WrocLOVE spotkanie blogerek!

Photo By Natalka Babik, ja, Ania, Sara, Roksi
____________________________________ 10.08.2013 __________________________________

Dostajemy wiadomość od Roksi o spotkaniu blogerek we Wrocławiu. Słyszę głośny krzyk od siostry 'Ejj jedziemy do Wrocławia'. Hmm, zastanawiam się o co chodzi, po czym wpadająca do pokoju siostra wszystko mi tłumaczy. Jedziemy na spotkanie z Roksi! Tak się zaczęło. Od razu się zgodziłyśmy z racji, że Wrocław jest piękny. Byłam tam raz i zakochałam się. Także wróciłyśmy jednak dzień nie był taki jak zaplanowałyśmy :( a wszystko przez te upały.


 Na zdjęciu kawałek naszego spotkania we Wrocławiu



Pogoda płatała figle. Temperatura była już rano nie do zniesienia, a co dopiero na tak długa podróż. Także zamiast pięknych sukienek i wysokich butów, założyłyśmy koszulki i spodenki bo w innym wypadku i tak przyszłybyśmy wymięte po prawie 3 godzinnym siedzeniu w aucie kiedy na termometrach wybijało ponad 30' a temperatura na drodze 47'!  Także bardzo przypominamy turystki z moją siostrą :D




 A tu  już dziewczyny jakie udało nam się poznać na spotkaniu, brakuje mi tu kilku duszyczek ale tu niżej znajdziecie ich blogi :*



http://www.siulka.pl/

To nasza cała gromada! Nareszcie poznałam Roski i Sarę! To tak wspaniałe dwie osoby, że niebawem pojawimy się ponownie we Wrocławiu, tym razem na spokojnie, bez pośpiechu i zdecydowanie w dzień kiedy temperatura jest optymalna i zwiedzimy z nimi Wrocław.



Przez całe spotkanie obok mnie miałam Anię z jaką przedyskutowałyśmy chyba wszystko. A nasze spotkanie odbyło się w pięknej kawiarni Tralalala Cafe. Mam nadzieję, że kiedyś znów uda nam się razem wypić lemoniadę :) 

Kilka zdjęć na rynku i fru do salonu fryzjerskiego Carlo Biani gdzie zostały dobrane dla nas kosmetyki do pielęgnacji włosów.


Piękna Sara i kawałek mnie, dziewczyny spisały się na medal z organizacją, aż ciężko było nam wychodzić z Tralalal Cafe bo było tak fajnie :( a, że czas nas gonił bo miałyśmy długą drogę do domu to wyszłyśmy jako jedne z pierwszych :((((




tutaj przed wami Ania, to właśnie ona siedziała po mej lewicy i to z nią piłyśmy lemoniadę :)


Turystka Natalka :D dobrze mieć siostrę :))))


no i oczywiście kochana Roksi :)  Byle do następnego przytulenia!!!





A tutaj już masa kosmetyków jakie otrzymałyśmy,
wszystko dzięki pracy Roksi i Sary jakie
poświęciły na przygotowanie tego spotkania wiele godzin,
bardzo im dziękujemy
było wspaniale!
Szkoda, że tak szybko musiałyśmy wracać :(

teraz czas na testowanie, także będę wam pokazywać wszystko na blogu :)
Już mam kilka perełek!


Bardzo dziękuję każdej firmie jaka przekazała nam upominki, jak każda kobieta uwielbiam prezenty i byłam bardzo szczęśliwa jak dostałam tak ogromną ilość upominków :) Miałam w domu Rossmana przez chwilę :D
a teraz testuję i pokaże wam to co skradnie moje serce!





68 komentarzy:

  1. faajne takie spotkanie:) i ile kosmetyków!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jak duzo kosmetykow ;) napewno bylo super;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Ja też tak chcę! Chcę wkońcu Cię poznać Kadiczku! Jak ja się tak bardzo wkurzę to ja przyjadę, przyjadę do Ciebie i porwę Cię na kawę i Twoją siostrę też! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy sie poznać! no musimy obowiązkowo :***8

      Usuń
  4. super :) widać, ze fajnie bawiłyście się ;)
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy22:07

    Wow, ile kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ile kosmetyków *o*
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się cieszę, że spotkanie Wam się podobało:D Dziękuje za wszystkie miłe słowa:* Czekam na Was<3

    OdpowiedzUsuń
  8. ojeeeej, mam nadzieję, że kiedyś też uda mi się uczestniczyć w takim spotkaniu, szczególnie, że jestem z Wrocławia! :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to zazdroszcze miasta w jakim mieszkasz :*

      Usuń
  9. Czekamy na Was!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. hm, zadnej z dziewczyn z Wroclawia ktore byly na spotkaniu nie kojarze, ale moze kiedys je spotkam, jako ze tez wroclawska blogerka jestem :) szkoda ze tak malo czasu mialyscie, bo we Wroclawiu jest tyyyyyyyyyyyyle i jeszcze wiecej miejsc do zwiedzenia i obejrzenia! :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo dokładnie, ale my tam wrócimy, żeby to pozwiedzac bo miasto bajeczne!

      Usuń
  11. jak tego duuuuużo! zazdroszczę takkich spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne spotkanie, faktycznie bedziesz miec duzo do testowania
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham Wrocław!. Byłam tam chyba kilka dni przed Waszym spotkaniem albo po. Upał bardzo nie sprzyjał zwiedzaniu ale mimo to nie przeszkodziło mi to w kolejnym zachwycaniu się miastem. Tralalala Cafe - rewelacyjna kawiarnia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że spotkanie się udało!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej ile kosmetyków ! :O
    Jak Ci jakieś nie spasują przyślij paczkę :3

    Zapraszam : http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy09:29

    takie spodkania muszą być dość ciekawe ;)

    Pozdrawiam i wyglądasz Ślicznie ;);*

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie było fantastycznie!;) Wrocław, to już tylko rzut beretem ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wrocław jest piękny;) musiałyście się świetnie bawić:)

    OdpowiedzUsuń
  20. super dziewczyny! ❤ pozdrawiam:*
    Do 19 sierpnia u mnie na blogu do zgarnięcia sukienka EVY MINGE

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne z Was dziewczyny, nie ma co ;) Takie spotkania są naprawdę rewelacja ;) Dzieki nim można spotkac naprawdę wspaniałe osoby, na ŻYWO ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokąłdnie, w koncu poznałysmy ROXI ale była radosc :)

      Usuń
  22. miło ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy12:15

    ile masz kosmetyków :) takie spotkania są super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wrocław to bliskie mi miasto :)) ślicznie wyglądałyście, najlepiej na luzaku! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wrocław <3 super musza byc takie spotkania!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne są takie spotkania

    OdpowiedzUsuń
  27. Super, zazdroszczę spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciała bym być na takim

    OdpowiedzUsuń
  29. Jejku super spotkanie ! Świetne są te twoje kolekcje kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  30. och jak miło :) oczywiście bardzo chętnie znów wypiję z Tobą lemoniadę , a nawet dwie :*

    OdpowiedzUsuń
  31. marzenie być z WAMI! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy14:28

    wyglądałaś uroczo :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14:45

    Ja także uwielbiam Wrocław!
    Czy może być coś lepszego od spaceru po pięknym mieście :)

    Zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wow ekstra! :D
    Ps. dziękuję za komentarz na blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  35. gdzie tam turystki ;p
    śliczne jesteście ;)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. aaahhh, ile pieknych rzeczy ! :) A Wy wyglądałyście z siostrą przepięknie :))) !

    OdpowiedzUsuń
  37. rzeczywiście bardzo dużo dostałyście rzeczy. Fajnie jest się tak spotkać z innymi blogerkami ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. żałuję, że się nie załapałam na to spotkanie :( przez to nie miałam szansy cię poznac :(
    ale widac, że było genialnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajnie że macie okazje barć udział w takich spotkaniach. Ja jeszcze nigdzie zaproszona nie zostałam ;// Ale cóż... Ty i Natalka, wyglądacie jak turystki, ale jakie kochane ;** Ile kosmetyków! Wow! Możesz mi trochę kochana odstąpić... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyjedz do nas na spaotkanie! masz zaproszenie od razu :****

      Usuń
  40. Uwielbiam czytać o spotkaniach :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne zdjęcia, widać, że spotkanie się udało. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Widzę,że spotkanie się udało - fantastyczna atmosfera na pewno Was nie opuszczała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ale fajnie, takie spotkania mają super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem z Wro i mam nadzieję że kiedyś i ja dostanę zaproszenie na takie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Anonimowy10:38

    Spotkanie musiało być naprawdę fantastyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram