Don't give up!



Puk puk, kto tam? Jesień. To by się zgadzało. Wszelakie stany zadumania, melancholia, ciepłe koce, skarpetki, kubki z herbatą. To jest tuż za rogiem, czy tego chcemy czy nie. Do tego gama kolorów jaka wkradnie się w nasze życie od brązów po szarości. Przyjmę to z otwartymi ramionami, nawet słowem nie marudząc. Kocham jesień, kocham zimę. To pory roku w jakich zaczynam budzić się do życia. Także czas wybudzić się z letniego snu. Nadchodzi ukochana jesień i zima. Odliczamy. 3 miesiące, 2 miesiące i będziemy krzyczeć 'mamy ją'.

KAMIZELKA,KOKARDKA/KADIK BABIK BUTY/ECLIPSE TOREBKA/YES WALKER BIŻU/GRANA 






49 komentarzy:

  1. zazdroszcze zegarka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też zdecydowanie jestem z tych co lubią jesień i zimę i wiosnę, ale tylko do momentu gdy rozkwitają drzewa :) Ślicznie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj jakaś Ty piękna Kadiczku ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, pogoda za oknem niezbyt letnia, sama siedzę właśnie z kubkiem ciepłej herbaty... :)
    Świetnie wyglądasz, bardzo ciekawy zestaw - szczególnie ta kamizelka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za zimą aż tak bardzo nie przepadam, ale jesień uwielbiam. I za ciuchy i za pogodę i za koc i kawę towarzyszące książce. Uwielbiam, no! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz przepięknie !
    kamizelka cudna

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda pora roku jest na swój sposób magiczna. Dopóki temperatura nie zniża się do -20*C! :) Wtedy już trzeba za dużo na siebie ubierać.

    Pozdrawiam chrzanowiankę i z tego co widzę, absolwentkę KSA. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojj ja wrecz przeciewnie;p Uwielbiam wiosnę i lato^^

    Dodaje do obserwowanych;)
    http://aleksandrabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w kamizelce i botkach, są przecudowne...Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs:) www.buycheaplookfit.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kokardki we włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, nie lubię zimy a jesieni tym bardziej :D dla mnie mogłoby pozostać lato :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne masz te buty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie, nie, nie... tylko nie zima. Niestety coś w tym jest, na noc muszę ubierać już długie spodnie :(
    Nie muszę pisać, jak zawsze wyglądasz zachwycająco, do tego ta urocza kokarda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne buty :)
    a Ty jak zwykle prezentujesz się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja tego cholernie nie chcę ! :((

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jednak najbardziej lubie lato, w zime jestem nie do zycia :P

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczna bizuteira :D

    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie - ale już tak jakby sklaniasz się powoli ku jesieni - ja chce jeszcze lato! ^^
    StylishSideofLife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień jest fajna, bo można nosić kapelusze :D i kokardy jak ta na załączonym obrazku :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześlicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Słodziutko wyglądasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. tak późno zaczęte lato powinno trwać dla sprawiedliwości do listopada, ale chyba nie tym razem :)
    i znowu kocham kokardke :>
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesien do Ciebie pasuje, bo ladnie Ci w takich kolorach jak brąz, złoty i pomarańcz, a te barwy kojarzą mi się z jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zegarek świetny

    OdpowiedzUsuń
  27. Tych stanów melancholii to ja nie chceee! Pięknie wyglądasz, najpiękniej na świecie! :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety jesień zbliża się wielkimi krokami, nie ma odwrotu...
    Kadik, ależ sobie piękną marynarkę uszyłaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze pieknie i kwitnaco :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. o tak, uwielbiam jesień! Miskę płatków na mleku, herbatę z miodem i cytryną. Koniec wysłuchiwania, że mogłabym się ubrać na kolorowo- jesień to moje kolory ♥
    Obszerne, ciepłe kominy, kubek termiczny z kawą, rękawiczki, już mi się buźka uśmiecha ;d
    pięknie wygladasz! Uwielbiam Cię z tą kokardką ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo fajnie to kolorystycznie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. w końcu ktoś, kto wyraza sie pochlebnie o nadchodzących porach roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy17:54

    Wyglądasz rewelacyjnie w zwierzęcych wzorach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A ja najbardziej kocham lato! dlatego robi mi się coraz bardziej smutno chlip chlip chlip :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiem czemu ale jakoś się nie moge doczekać tej jesieni ;) Śliczna kamizelka <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja lubię jesień tylko gdy nie jest deszczowa i nie przychodzi za szybko ;D Piękna sukienka :*:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tam lubię jesień tylko gdy nie jest deszczowa i nie przychodzi zbyt szybko ;D Piękna sukienka :*:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Anonimowy16:34

    kiedy notka u twojej siostry :)?

    OdpowiedzUsuń
  39. o boziu jaka kokardka! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Kokarda jest cudowna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetne zdj!
    pozdrawiam

    http://dalila-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. cudo!!! a kokarda boska!super:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowanie!i ta kokardka jest mega słodka!:)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja właśnie wręcz przeciwnie, wolę wiosnę i lato. Chociaż... przyznam szczerze, że lubię jesień i zimę za to, że mogę wcisnąć w uszy słuchawki, otulić się cieplej szalikiem i iść przed siebie nie zwracając uwagi na nic i na nikogo.
    Super wyglądasz, dobry miałam pomysł - kamizelka cudo!

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz rewelacyjnie wiesz o tym ? :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy13:12

    Nie wiem czemu ale post czytałam 4 razy ;O i za każdym razem miałam uśmiech na twarzy :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram