ZEGARKI TIMEX



 ZEGARKI/TIMEX z kolorowymi wskazówkami TUTAJ l z czerwoną wskazówką TUTAJ



Dziś zapukał do mnie kurier i przyniósł mi coś pięknego.
3 ZEGARKI TIMEX. 

To mój pierwszy pomysł na prezent walentynkowy dla waszej drugiej połówki.

Nie miałam pojęcia, że to będzie aż tak świetny pomysł. Jednak okazał się czymś doskonałym. Tak się zastanawiałam nad całym tym komercyjnym świętem, jednak ono ma coś w sobie jeśli podejdziemy do niego indywidualnie, a nie jak nakazuje większość. Nie musimy dawać sobie CZEKOLADEK i KWIATKÓW i SERDUSZEK, bo tym karmią nas wszyscy w koło. Bądźmy oryginalni i wychodźmy przed szereg. Zegarki, najlepiej oba takie same to jest pomysł. Ja gdybym dostała dwa pudełka, a w nich dwa identyczne modele zegarków  to skakałabym z radości. Może to przez to, że tak bardzo się zakochałam, że najchętniej miałabym wszystko identyczne jak mój narzeczony. Tak aby jak najwięcej nas łączyło. Ale wiem, że to prezent na jaki miło będzie się patrzeć za rok, dwa i trzy. To będzie się miło wspominać, bo nie sądzę, że tak miło można wspominać kwiatki i czekoladki :)
Na zdjęciach zegarki wyglądają fajnie, model z kolorowymi wskazówkami jest uroczy, ale to jak wyglądają na żywo to jest nie do opisania. Jest tak słodki, jest tak piękny i jedyne co nasuwa mi się na myśl jak na niego patrzę to maxymalnie kobiecy. Lakierowany pasek i podświetlana na niebiesko tarcza. Chodzę i się do niego uśmiecham :) Do tego pasuje do praktycznie każdego zestawu ubrań przez klasyczną czerń. Zapewne będzie gościł codziennie na mojej ręce.


43 komentarze:

  1. Cudowne są te zegarki! Jaaaaa, taki to by się nosiło!
    Już zwróciłam uwagę na niego w ostatnim Twoim poście!

    Jest GENIALNY!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu jaka Ty spostrzegawcza!!!!
      Brawo!
      Miałam go właśnie na zdjęciach jedne wpis wcześniej :)
      Jest świetny <3

      Usuń
  2. sama bym taki.chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są, mój chłopak zdecydowanie by się ucieszył ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy22:25

    a dziś przeglądałam stronę Timex, i ten zegarek z kolorowymi wskazówkami szalenie mi się spodobał (i jego cena również :) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ceny nie są takie kosmiczne jak w innych sklepach, bardzo to doceniam :)
      I na żywo także ten z kolorowymi wskazówkami wygrywa <3

      Usuń
  5. Anonimowy22:45

    Wszystko fajnie, prócz ceny. Wątpię, że któraś zwykła dziewczyna jest w stanie od tak zapłacić za 2 zegarki 500zl. ;| ostatnio pokazujesz praktycznie tylko bardzo drogie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie trzeba od razu płacić 500 zł :) Można kupić sobie zegarki na wzajem i wtedy wychodzi już tylko 230zł.
      Co ważniejsze to takie zegarki nie kupuje się raz na miesiąc, a raz na kilka lat :)
      Lepiej jeden porządny zegarek niż kilka byle jakich po drodze.
      Ja wcześniej właśnie takie marne kupowałam, a za kilka takich miałabym jeden, a konkretny :) Teraz z perspektywy czasu wiem, że takie rozwiązanie jest o wiele lepsze :)

      Usuń
  6. Anonimowy22:46

    Wszystko fajnie, prócz ceny. Wątpię, że któraś zwykła dziewczyna jest w stanie od tak zapłacić za 2 zegarki 500zl. ;| ostatnio pokazujesz praktycznie tylko bardzo drogie rzeczy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy23:31

    Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne, kolorowe w środku. Jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są naprawdę piękne :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Od zawsze mi się ten model podobał. Jednak na urodziny dostałam srebrny - bardziej elegancki ;P Ale ten sobie też kiedyś kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się taki zegarek, mojemu chłopakowi też przypadł do gustu, nie musiałabym się głowić co mu kupić na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło jest dostać taki prezent ! :) Zegarki są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super są te zegarki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ten z kolorowymi :) śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki zbieg okoliczności, też dostanę na urodziny za kilka dni zegarek ;P Wasze są śliczne ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale fajnie :**** koniecznie pokaz mi jaki jak juz dostaniesz :)

      Usuń
  17. rewelacyjny jest ten kolorowy :) też chce taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy13:35

    Piękne są ;) zwlaszcza ten kolorowy <3
    Mam pytanie odbiegające trochę od postu, w jakim programie przerabiasz zdjęcia zmniejszasz ich ?
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy14:41

    Dodałabyś zdjęcie jak wygląda na ręce ? Szczególnie ten z czerwoną wskazówką na ręce męskiej jeśli można :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych 3 zegarków tylko jdene jest mój. Ten z kolorowymi wskazówkami.
      2 pozostałe to nowe zegarki jakie można wygrać u mnie na facebook i nie wyciągam ich z pudełek, tak aby osoba jaka wygra dostała nowy nigdy nie zakładany zegarek :))) Także musisz zobaczyć w google jak to wygląda na ręce :)

      Usuń
  20. Mają świetną ofertę!

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy15:27

    Te męskie chyba nawet bardziej mi się podobają niż damskie. :>

    OdpowiedzUsuń
  22. MEGAAAA


    z pozdrowieniami:*

    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo dziewczęcy, widziałabym taki u siebie! :) Chociaż my właśnie podchodzimy dość sceptycznie do walentynek, dzień jak co dzień, okraszony dużą dawką komerchy. Ale na urodzinki to już co innego, mogłaby dostać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. są rewelacyjne! sama bym takie ubrała na ręce ( 3 jednocześnie a co! ) i chodziłabym z wyciągniętą ręką! zazdroszczęęę no ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne są i chyba nie znam osoby, której by nie ucieszył taki prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten model z kolorowymi wskazówkami i paszcza mi się uśmiecha na jego widok na moim nadgarstku tak, że zapomnę zauważyć która godzina. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. jezu, one są tak wspaniałe że nie mogę się napatrzeć...no marzę o nich :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy15:25

    śliczne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam ten zegarek w różowym kolorze. Jest świetny, dobrze się prezentuję. Jedyne co mnie w nim denerwuję, to że strasznie głośno tykają wskazówki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Anonimowy18:35

    Kochana, mogłabyś podać mi link do strony, z której zamawiałaś zegarki? :) Ten, który umieszczony jest przy wpisie przenosi mnie na stronę, na której podane są jedyny modele zegarków, bez cen i możliwości zamówienia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj masz oficjalny sklep na allegro :)
      http://timex.strefamarek.allegro.pl/


      Najprościej :)
      ten czarny z kolorowymi wskazówkami NAJ NAJ NAJLEPSZY!

      Usuń
  31. Timexy są super :) sama mam już dwa i polecam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Instagram