WISHLIST for Christmas!

Photo By Kadik Babik
____________________________________ 05.12.2013 __________________________________

Post miał być już kilka dni temu, miał być ciutkę inny, jednak ja chyba na moje zamówienia internetowe się nie doczekam :( Tupię nogami i liczę, że jutro kurierzy z samego rana zapukają do moich drzwi i prezenty trafia do bliskich. Chyba dużo osób wpadło na pomysł zamawiania prezentów bo czekam na nie już od zeszłego tygodnia. A teraz to co ja bym chciała dostać, a może was zainspiruje do prezentów dla bliskich jakich jeszcze nie udało wam się kupić.
http://kadik-babik.blogspot.com/2013/12/wishlist-for-christmas.html
1.PAPUĆKI  2.SKARPETKI 3.BIELIZNA 4.ETUI 5.KOSMETYCZKA 6.PERFUMY 7.KUBEK 8.KOSMETYKI



Ho ho '1' to takie miłe wspomnienie bo właśnie takie kapcie dostałam od ukochanego <3>
 także prezent SPRAWDZONY a znajdziecie je w OYSHO i na ich stronie klik# :)
 '2' to też coś co uwielbiam. Skarpetki z OYSHO.One nigdy mi się nie nudzą, zwłaszcza dlatego, że systematycznie dodawane są na stronę nowe modele. Przy okazji robienia tego postu znalazłam kolejne jakie bym chciała :))) To genialne uczucie jak wyciągam stopki ze śniegowców, a tam kolorowe kropy czy też różne misie :D  tu wszystkie klik#

 '3'  i bielizna. Klasyczne modele przemawiają do mnie najbardziej, jednak od czasu do czasu jak każda kobieta lubię mieć w szafie schowanego coś co czasem poprawia mi humor. My tak mamy.

'4' to oczywiście pokrowce na telefon. To chyba nigdy się nie nudzi. Ja mam teraz nowy telefon także przygoda z pokrowcami dopiero sie zaczyna.

'5' ach to kosmetyczka! Pasująca do kapciów i to właśnie taką chciałabym znaleźć pod choinką. Najśliczniejsza ta królikowa.

 '6' pod tym numerkiem znalazły się perfumy. To chyba zawsze prezent idealny, jeśli się kogoś dobrze zna i wie co kto lubi to zdecydowanie najtrafniejszy prezent :)

'7' och KUBKI! tych nigdy dość, do tego kawiarka, taka wielka, na kilka kaw, no i oczywiście termo kubki żeby na spacerze było ciepło w ręce, żeby herbata w aucie także była ciepła. Uwielbiam :)

'8' ostatnie to kosmetyki Benefit jakie strasznie lubię, no i oczywiście The Body Shop :) tego nigdy dość!




37 komentarzy:

  1. Uwielbiam motyw z panda ;)

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Koci dzbanuszek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chętnie coś z takiej listy sobie zażyczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  4. same fajne rzeczy ;) uroczo

    OdpowiedzUsuń
  5. papucie mega słodkie!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna wishlista :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna czarna kawiarka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy20:22

    kapciów czy kapci? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha to teraz całkiem niechcący pokaż ten post członkom rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko bym przygarnęła ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyczka króliczkowa boska <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kapcioszki, kubeczek i skarpety to chętnie przygarnęłabym do siebie i ja. Zwłaszcza, że przyszła zima a z nią śnieg, niedługo święta - wolne i jakoś trzeba się ogrzać w te samotne wieczory :c
    A lista super :3

    OdpowiedzUsuń
  13. Tobie podoba się wszystko co jest słodkie i urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. paputki przeeeeesłodkie!:D ja jutro wręczam sobie prezenty z chłopakiem, nie mogę sie doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  15. All thisgs are so cute! ^_^

    http://galina-mossska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ujęłaś akurat to, co sama chciałabym dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy23:06

    Aj jakie cuda <3
    Na widok bielizny mam kosmate myśli huehuB) :*********

    OdpowiedzUsuń
  18. Te perfumy są i moim marzeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  19. same urocze rzeczy!:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie fajne ;D Ten dzbanuszek jest ekstra ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy11:09

    Urocze prezenty, chce wszystko z tej listy! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kapciuszki z Oysho :D. Siedzę właśnie w moich żyrafkach ♥
    Gdzie znajdę takie skarpetki?:D

    OdpowiedzUsuń
  23. takie kapcie też mi się marzą i kubek z kotkiem :D:*

    OdpowiedzUsuń
  24. I want everything *_*

    Giveaway on my blog!
    The Cutielicious
    http://www.thecutielicious.com
    Fede

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo etui dobra rzecz! Mam tak samo-nowy tel i się zaczyna :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe pomysły na prezenty! :**

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne pomysły na prezenty! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jakie urocze papcioszki ! <3
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  29. super pomysły <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten kot-czajniczek - rewelacja :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Te kapcioszki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy16:34

    świetne rzeczy :)
    i tak przy okazji świąt i prezentów chciałam się spytać jakie pędzle do makijażu polecasz (firma) ? :) bo właśnie mam zamiar w końcu wydać na coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram