CATRICE new in



Kosmetyki są ze mną bardzo krótko, jednak to limitowana seria i postanowiłam szybko się nią z wami podzielić, tak żebym pisząc to miała pewność, że znajdziecie to na sklepowych półkach. Zaskoczyły mnie ceny, jakość i trwałość. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kosmetykami CATRICE, to się teraz zmieni. Przed wami L'Afrique, c'est chic.

KOSMETYKI/CATRICE


Kosmetyki są śliczne, ale nie o wygląd tu chodzi, a o jakość. Wybrałam to co używam na co dzień. To co zawsze lubię mieć pod ręką. Tym sposobem stałam się posiadaczką różo-bronzera, cieni do powiek, kredki do oczu i oczywiście pędzla.




Przed wami CATRICE  BLUSH & BRONZE
w kolorze C01 Fresh demand

To właśnie ten produkt jest moim numerem jeden z tych czterech jakie trafiły w moje ręce.
- za kolor, bo pięknie wygląda na buzi, 
- za trwałość, bo obyło się bez poprawiania w ciągu dnia,
- za piękne opakowanie, niestety jestem estetą i zwracam na to uwagę,
- za te drobinki jakie mienią się na naszych policzkach,
- za połączenie dwóch kolorów na jednej powierzchni.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     
Podsumowując, znów znalazłam fajny i tani produkt. Jego cena to 16,99zł!!! Tak, tylko tyle! Jestem nim oczarowana i ostatnio to zdecydowanie mój faworyt. Do tego uwielbiam brzoskwiniowe odcienie na policzkach z nutą malinowego koloru, także udało mi się!Zawsze musiałam łączyć dwa produkty, dziś mam nareszcie jeden.






Cienie do powiek CATRICE w kolorze  C01 So Classy to mieszanka brązu i złota.
Zdecydowanie brązy to moje ulubione odcienie na powiekach.
Do innych kolorów nie jestem w stanie się przekonać.
 Chyba nic innego już na nich nie gości.
Cień jest bardzo delikatny i co najlepsze,
z łatwością można panować nad jego intensywnością.
Do makijażu dziennego wystarczy jedno pociągnięcie pędzla,
a na wieczór wyczarujemy z niego piękne smoky eye.
Cienie nakłada się z łatwością, próbowałam palcami i oczywiście pędzelkiem i w obu przypadkach idzie to banalnie.






Jestem wielką fanką eye linera, jednak mam sentyment do kredek, bo to właśnie od nich zaczęła się moja przygoda z podkreślaniem oczu. Kredka CATRICE to KREDKA, także każdy kto liczy na piękne kreski przeliczy się, bo to miękka kredka jaka pięknie zarysuje oczy, ale nie będą to de facto kreski idealne. Ja kredki uwielbiam, uwielbiałam zawsze i stale jak miałam naście lat to właśnie nimi zarysowywałam oczy. Dziś dzięki tej kredce mogłam znów się nacieszyć takim naturalnym efektem. To odmiana dla mnie bo oczy wyglądają inaczej, nie są takie idealne, a bardziej w taki delikatny sposób pomalowane. Kredka kosztowała 10,99zł. Także znów cena jest tą, jaką z przyjemnością mogę wyciągnąć z portfela. Każdy kto tylko lubi wszelakie eye linery, pisaki i żele będzie zadowolony. Do tego można fajnie się tym bawić przy pomocy gąbeczki i rozmazywać i smużyć. Efekty są genialne.






Pędzelki to ka kolekcjonuje jak znaczki, więc  i tym razem bardzo chciałam mieć i ten. To delikatny pędzel, idealny do różu na policzki. Ładnie rozprowadza, nie pozostawia smug, i to praktyczne opakowanie. Jestem z  niego bardzo zadowolona bo to moja wersja wakacyjna. Idealna na wakacje i wszelakie wyjazdy. No i ta przezroczysta rączka. Polecam!



INSTAGRAM FACEBOOK


34 komentarze:

  1. zastanawialam sie na pocztaku jak ten pedzel stoi na tym zawirowanym czyms ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurde, jaki fajny ten różo-bronzer :) chyba będę musiała się udać do Hebe w Blue City w trybie natychmiastowym!!! :))) A wiesz, od kiedy jest ta seria limitowana w sklepach?

    OdpowiedzUsuń
  3. kredke bym z checia wykorzystala, jej uzywam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy14:18

    Ale zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają zachęcająco i mają miłe ceny :D Kredka chyba nie dla mnie, przywykłam do eye linerów i wysuwanych kredek, ale cień mnie zachęca! Uwielbiam brązy na oczy, chociaż ostatnio zdarza mi się nawet pomalować je czymś jaśniejszym ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie ślicznie wyglądają. I te zdjęcia..oooj masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten różo-bronzer:)! zapraszam do mnie na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze je wyprobowac, wygladaja zachecajaco
    Kisses
    Aga

    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj chyba kupię ten różobronzer :) wygląda prześlicznie! A drobinki lubię w tego typu kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super kosmetyki :) piękne kolorki cieni - takie cieplutkie :)
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny interfejs bloga .. Aż chce się tutaj ciągle zaglądać !! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ! :)
      kosmetyki wyglądają bardzo ładnie :)

      Usuń
  12. Jeju jakie ładne!*.* też mam sentyment do kredek ale niestety nic nie przebije eleyner'ów z racji tego że można nimi zrobić przecudowne,idealne kreski!
    Kochana Pozdrawiam:*:*!

    OdpowiedzUsuń
  13. super rozplanowany blog miło się tu ponownie zagląda :)

    http://biggerbetterstorngerpower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. cienie świetne !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy17:39

    Śliczne i naturalne kolory kosmetyków, a szczególnie różo - bronzera :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie przedstawione nowości :)

    pozdrawiam seredcznie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam zdjęcia z kosmetykami ;]]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawią mnie te kosmetyki, ale nie widziałam ich u siebie w drogerii ;/ Cóż mają faktycznie ładne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze słyszę o tej marce, ale Twoja recenzja zacheca :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    U mnie KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Opakowania mają przepiękne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne kolory ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę kosmetyków :)

    Zapraszam :http://zdeterminowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, ten pędzel jest niesamowity!!! Pierwszy raz widzę takie cudo :))

    OdpowiedzUsuń
  25. o, jakie fajne:) ja z catrice mam jedną szminkę i jestem z niej bardzo zadowolona, więc polecam:) bardzo podoba mi się różo-bronzer, szczególnie jego opakowanie;) no i ten cień, jak cudnie musi mienić się na powiece, aż jestem ciekawa jak prezentują się inne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja akurat mam swoich faworytów wśród kosmetyków, których nie lubię zmieniać i rzadko to robię, ale pędzel skradł moje serce! <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze mam pytanie tego różo bronzera mieszasz razem kolory, czy każdy oddzielnie nakładasz na buzię?

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam ogromną ochotę na te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moją uwagę zwrócił ten fantazyjny pędzelek.
    Świetny jest.;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kosmetyki catrice są jakościowe bardzo dobre, a ich cena jest powalająca :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Cień do powiek rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. od razu przykuła mój wzrok ta seria, jest bardzo fajna : ). chyba się skuszę na pędzel przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń

Instagram