki!!:D

    OdpowiedzUsuń
  29. przepiękne są te buty !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakie śliczne :) sama bym takie chciała :)


    Buziak : *

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy18:51

    czy jest tu ktoś, kto będzie zamawiał buty do 30 lipca i czy mogłabym zamówić z nim? poproszę o kontakt w odpowiedź komentarza (wtedy podam swój mail) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile kosztuje przesyłka? ;)

      Usuń
    2. zależy od kwoty, jeżeli zamówienie wynosi do 100$ to 29,00$ także lepiej zamówić w kilka osób wtedy wychodzi malutko :)


      tutaj link do cennika, ale paczka jest do 5 dni u Ciebie :)
      http://www.lebunnybleu.com/shipping-delivery

      Usuń
    3. Dziękuję ;)

      Usuń
  32. Anonimowy11:13

    piękne butki!

    OdpowiedzUsuń
  33. nie podobają mi się specjalnie ich buty ;) ale o gustach się nie dyskutuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, bo dzieki temu kazdy chodzi ubrany zupelnie inaczej :)

      Usuń

Instagram