Strange days 1967

Photo By Natalia Babik
____________________________________ 14.12.2013 __________________________________

Piątek wieczór! Dzień w jakim mogę wyjść do znajomych, odetchnąć i nie zasypiać z myślą, że ciut po 6:00 zacznie dzwonić budzik i będę musiała wybiec z domu z termo-kubkiem pełnym kawy. Uff. Siedziałam tak do późna i czytałam co nowego na ulubionych blogach, słuchałam Arctic Monkey, The Doorsów i planowałam cały następny tydzień. Do tego światełka rozwieszone w pokoju jakie przypominały mi o zbliżających się wielkimi krokami świętach i nareszcie w ten sposób mogłam odetchnąć.





KURTKA/CHOIES SWETER/6KS TOREBKA/PARFOIS CZAPKA/SZALEO BUTY/CZASNABUTY


41 komentarzy:

  1. fajną masz tą kieeeeece :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu TY NIE SPISZ!!!!
      a to staroć z HOUSA :DDDD kiedy to jeszcze nie wiedziałam co to H&M i ZARA :P :DDD

      Usuń
  2. Sweter dodaje całości świeżości i innowacyjności-jestem jego fanem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się chce napisać UFFfff :D byle do Świąt ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Noo jeszcze chwila i święta będą :) Ja już dzisiaj się wybieram za `kuchenne rewolucje` :D Kochana wyglądasz ślicznie i nam tu cudownie kwitniesz :) Nawet nie wiesz jaka jesteś szczęśliwa bo Ty jesteś szczęśliwa ! Miło się patrzy na te zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo ja też uwielbiam taką chwilę dla siebie gdy wiem, że jutro nie trzeba wstać po 6 ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ świetna bluza!
    Super pozytywnie energetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz śliczną czapkę! ;) ja też muszę takie światełka sobie powywieszać na okno :) Buziaki, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy11:06

    piękna:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś Genialna !! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz super
    sweterek boski

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach jak cudownie, a Ty taka uśmiechnięta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. love the look!!

    http://steph-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zawsze śliczna :))
    Cudowny sweterek *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, jak zawsze piękne zdjęcia :) stylizacja świetna, wszystko idealnie razem wygląda :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. wow mega jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam podobną spódnicę :3 cudownie, jak zawsze <3 uwielbiam Cię ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się. :)
    Pięknie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Za każdym razem jak tu zaglądam to się zachwycam Twoją czapusią;)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny Kadiczek <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  20. wiem, ze to tak ni z gruszki ni z pitruszki ale bardzo podobaja mi sie Twoje włosy :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie! Bardzo fajne połączenie, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie, spódniczka mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  23. prześlicznie wyglądasz!:) cudny sweterek i fana czapa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się! ; )

    OdpowiedzUsuń
  25. Spódnica piękna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie, sweterek śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubie ten sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny sweter, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy11:05

    zakochałam się w tym sweterku, podeślesz do niego linka?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie zmarzłaś ? :) świetną masz figurę ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy13:45

    Elegancko, ale z nutką luzu :) świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek jest cudowny ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurtka - bardzo fajna ;) Cała stylizacja podoba mi się, sweterek nie w moim guście, ale jako całość przyjemnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten sweterek nadaje świeżości dalej stylizacji, ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. masz rewelacyjne włosy!

    OdpowiedzUsuń

Instagram