So only white snow!



Śnieg czasem jest, a czasem go nie ma. Ja czekam już na te zaspy do kolan i choinkę w pokoju. Codziennie ze sklepowych półek ściągam kolejne 'świąteczne akcenty'. Dziś kupiłam porcelanowego renifera, a jutro jadę po światełka. Chce już święta. Chce masę choinek i ten pełen brzuch jaki powoduje, że czuję się jak słońa. To ma swoje uroki. Pieczenie wszystkich ciast i lepienie pierogów. Jutro z pewnością przyniosę choinkę i zacznę ją ozdabiać... Czy tylko ja tak za tym tęsknie i tak bardzo czekam na święta?

SUKIENKA/TUTAJ TOREBKA/PARFOIS KURTKA/CHOIES KOMIN/SZALEO BUTY/CZASNABUTY


46 komentarzy:

  1. Szczerze mowiac to bardzo bym chciala snieg na swieta w UK , Sliczna masz sukienke!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tego życzę z całego serducha!!!
      Święta bez śniegu są bez sensu :(

      Usuń
  2. Zauroczyłaś mnie ta sukienkę. jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:29

    Ja też czekam :) Piąteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy20:31

    Prosimy o więcej detali:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy20:31

    Nie zimno Ci w takiej kurteczce? :)

    promieniejesz piękna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to zdjęcia jakiś tydzień temu zrobione, kiedy było ładnie i znośnie.
      Teraz to ja już w puchowcu chodzę i czapie i szaliku i rękawiczkach :)
      jeszcze jedne zaległe zdjęcia i zacznę dodawać te aktualne :)

      Usuń
  6. Uwielbiam Cię taką uśmiechniętą i pełną optymizmu ;) świetna sukieneczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurteczkę z chęcią bym Ci skradła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też już mam świąteczną fazę! Biegam w świątecznych skarpetach z reniferem i piekę pierniczki...coś wcześnie mnie dopadło w tym roku! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez wcześnie w tym roku dopadło :DDD strasznie!!!
      w życiu tak nie miałam :D nooo tylko skarpet w renifery mi brakuje :D

      Usuń
  9. świetnie wyglądasz, a co do pierogów to kocham z grzybami ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też już nie mogę się doczekać .. non stop słucham świątecznych piosenek :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to samo :DDDD RMF Święta juz od 2 tygodni :DDDD

      Usuń
  11. Kaadiiczku, jak zwykle slicznie wygladasz! :* ZAWSZE masz perfekcyjnie ulozone wlosy, gladziutka jak niemowle cere jak i swietny stroj! Czego chciec wiecej? Hmm...no moze zdjec z Polanem! ;)))) Tylko tego. ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest prześliczna!!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz i kwitniesz kochana w szaro-burą zimo-jesień :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam święta! A jeszcze bardziej okres przed świętami, kiedy wiem że to wszystko przede mną, szykowanie i zdobienie wszystkiego wokół ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienusia jest cudna <3

    OdpowiedzUsuń
  16. znam tą sukienkę ! też chciałam ją mieć <3 ślicznie wyglądasz!
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Również z niecierpliwością czekam na święta, ale lekko przeraża mnie ogrom rzeczy jakie muszę przed nimi załatwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja chyba po raz pierwszy tak bardzo czekam na święta :3
    cudowna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam czekam i umilam sobie czas robieniem pierników :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna sukienka *_*
    Ja też nie mogę się już doczekać śniegu i świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny strój, urocza sukienka :] Też nie mogę doczekać się świąt :D Szczególnie światełek :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ja też :)))

    ładnie wygladasz :)) u mnie na blogu tez sukienka, a nawet i konkurs Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też czekam na śnieg i białe święta.. :) Mam nadzieję że jeszcze zrobi się ładnie i biało:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak nie lubię czapek ta Twoja bardzo mi się podoba,

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie tylko Ty, ale wolałam rozsądnie podejść i poczekać jeszcze trochę z tym ozdabianiem mieszkania. Ja jutro biorę się za porządki, a jak uda mi się jutro je skończyć, to też zacznę dekorować. Uwielbiam jak jest tak nastrojowo. Nie mogłam sobie odmówić i zostawiłam z tego powodu lampeczki w moim pokoju na cały rok. Wiem przesada, ale musiałam. :D W ogóle marzy mi się taka mniejsza choinka u mnie w pokoju i na ścianie albo najlepiej w oknie wywieszona kurtyna z lampeczek, ale to piękne cholerstwo jest dość drogie, może coś wymyślę, normalnie zwykłe wywieszam w oknie i też jakoś to wygląda. :)

    Dzisiaj znowu wygrałam. Co to się dzieje, to ja nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładne zdjęcia, świetna sukienka podoba mi się jej wzór i krój:)

    OdpowiedzUsuń
  27. rozkoszna sukienka ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie wyglądasz.
    Z tego co wiem w naszym rejonie niestety święta białe nie będą :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz świetnie;)
    Ja też z upragnieniem czekam na święta ;)
    fondestdream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka w zimę? Odważnie! ;) Ja również czekam na święta!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka piękna sukienka ! *O*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam zamiar teraz w weekend ubierać choinkę, ale najpierw muszę ją kupić, bo moja poprzednia bardzo wyliniała :( no i trzeba jeszcze bombki kupić! :)

    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jak zwykle pieknie, masz sliczne oczy tak wogole :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sukienka jest naprawdę piękna :)
    te wszystkie dodatki zimowe - szaliki, czapki, rękawiczki - są tak słodkie, że nawet można się z zimą polubić :)

    ja czekam na choinkę... choinka to coś magicznego na święta :)
    no i uwielbiam ten moment, kiedy jadę wieczorem autem, jest już ciemno, i te wszystkie świecące choinki uśmiechają się do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesteś przeurocza na ostatnim zdjęciu :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Jaka Ty śliczna na tych zdjęciach <3 Kochana sukienka jest rewelacyjna ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy20:30

    wyglądasz ślicznie :) :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaaaaka śliczna sukienka ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Instagram