PIERNIKU masz przepis na PIERNIKI

Photo By Polarny
____________________________________ 25.12.2013 __________________________________

Prezenty robić uwielbiam. To że mój niestety był marny w porównaniu do tego jaki dostałam to nic. Mój już narzeczony uwielbia Real Madryt, a ja uwielbiam jego i chciała zrobić mu pierniki z numerami i nazwiskami całej jego ukochanej drużyny, jednak czekolada okazała się beznadziejna i nie było szans na pisanie po piernikach. Mogłam jedynie zamoczyć je w czekoladzie i obsypać cukierkami. Zatoa to mój prezent to był pierścionek jaki założył mi na palec. Zatem chcę podzielić się z wami przepisem i tą nowiną. Zaręczeni!

http://kadik-babik.blogspot.com/2013/12/pierniku-masz-przepis-na-pierniki.html
PRZEPIS z książki KUCHNIA DOMOWA

No i mam dla was przepis <3 nbsp="" p="">


 CUKIER    1 i 3/4  SZKLANKI
SYROP CUKIERNICZY JASNY (może być miód)  3 ŁYŻKI
WODA 100ml
MASŁO/MARGARYNA 200g
CYNAMON 1-2 ŁYŻKI
IMBIR 1/2 ŁYŻKI
GOŹDZIKI 1/2 ŁYŻKI
SODA OCZYSZCZONA 2 ŁYŻKI
MĄKA PSZENNA 700g


W rondelku  zagotować wodę z cukrem i miodem. 
Dodaj masło z przyprawami i mieszaj aż rozpuści się wszystko i połączy w jednolitą masę. 
Zostawić do wystygnięcia.


Sodę oczyszczoną wymieszaj z 3/4 mąki, wszystkie składniki szybko zagnieć na gładkie ciasto i odstaw na 24h. 


Cisto podzielić na kilka wałków i rozwałkuj każde z nich na placek centymetrowej grubości.
Stolnice posyp obficie mąką.  Możesz śmiało wyciskać formy jakie tylko chcesz i układać na blachę. 

Piecz 5-8 minut i gotowe :)













54 komentarze:

  1. Gratuluję zaręczyn! : )
    Mój chłopak również jest "Realistą" i pomału mnie tym zaraża :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia ! :*
    Kocham pierniczki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w zeszłym roku wyciągłam pierścionek spod choinki ;) hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze tak marnujesz ciasto przy ciasteczkach, czy tylko do zdjęcia ;) a i gratuluję zaręczyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze :PPPP póxniej lepie kolejna kulę :D

      Usuń
  5. Taaaak bardzo sie cieszeeee! <3 szukamy sukienki więc!:D <3 POLANY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooooooooooo sukienki nie widziałam ani jednej ładnej ;llll o zgrozo i tyle :((((( kiedy sie widzimy lepiej mi powiedz :****

      Usuń
  6. ja robiłam takie same tylko dodałam 20g drożdży do rozpuszczenia w rondelku z masełkiem i miodem ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo i Basiu jak wyszły?
      U nas super <3 caly dom pachniał przez kilka dni :))))

      Usuń
  7. jeju! gratulacje :) :*

    OdpowiedzUsuń
  8. no, no Kadik, to ja jestem ciekawa już Twojej sukni ślubnej ;D
    GRATULUJĘ WAM, ZAKOCHAŃCE ;***

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku Kadiczku gratulacje wielkie ! Świetnie ze sobą wyglądacie ! :* Szczęścia i miłości :)
    Trwa sezon na pierniczki więc może się skuszę i upiekę.. chociaż w sumie, jestem tak najedzona, że aż wątpię, że coś jeszcze zmieszczę :) Wesołych Świąt ! <3

    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!! :****

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam! : ) Oj tam < 3 Ale Narzeczony się postarał :* Pozazdrościć < 3 No To Gratulacje Kochana : )
    Obserwuję < 3 Wesołych Świąt : * Zapraszam do siebie na nowo odświeżony blog : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Serdecznie i Cieplutko : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy22:23

    gratulacje!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj ja tzo na jedzenie juz patrzec nie moge hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Piernik piernikiem... gratuluje kochana! Nie mogę się już doczekać, aż zasypiesz nas inspiracjami ślubnymi, zdjęciami twojej sukni i całych przygotowań ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaa to cieżkie bo nic mi sie nie podoba, ale postaram sie:*****

      Usuń
  15. keep up the great work on the site. I love it. Could maybe use some more updates more often, but i am sure that you have got other things things to do like we all have to do unfortunately. =)
    Aquatics games

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluje :))) szczescia życze :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. jejkuuu tyle szczęścia! Gratuluję Wam i życzę wszystkiego, co najlepsze! :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy10:51

    Mniam, pierniczki <3 Wesołych świąt :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. masz cudownego bloga :) a pierniczki wyglądają pięknie :) ! może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego dobrego :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Wam bardzo bardzo gorąco! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy11:42

    Gratuluję! A pierniczki - najlepsze!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tuuutaj też muszę Ci pogratulować : ***
    Wszystkiego co najlepsze dla Was życzy Olka i Borys ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne foremki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana szczęścia i miłości :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję, Święta to fajny czas na zaręczyny :D Co do pierników - i tak pewnie były smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałaś super pomysł! ;)
    Gratuluję zaręczyn i życzę baaaardzo dużo szczęścia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Łatwy przepis, fajny pomysł miałaś na prezent liczą się chęci :D
    Gratuluję zaręczyn i życze szczęścia na nowej drodze życia ;*

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje !!! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram