WISHLIST for JANUARY !

Photo By Kadik Babik
____________________________________ 10.01.2014 __________________________________

http://kadik-babik.blogspot.com/2014/01/wishlist-for-january.html
1.KLIK  2.KLIK  3. KLIK  4. KLIK  5. KLIK  6.KLIK 7. KLIK  8. KLIK  9.KLIK

Dzisiejszy dzień to jeden z tych, w które najlepiej zwinąć się w kulkę i schować pod kordłę. Za oknem totalna szarówa, w kubku herbata z cytryną, a na laptopie otwarte same strony z ubraniami. Raczej ciężko mi uwierzyć, że nadejdzie taka nasza prawdziwa zima. Ale na wszelki wypadek zamówiłam nowe płaszcze. Do tego oczywiście sukienki jakie uwielbiam, jeden sweter i buty. Bo przecież nic tak nie poprawia humoru jak ZAKUPY

 
Zobaczyłam ją i musiałam mieć.
Każda kobieta wie jakie to uczucie :D
a jak czegoś nie kupimy to i tak śni nam sie to po nocach.
Zamówiona TU.



 
Wiecie, że ja takie sukienusie uwielbiam.
Jeszcze w beżowym kolorze 
Musiałam zamówić. Zamówiona TU.

Mam już taka beżową, pokazywałam wam ją TU,
jest piękna i wygodna, 
także będzie i niebieska :)
zamówiłam TUTAJ

Uwielbiam pikowane kurtki, mam już 2. 
Obie w podobnym kroju, to teraz czas na coś ciekawszego :)
ten zamówiłam TUTAJ,

Szukałam bardzo podobnego płaszcza do tego co zamówiłam juz dawno z SHEINSIDE,
okazało się, że M jest na mnie za wielkie i jak zobaczyłam ten dostępny w małym rozmiarze, 
to od razu zamówiłam :) Znajdziecie go TUTAJ.
Brakuje w mojej szafie normalnych swetrów.
Wszystkie są zawsze tak wielkie, że mam je prawie do kolan. 
Czas te wielkie swetrzyska zmienić na te ciut bardziej kobiece :)
Zamówiony TUTAJ.

 
Najzwyklejszy czarny płaszczyk z futrzastym kapturem.
Taki uniwersalny płaszcz powinna mieć każda kobieta w szafie.
Serio ja liczę NA MROZY! hmm ale mogę się przeliczyć.
Zamówiony TUTAJ.

Szukałam od jesieni, ładnych i prostych czarnych bucików na płaskiej podeszwie,
w końcu się udało. Zamówiłam TUTAJ.


35 komentarzy:

  1. Ale piękne ciuszki ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beżowa sukienka i pikowana kurteczka są czarujące <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy :) Ten misowy płaszczyk musi być fajny :) Ja w tym roku tzn. sezonie jesienno-zimowym nie kupiłam żadnej nowej kurteczki, chyba czas się wybrać na jakieś wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo bo nie ma sensu :((( u mnie dalej pogoda czystko jesienna :(

      Usuń
  4. mamy podobny gust :) zakochałam się w sukienkach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienkę w kwiaty ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazało sie, że nie ma na stanie już :((((((

      Usuń
  6. wow duzo tego! :) Cudowne wszystkie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. pikowana kurtka i buty baaardzo mi się podobają :) za to sukieneczki kompletnie nie w moim guście, ale tobie w takich ładnie jest :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy18:59

    no niestety z Catrice się jeszcze nie spotkałam w Anglii :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałe rzeczy wybrałaś ;) a buty cudo !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz tupię nogami na myśl o nich. Mam nadzieję, ze szybko przyjdą :))))

      Usuń
  10. Świetne rzeczy, bardzo chciałabym takie mieć ;)
    Bardzo fajny blog! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. moja wishlist nigdy sie nie konczy, haha.
    czekam na stylówki kochanie! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahah no ja tez tak mam :DDDD moja jest niekończąca się!!!!

      Usuń
  12. Oj, trójeczkę bym zgarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten brazowy plaszcz z sheinside jest praktycznie taki sam jak moj bezowy z romwe :D do mnie tez ida teraz dwa plaszczyki, swetry itd. uwielbiam zakupki!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde!!! no rzeczywiście!!! ale moj okazał się malutki bardzo. Myślałam, że dłuższy będzie :((((

      Usuń
  14. Anonimowy21:55

    Uwielbiam twoj styl :) bardzo fainy wybor ciuchow :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam pytanie, może mało dyskretne, ale ciekawi mnie, czy pracujesz, jesteś po studiach ? :) Naprawdę uwielbiam Twojego bloga, styl życia itp. ale czasem zastanawiam się, skąd Ty bierzesz na to wszystko pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skończyłam Projektowanie ubioru, teraz zajmuje się marketingiem kilku firm :) do tego dużo czasu pochłania mi blog :)

      Usuń
  16. Sweter jest prześliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko takie urocze, słodkie i w Twoim stylu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sweter niesamowity!
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/01/lovely-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo bardzo fajny post ! Naprawdę !
    Wpadniesz do mnie ? Zaobserwujesz?
    Zależy mi na tym
    Jak nie to sory za spam
    emiuula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienki mega urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny wybór ciuchów :)

    Zapraszamy do nas
    http://martinasue.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń

Instagram