2014 I'M READY FOR YOU!


No i mamy NOWY ROK. Jak dobrze pamiętam co roku robiłam jakieś postanowienia, które oczywiście nie dochodziły do skutku. My kobiety... Wpisywałam na listę oczywiście bieganie, sport, zdrową dietę, więcej wiary w siebie, systematyczność. I zazwyczaj nic z tego nie wychodziło. Wszystko przekładałam na jutro, a życie zmieniło się dopiero za sprawa jednej jedynej osoby. Zaczęłam się cieszyć z każdego nowego dnia, zaczęłam biegać i ćwiczyć, do tego każdy dzień zaczynam chwilkę po 7:00. Więc do naszych postanowień potrzeba nie chęci, a tej jednej jedynej osoby. Tak miło mi życzyć wam SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU bo zapewne większość osób która tu zagląda nie jest ze mną od dziś i zna całą historię i mnie jak koleżankę z sąsiedztwa :) Oby ten rok był jeszcze lepszy!

SPODNIE/KLIK PŁASZCZ/KLIK SZAL/TERRANOVA TOREBKA/YES WALKER BUTY/KLIK



77 komentarzy:

  1. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku:) piękna stylizacja,zresztą jak zawsze mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku Kadiczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Bardzo dziękuję :****
      i wzajemnie!!! :)

      Usuń
  3. ale genialna broszka! Jeszcze większego spełnienia w nowym roku kochana! :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie ♥ Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny płaszczyk i szalik :)
    a te Twoje piękne włosy z każdym nowym postem, z nowymi zdjęciami - coraz dłuższe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz
    te buty są boskie

    Szczęśliwego Nowego Roku !!!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Cię ... jesteś taką cudownie fantastyczną osóbką z pięknymi gęstymi włosami ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak, największe zmiany przychodzą w najmniej oczekiwanym momencie i nie da się ich zaplanować! tobie również wszystkiego co najlepsze w tym roku :)

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  9. super stylizacja !
    Piękne masz te włosy, strasznie Ci ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kadiczku kochany- samych pozytywnych chwil w 2014!!!
    Ale masz szal!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno będzie lepszy! pięknie wyglądasz :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Szystkiego dobrego w nowym roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny szal! i TE buty! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Pęknie wyglądasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cuudowna chusta! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie pomyślałabym, że z pozoru zwykłym kraciastym szalem idzie uzyskać tak fajny efekt! ;)
    Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mój 2013 był okropny mam nadzieje ze 2014 przyniesie mi wiele szczęścia , czego Tobie też życze ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Szal jest przepiękny! Bardzo bym taki chciała ;) <3 będzie trzeba zerknąć do terranovy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo polecam, chodze w nim non stop :)))

      Usuń
  19. Wyglądasz bosko, tak idealnie. Płaszczyk, szalik i kozaczki to już bym Ci porwała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy23:43

    Kiedy kupowałaś szal?

    OdpowiedzUsuń
  21. genialnie, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że w komentarzu napisałaś "jesteś SZPETNA". Hahahahah, chyba zapiszę się na kurs czytania :) Szal idealny! Możesz mi go oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Płaszczyk jest przepiękny! : *

    OdpowiedzUsuń
  24. Tobie również wszystkiego co najlepsze :) Jak zawsze wyglądasz pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczesliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy01:04

    Cudowny szal <3
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkiego cudownego w Nowym Roku Kadik! Aby przy Nim każde Twoje marzenie mogło dojść do skutku :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ładnie wyglądasz w tym płaszczyku! <3 uwielbiam takie szale- sa wielkie i ciepłe jak koc❤❤

    http://madamekateblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna :* kochana życzę ci wszystkiego co dobre w nowym roku! :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna sesja :)
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy10:24

    Jak zwykle pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wyglądasz ;) Ja w tym roku zdecydowałam się na postanowienia bardziej możliwe do spełnienia, może w końcu się uda!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wiele sukcesów i co najważniejsze - zdrowia i miłości! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Udanego Nowego roku kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oddawaj mi te śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  35. ten płaszcz i broszka<3
    wszystkiego dobrego w nowym roku kochana:*


    ja na 2014 nie byłam gotowa, i nie jestem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakochałam się w Twoim blogu od pierwszego wejrzenia ;) Dziękuje za odwiedziny! Wszystkiego dobrego :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie wyglądasz. Kurteczka wydaje się być ciekawa, ze względu na krój :)
    Życzę Ci wszystkiego najlepszego w nowym roku!~

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna stylizacja!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jesteś śliczna i masz bardzo dobrą figurę. Twojego bloga czytam dopiero od niedawna, a już bardzo mi się podoba, szczególnie twoje zdjęcia i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie jak zawsze! jesteś cudowna!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. ha ! Dokładnie ! Ja Ciebie kadiczku znam jak koleżankę z sąsiedztwa, bo bacznie śledzę Cię od roku ! Życzę Ci wytrwałości w związku, miłości i duuuuuuuuuużo uśmiechu <3

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialnie kochana,jak zawsze piękne połączenie
    Wszystkiego co najlepsze w roku 2014!

    z pozdrowieniami:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. Szal masz genialny <3 :))
    Szczęśliwego Nowego Roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  44. ależ pięknie ten szalik podkreślił Twoją urodę! jestem zachwycona kolorem płaszcza.. niby beżowy, ale jestem czuła na odcienie i ten jest przepięknie jesienny. :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ten płaszczyk i chusta, mmm ♥♥

    najlepszego Kadiczku ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudowna stylizacja, zresztą jak zawsze! Dziękuję za komentarz na moim blogu! Oh i bym zapomniała, Szczęśliwego 2014 roku!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczne zdjęcia <3 Ja jakoś tak nie robię żadnych postanowień noworocznych, gdyż jestem zdania, że jeśli naprawdę czegoś chcę to zacznę to już dziś :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia :) Szczęśliwego Nowego Roku :**

    OdpowiedzUsuń
  49. Anonimowy18:02

    Bardzo fajny blog :) Ślicznie wyglądasz ^^

    OdpowiedzUsuń
  50. buty są świetne :) zastanawiam się nad takimi :)
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  51. genialna torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. śliczny płaszczyk, wygląda rewelacyjnie w połaczeniu z tym szalem

    magdelaj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudownie mieć taką osobę, która napędza nasze życie i motywuje każdego dnia:)
    Życzę Ci by ten Nowy rok był jeszcze piękniejszy w kolorach miłości i szczęścia!!!! :D
    Pozdrawiam! :)

    http://mesaute.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkiego co najlepsze w nowym roku :-) Szal jest piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. jak ślicznie i ciepło <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja w tym roku specjalnie nie wymyślam żadnych postanowień, żeby potem nie było :) szczęśliwego roku 2014!

    +obserwujemy?
    http://atoniics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczęśliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny szal! Zakochałam się w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Anonimowy00:24

    Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  60. ale Ty masz piekne wlosy!!! tylko pozazdroscic :*!

    OdpowiedzUsuń
  61. Anonimowy18:51

    A chciałam zapytać jaką wybierasz formę płatności za ubrania kupowane w zagranicznych sklepach np. sheinside? Czy przez paypal?

    OdpowiedzUsuń
  62. Anonimowy20:43

    wspaniały look :D :*

    OdpowiedzUsuń
  63. Anonimowy18:44

    Oj tak, zdecydowanie ta jedna jedyna osoba od razu zmienia nam podejście do życia na lepsze :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Instagram