Ps. KOCHAM CIE!


 SUKIENKA/TUTAJ  GETRY/ZARA  KAMIZELKA/TUTAJ BUTY/TUTAJ TOREBKA/PARFOIS

URODZINY i po urodzinach.
Właśnie oglądamy PS. KOCHAM CIĘ.


To idealny film na to aby rozpocząć prawdziwą filmową zimę, Co kryje się pod tym zdaniem, kiedy rzucam je w powietrze? A opowiem wam o tym. Lubię ambitne filmy, kiedy jestem sama. W dni, kiedy mam trzeźwy umysł na tyle aby spędzić kilka godzin wpatrzona w monitor bez zbędnego rozpraszania i popcornu. A w takie wieczory jak zaczynamy właśnie dziś uwielbiam te marne romantyczne komedie przy których można wychodzić do kuchni po popcorn, bo przecież gdy wrócimy po 15 minutach nic się nie zmieni. Do tego KOC, taki najcieplejszy w jaki zawijam się i przypominam burrito. Do tego herbata, herbata i jeszcze raz herbata. Opakowanie chusteczek i ramię do płakania. Bo przecież o to w tym chodzi. Żeby się tak rozczulić, żeby płakać na filmach w stylu 'Ps. Kocham Cię', 'Miłość i inne nieszczęścia', 'Narzeczony mimo woli', 'Nowożeńcy' i taaaak dalej. 

Haaaa więc ZIMO uważam Cię za OTWARTĄ! 
Nie przez to, że za oknem sypie, a na termometrze -12,
a przez ten KLIMAT!




59 komentarzy:

  1. Oglądałam i czytałam także :) Jejkuuu, Ty masz zawsze takie wyczucie stylu, że wszystko idealnie pasuje ;) A i po dzisiejszych zdjęciach widać, że zima to Twój żywioł, hahah :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja oglądam Sarę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! też opcja :D moja młodość mi sie przypomniała :D jak sie prosiło mame, żeby pozwoliła ogladac :D

      Usuń
  4. Ale pięknie!


    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja ! podoba mi się Twoje wyczucie stylu ;) poza tym jesteś piękna, a ja zawsze chętnie wracam na Twojego bloga - super się go czyta, jest taki przejrzysty :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci w tej sukience, a w połączeniu z kamizelką wygląda znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również oglądam :) każda Twoja stylizacja jest zjawiskowa, ale tym razem przeszłaś samą siebie! Piękna sukienka i kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie komedie romantyczne.
    bardzo ladnie wygladasz.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana właśnie szukałam inspiracji na wieczorny film dzięki za podpowiedzi :) pozdrawiam :) ps. genialny futrzak <3

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne futerko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś piękna! miłość Ci służy Kadiczku :))))

    OdpowiedzUsuń
  12. waw :) beauty

    www.artjournalstories.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  13. jaka piękna kamizelka *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. wow świetny set! bosko wyglądasz w tym futrzaku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz śliczne kreski ! ;) super wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  16. zaraz powlaczam wsyztskie te filmy :D ogladalam chyba tylko {PS Kocham Cie ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialna kamizelka :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka chudzina z Ciebie! PS. Kocham Cię - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie wyglądasz kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz piękną sukienkę kochana! ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kamizelka i sukienka są cudowne *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam wszystkie Twoje stylizacje. :) Ślicznie w nich wyglądasz. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. mój zawsze jak oglądam diabeł ubiera się u prady ,ps.i love you to mówi znowu toooo.ile mooża to oglądam zawsze jak mam depresje albo dziennik B>J:)

    OdpowiedzUsuń
  25. kamizelka i sukienka piękne! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  26. genialna kamizela!!!i cały zestaw świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  27. kamizelka jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy10:49

    Jaki masz aparat? :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczna kamizelka :) cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Futrzak jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. genialne połączenie, kamizelka jest mega!!!:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kamizelke masz genialną Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna stylizacja , kamizelka najlepsza :)
    pozdrawiam ,zapraszam na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy14:13

    świetny duży futrzak :D filmu nie oglądałam, pora to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy14:16

    uwielbiam takie barwy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna kamizelka kochana, pięknie wyglądasz. Co do filmu też go wczoraj oglądałam z moim TŻ'tem ;) I resztę filmów, które wymieniłaś też znam i lubię, bardzo - ot taka romantyczka ze mnie troszkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy15:00

    Dla mnie jesień i zima, to najlepszy czas na spędzanie mroźnych wieczorów przed telewizorem z gorącą herbatą bądź czekoladą i oglądanie najlepszych filmów <3 ŻYĆ NIE UMIERAĆ!!! hehe
    Cudownie wyglądasz kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Przedostatnie zdjęcie genialne! <333 Kurtkę mogę zabrać :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja ostatnio płakałam jak głupia gdy oglądałam "Mój przyjaciel hachiko". Polecam, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale na bank nie w tym tygodniu :D
      bo ja wyczerpałam chyba na miesiąc tulenie i płakanie do filmów :DDDDD

      Usuń
  40. idealnie <3
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    http://emyniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. sukienka w zestawieniu z kamizelką jest obłędna!! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  42. mój kadiczek jak zawsze pięknie wygląda ;*

    OdpowiedzUsuń
  43. kamizelka jest przesłodka!<3
    + nie nadążam być na bieżąco- co chwilę coś tutaj nowego!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. ach, tak przeglądam Twojego bloga, bo jestem tu od niedawna, ale muszę przyznać, że masz genialny makijaż. Porcelana, muśnięte poliki. Dawno stwierdziłam, że pomarańcza, czyt. solara itd, jest niemodna.
    Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Instagram