JUST LIKE YOU.



SZALIK/TERRANOWA BUTY,SUKIENKA/KLIK PŁASZCZ/KLIK BRANSOLETKI/KLIK ZEGAREK/KLIK


Zamówiłam chyba z 4 płaszcze na zimę. Nowe buty, szaliki i chyba się zimy nie doczekam w tym roku. Marzyłam o białych świętach, a dostałam 12' na plusie. W tym całym pogodowym chaosie tęsknię za zimą i mrozem, bo w końcu to będzie moja pierwsza ZIMA z mym Citroenem. Kiedyś trzeba się nauczyć jeździć w zawieruchy :) Dziś mam dużo pracy także zostawiam was ze starą sukienką, jedną z najulubieńszych torebek i usmiechem. Tak więc kawa i zabieramy się za prace :* MIŁEGO :**** i do wieczora, bo czekać tu na was będzie coś pachnącego :*




56 komentarzy:

  1. torebka jest przepiekna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, piękna Ty :) super kolorki :)
    czekamy zatem na "coś pachnącego" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy13:38

    Wyglądasz obłędnie!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy w ogóle przyjdzie jakaś zima w tym roku :P
    Uśmiecham się słodko do Twojej torebeczki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha ja już straciłam nadzieje i wystawiam zbędne płasczze na allegro :D

      Usuń
  6. Piękne kolory, uroczy szalik i torebka, wszystko do siebie idealnie pasuje!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. torebeczka jest mega słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Alexa14:24

    super zestaw ! <3 a tak wogóle (oczywiście o ile można wiedzieć) , to gdzie pracujesz ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za różem ale na Tobie wygląda idealnie!zapraszam do mnie na nowego posta! www.wmarcunawiosne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. słodko! tak lubię..<3

    OdpowiedzUsuń
  11. sukienkę i torebkę uwielbiam! No i oczywiście szalik, szalikowcu! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihihi my takie wiesz DWA SZALIKOWE POTWORY :D :*
      byle do NIEDZIELI :****

      Usuń
  12. a jaka śliczna ta torebeczka :3 piszę to już któryś raz z kolei, ale jesteś taka piękna :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam Twoje zdjecia! pieknie wygladasz!!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz !!!!
      ja uwielbiam twoje stylizacji :)

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz:)
    Bardzo fajnie wyglądają te różowe elementy, ważne, że nie wyszło za słodko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:15

    Skąd torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torebeczka z CHOIES niestety nie ma jej już na stronie :(
      mam taką jeszcze zieloną, ale tej też już tam nie widzę....

      Usuń
  16. Anonimowy15:15

    czyzbys byla w ciazy?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wyglądam jak przyszła mama?:)

      Usuń
    2. Anonimowy15:47

      troszke brzuszek jest wystajacy, ale moze to kwestia ustawienia ciala:)

      Usuń
    3. Sukienka jest z bardzo grubej wełny i dodatkowo na wysokości brzucha ma wewnętrzne kieszonki, może dlatego :)

      Usuń
  17. Sukienka jest świetna, a torebeczka urocza <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie, ładna sukieneczka , stylizacja wygląda bardzo ciekawie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy16:10

    z pewnoscia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również tęsknie za taką białą zimą. A mamy pluchę i 12 stopni na plusie :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny uśmiech, oby tak każdego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, dziękuję! Śliczną masz torebeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Pogoda ma swoje plusy i minusy... Chociaż powiem, że nie obraziłabym się za śnieg. ; )
    Zestaw bardo przyjemny. ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. haha też bym Ci ukradła ciuuuuchy,ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Ta torebka jest mega urocza, ja moją brokatową też lubię. Z tym Twoim usmiechem, to może nawet ten dzień nie będzie taki straszny! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  26. piękna jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna ta torebeczka :)

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. wau! super. :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku, wszystkie Twoje płaszczyki są cudowne!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sukienka jest niby stara, ale jaka urocza!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie lubię zimy, ale spokojnie, przyjdzie.... :D
    Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kadiniek Twój uśmiech rozpromienia wieczór <3 !!! A w różach Cię uwielbiam!! :***

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś mi się wydaję,że w weekend zobaczę śnieg.. w końcu w górach mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. To lato czy zima? :D
    Jedno jest pewne niezależnie od pory roku, róż na Tobie wygląda fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna torebeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy22:04

    Pięknie wyglądasz :D :*

    OdpowiedzUsuń
  37. powalająca stylizacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna torebka, tylko ja bym wolała w kolorze czarnym ;) lub białym ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Zakochana i szczęśliwa! Najpiękniejszy widok <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Urocze połączenie tych odcieni różu :) Torebeczka piękna i wyjątkowa! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczny szalik i ta torebka taka oryginalna :D
    ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. szalik i sukienka są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam Twoje stylizacje i całą Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  44. ten szalik jest tak cudowny, że nie masz pojęcia i taaaak do ciebie pasuje <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy23:11

    Szalik i buty mega !

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem tu pierwszy raz masz świetnego bloga napewno bede częściej zaglądac :) zapraszam Cie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram