CHANGES!



PŁASZCZ/TUTAJ SPODNIE/CHOIES BUTY/TUTAJ TOREBKA/PARFOIS




Ostatnie ponure i deszczowe dni spędziłam na graniu w kręgle, piciu kawy, sprzątaniu i jedzeniu bez końca pizzy. Ale to nie wszystko. Udało mi się posprzątać w szafie. A to nie lada wyczyn. Aż 4 kartony wypełniłam ubraniami po brzegi i trafią na allegro. Zostawię sobie tylko to co uwielbiam, a reszty się pozbędę. Zaczynamy nowe życie, także szafę też wypełnię samymi nowymi ubraniami :) Po prawo znajdziecie banner z logo allegro. Zapraszam po moje perełki.



41 komentarzy:

  1. Pzreśliczna jak zawsze! ;)

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci płaszczyka,gdzie do dorwałaś!??
    :********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelinka tutaj : http://www.sheinside.com/Black-High-Neck-Darwstring-Waist-Flare-Hem-Coat-p-150756-cat-1735.html

      ale juz go nie ma na stronie :(

      Usuń
  3. przesliczny plaszczyk;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kadi Kadi, ślicny masz ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. very nice outfit, the jacket looks really cool :)

    http://steph-g.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy19:19

    Jeju jeju jak ślicznie :) Zimowa balerina;* :* ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. a butów nie pokazałaś dokładnie, halo! co to za śliczne obuwie?! :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buciki to te same co przez ostatni miesiąc pokazuję na blogu :)
      Uwielbiam je i nie umiem juz chodzic w innych :***

      Usuń
    2. to dlatego mi znajomo wyglądały, chociaż ledwo je widziałam. (tak, ślepa jestem ostatnio!)
      nie dziwię się, że w nich śmigasz non stop, śliczne są! :*

      Usuń
  9. Lecem po perełki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten płaszczyk jest fantastyczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. płasczyk jest świetny, przydałby mi się taki różowy haha! ja też ostatnio robiłam porządki i również wystawie dużo rzeczy na sprzedaż :))

    OdpowiedzUsuń
  12. przecudowny plaszczyk! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Takiego płaszcza jeszcze nigdzie nie widziałam;) jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonały wyrwałaś ten płaszczyk Kadiku! Uwielbiam ten krój :) :*

    OdpowiedzUsuń
  15. No ten płaszczyk-kurtka mi się tak podooooba <3

    OdpowiedzUsuń
  16. wow świetna ta kurtka! zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszczyk jest cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  18. o, jest i nasza pięknota :)))))

    OdpowiedzUsuń
  19. boski płaszcz! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. kurteczka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. płaszczyk masz wspaniały !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kadik, spadł śnieg- możesz uderzać w góry :)) ten płaszczyk jest przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie!!!!! bardzo dziewczęco i w takim wydaniu Ciebie uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. aż 4 kartony?! Może coś znajdę dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej jak dawno tutaj nie byłam :(
    Ahh u mnie śnieg dopiero wczoraj zaczął prószyć ! :) Genialny płaszczyk ! :*

    http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Płaszczyk jest prześliczny! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniały masz ten płaszcz;) ale coś widzę, że się wyprzedał;(

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny blog :) zapraszam do odwiedzenia mojego http://pfoggia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie :) Twoje włosy są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy18:43

    zakochana jestem w tych twoich butach <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Kadiczku super wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękny dół tego płaszczyka! Nie mogę wyjść z podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk wspaniały, bardzo fajnie w nim wyglądasz a i buciki ekstra! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka świetna kurtka! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram