Lovely home in Portland!?



Zdjęcia zupełnie nie były zaplanowane. Mój humor był tak straszny w niedzielę, że chciałam tylko wyjść i oddychać świeżym powietrzem mając obok kogoś w kogo kieszeni mogłam ogrzać rękę. Raz na czas nawet mnie łapią takie 'chandro-smutki' wtedy czekolada jest na wagę złota, do tego  kawa o smaku marcepanu wypita z ukochanym z jednego kubka, spacer i dużo przytulania i zaczynam widzieć wszystko w tej optymistycznej wersji. Wychodząc z domu w ostatniej chwili złapałam za aparat, nie przypuszczałam jednak, że mój ukochany będzie chciał chociaż na chwilę wziąć go do ręki, żeby zrobić mi kilka zdjęć. Zaskoczył mnie niesamowicie jak po jednym przykładowym pokazaniu mu jak ma operować światłem i przesłoną zaczął robić śliczne zdjęcia. Tym sposobem z każdego naszego spaceru, zakupów, wyjazdów na obiad czy kolację, wspólnego gotowania będziecie mieć zdjęcia. Długo myślałam o tym co tu się dzieje... I chce żeby to miejsce nie było tylko surowym zlepkiem stylizacji i recenzji ulubionych kosmetyków jak do tej pory. Chce żebyście poznali mnie i to jak spędzam dni, tfuuuu spędzamy. Mam wam więcej do opowiedzenia niż tylko o tym w czym chodzę ubrana i czym się maluję.

PŁASZCZ/KLIK GOLF/ZARA SPODNIE/CHOIES ŚNIEGOWCE/LE BUNNY BLEU


43 komentarze:

  1. O jak słodko!!! Bardzo w Twoim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słodko jak zawsze!!!



    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wydanie pasuje do Ciebie! Podobają mi się takie odcienie brązu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta torebka jest przeslodka <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ostatnie zdjęcie jak z filmu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo bardzo ale to bardzo podoba mi sie ta Twoja torebusia! :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie że udało Ci się zaangażować swoją miłość do bloga, dzięki temu będziecie jeszcze więcej czasu spędzać razem, a za kilka lat fajne wspomnienia gdy z każdej sesji wybierzecie 1 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że jednak zrobiłaś zdjęcia bo wyglądałaś uroczo ... :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajna torebeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny płaszcz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chętnie poczytam coś więcej o Tobie i tym jak spędzasz wolny czas :)
    Śliczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz świetne buciki !! rewelacja :* buźka kochana ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy17:26

    jesteś cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodka słodka jak zawsze ! :) ja też ostatnio tak myslałam o moim blogu..żeby nie bylo tak nudno ze tylko stylizacje itp itd tylko zeby było o czym innym..Chętnie będę czytać wszystko co napiszesz : PP

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka urocza torebusia i emu <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy18:05

    urocza torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaka urocza torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie opaski na głowie, a ta torebka jest urocza - przypomina sówkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, dobrze, że cię orkan nie porwał :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy19:09

    Jesteście do siebie podobni z chłopakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ubrała moje buty i zadowolona :D hihihi

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy19:20

    hmm chyba nie bez powodu w tytule Portland? Wyprowadzasz się tam?

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli zdjęcia robił Twój chłopak, to już nie "Photo by Natalia Babik" :D
    Taaaaki ładny płaszczyk! *.* Ale na dłuższą metę niepraktyczny przez to wycięcie :(.

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczo... słodka torebka

    OdpowiedzUsuń
  28. cuuudowna stylizacja, piękna torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Torebeczka świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Kadiczku, skąd taka cudna opaska na włosy? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zdecydowanie chciałabym Cię lepiej poznać! Czekam na tę 'nową' odsłonę bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  32. czekamy na te posty, dzięki którym będziemy mogli Cię lepiej poznać :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Z taką śliczną modelką każdy staje się profesjonalnym fotografem :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Słodziutka torebka *_* Śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajna torebunia i opaska :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy23:25

    Jejku jejku jak cudownie! :*
    Ten płaszczyk wygląda cudnie zapięty *_*
    Śliczni;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana, czekam z niecierpliwością na to, co ciekawego chcesz nam opowiedzieć :))
    Słodkie są Twoje butki !!

    OdpowiedzUsuń
  38. Kadiczku, ja się już kładę spać, ale jeszcze weszłam na chwilę do Ciebie, bo zobaczyłam na fb, że dodałaś nowy post :) jesteś piękna i inspirująca, pamiętaj o tym :)
    a ja się dziś czuję szczesliwa... i się dziele z ludzmi dobrymi słowami! ♥
    oby miłość Wam kwitła, Słońca! ♥
    dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny jest ten płaszczyk. Twój golf również mi się podoba :)

    Super, że udało Ci się namówić Ukochanego na robienie zdjęć, to bardzo przyjemne, gdy ktoś pomaga się rozwijać i wspiera w pasji :)
    Widzę, że obie trafiłyśmy na dobrych i pomagających Panów :) Mój też lubi robić mi zdjęcia, nawet sam mówi, że woli jak sam mi robi zamiast ktoś inny, bo On cyka tyle fot i chce żebym była na nich uśmiechnięta bo wg Niego to jest fashion a nie smutne miny :D

    P.S. muszę się pochwalić, (bo pytałam Ciebie kiedyś o to gdzie można dostać kosmetyki Catrice)- nie wierzę, ale od niedawna są w Irlandzkich sklepach. Byłam w szoku. I oczywiście po Twoim poleceniu kupiłam kilka rzeczy :D
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ja za Tobą tęsknię ;( jak ja bardzo chcę poznać Polana! ;( Musimy się w końcu ogarnąć Kadiczku ♥
    czarno białe zdjęcia są obłędne!! Oglądam je już chyba 15 raz! ;d
    Pięknie wyglądasz, boski płaszczyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo mi się podoba Twój pomysł :)) czekam na więcej 'zyciówki'. Dla blogerki chłopak, który mota dobre zdjęcia jest na wagę złota :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy16:14

    gdzie kupiłas torebkę?

    OdpowiedzUsuń

Instagram