ICE!



Spacery uwielbiam. Nie wiem jak wy, ale ja muszę każdego dnia spędzić chociaż chwilę drepcząc między drzewami. Okolica pozwala mi na spacerowanie bez zbędnych samochodów, bez chaosu i tłumów ludzi, a nocą gwiazdy widać tu najpiękniej. Ja to uwielbiam. Kiedy mój humor się psuje, ubieram adidasy i idę biegać, czy to deszcz czy śnieg. Czy noc czy rano. To mi pomaga na wszystko. Te obrazy przelatujące przed oczami, słuchawki na uszach i tysiąc myśli. Spacer albo bieganie i dzień uważam za kompletny, to dla mnie jak kawa. Dziś potrzebuje długiego spaceru... Zdecydowanie.  A zdjęcia z wczorajszego spaceru oczywiście zrobił kto? Nooo wiecie :)

KURTKA/WHOLESALE SPODNIE/CHOIES BUTY/ZARA PASEK/ESPRIT CZAPKA/SZALEO

32 komentarze:

  1. Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach!!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. mega masz kurtkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15:26

    czy te buty są z aktualnej kolekcji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, mam je już z 4 lata :( ale bardzo polecam tego typu buciki z ZARY

      Usuń
  4. Oo ! Fajna ta kurtka :) Zwykle byłam takim przeciwna .. ale świetnie ona wygląda :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy15:44

    Jakoś bardziej pasują mi do Ciebie inne kolory niż czarny :) Może dlatego, że wydajesz się być bardzo sympatyczna, a do takich ludzi nie pasuje mi czarny kolor :)
    pozdrawiam :)

    PS. Na pierogi też czekam :) Panuje u Ciebie zwyczaj wkładania grosika do jednego z nich?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ah jak pięknie :) moje ulubione zdjęcie to to co stoisz na wprost, ten portret - co za słodka minka :)
    buty i kurtka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię takich kurtek, ale Tobie to we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ładnemu we wszystkim ładnie ;)

      Usuń
    2. Anonimowy20:07

      Super odpowiedź!!! To piękne, że jesteś pewna siebie, bo jesteś bardzo piękna!

      Usuń
  8. ja codziennie jestem zmuszona przejść minimum 3km. ;) ale mimo to uwielbiam spacery, najbardziej te długie latem. ;]
    świetnie się prezentujesz i kurtka jak najbardziej ok ;)
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna czapeczka !

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kurteczka :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:52

    Piękna kurtka !!!! Gdzie ją kupiłaś? :) w jakiej miejscowości i kiedy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z Tobą - bieganie i spacer to najlepszy sposób na poukładanie wielu spraw. Świetna czapa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ktoś, kto Cię kocha, bo to widać po zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny zestaw i swietna Ty, nie zawsze pozostawiam tutaj ślad w postaci komentarza ale ..jestem !!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. super look :) też bardzo lubię spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super wyglądasz ;) dziękuję za przemiły komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  18. prosto, a tak fajnie :)) podoba mi się kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. spodnie super! Od jakiegoś czasu szukam idealnych dla siebie.
    A spacery też uwielbiam, ale potrzebuję do tego towarzysza, a z tym ostatnio u mnie ciężko przez dużą odległość od chłopaka :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Czyżby ukochany wczuł się w rolę fotografa? Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super ten Twój spacerowy zestaw ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. zawsze świetnie wyglądasz w takich czapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne zdjęcia, masz śliczną kurtkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak Kadiczku, wiemy kto robił zdjęcia :))
    Twoja siostra tez pójdzie w "odstawkę" :)))
    Śliczna ta kurtka!! Niby czarna, ale przez to, że pięknie błyszczy- mega oryginalna!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przepadałam za "błyszczącymi" wersjami puchówek, ale na Tobie wygląda świetnie i chyba się przekonam :) Plus za piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo tak lubię najbardziej : ***

    OdpowiedzUsuń

Instagram