ONE WAY ROAD.



PŁASZCZ/TUTAJ GOLF/TUTAJ SPODNIE/CHOIES BUTY/TUTAJ TOREBKA/TUTAJ

Przez ostatnie dni byłam takim ponurakiem przez ten deszcz za oknem, że postanowiłam opracować 'poradnik pozytywnego myślenia'. Oczywiście brałam pod uwagę zwłaszcza siebie, jednak wam też się taki przyda. Nie wiem jak tam pogoda u was, ale u mnie w ostatnie dni była taka szarówka za oknem, do tego deszcz, że byłam największą marudą pod słońcem. Jednak nie dałam się. Zrobiłam listę rzeczy które poprawiają mi humor, jakie są w stanie namalować uśmiech na mojej twarzy. Jutro wam powiem co to tak pozytywnie na mnie wpływa, a wy jak macie coś do dodania od siebie to śmiało piszcie. Chętnie to ujmę w moim jutrzejszym wpisie. Całuję mocno i zbieramy się na zakupy. Nie, nie ubraniowe. Jedziemy po słodycze, chipsy i galicyjskiego grzańca :D



34 komentarze:

  1. no ta torebka robi tu całą stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow bosko <3 ale Ty masz te włosy piękne !!! buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebka super ożywia całą stylizację:) Marzy mi się taki golf, ale szary.

    Miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam w planie szary golf, ale czekam na snieg :D
      i dopiero wtedy zamówię szary :)))

      Usuń
  4. zazdroszczę Ci tych pięknych włosów kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przesłodka jak zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna mała torebka, niby drobiazg, a jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty robisz te cudowne kreski na oku, że zawsze tak nieskazitelnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj moje kreski takie koślawe są :D serio!

      Usuń
  8. narobiłaś mi ochoty na chipsy :D śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:10

    kocham Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie wygladasz! Torebka jest nieziemska ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. prosto,ale jak ładnie;) fakt torebka najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka <3 plus piękny kolor sweterka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszczyk śliczny, ale torebka boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor sweterka to zdecydowanie Twój kolor! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój słaby nastrój mogą poprawić tylko przyjaciele! :)
    A tak w połowie poprawić - trening, sprzątanie, zrobienie czegoś dobrego do jedzenia lub ogólnie czegoś pożytecznego :))

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wyglądasz ♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie zakupy są równie fajne i przyjemne jak ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My chyba nawet takie spożywcze bardziej lubimy :D

      Usuń
  18. Ty uwielbiasz takie małe torebeczki Kadiku, zauważyłam :) fajnie, że taką fikuśną torebunią przełamałaś ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominiko, bo ja mała jestem dość,
      i duże torby mnie przytłaczają.
      Jak tylko przestałam jeździć do szkoły sprzedałam wszystkie :)

      Usuń
  19. oddaj mi chociaż połowę Tych Twoich grubych włosów!:) śliczna torebeczka! zapraszam na nowego posta!:*

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam na ten post, dzisiaj bardzo mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Cię w takich klasykach, a Twoje wpisy dają mi wielkiego pozytywnego kopa w tyłek! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. jak zawsze piękną torebkę masz :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknaaa pod każdym względem! :* Kocham Twoje włosy, są zawsze perfekcyjne! ♥
    A zestaw jak najbardziej na tak! Prosty ale świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystko super ale te Twoje włosy!!!!! obłędne! uwielbiam <3
    buuuuziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor golfiku mój ulubiony <3 ma także świetny splot. A torebka jest czadowa, zarówno kolor, jak i niesamowity kształt :) W takim razie czekamy na te pozytywy, który potrafią wywyołać uśmiech na twarzy, w te ponure dni :) Gorące pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ta torebusia jest taka słodka <33

    OdpowiedzUsuń
  27. zdecydowanie torebka wygrała :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Oryginalna i piękna torebka ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram