SMILE FOR YOU



Ja szukam pozytywu! Szukam dobrego humoru, a wszyscy dobijają się do mnie z jeszcze większymi problemami! Jak w tym wszystkim nie zwariować? Jedno jest pewne, wtedy moje smutki, złości i cała ta akceptacja tego co teraz się dzieje idzie mi o wiele łatwiej. Akceptuję to co mam, bo inni mają 187364654612746286318 razy gorzej. Dziś potwierdziło się tylko to, że nawet gdy ktoś się bardzo kocha, nie zawsze musi to oznaczać, że będzie umiał ze sobą tak trwać. Jak usłyszę o jeszcze JEDNYM SINGLU to uduszę!

 KOSZULKA/KLIK SPÓDNICA/ESCADA BUTY/CZASNABUTY TOREBKA/KLIK BIŻUTERIA/GRANA









45 komentarzy:

  1. Mimo, że już ją widziałam to powiem jeszcze raz torebka jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  2. oh Kadiczku tak niestety bywa. A mnie sie czase wydaje własnie, ze te wszystkie zwiazki to są domki z zapałek, ze wystarczy dmuchnąć mocniej i wszystko się rozpadnie, a później trzeba będzie zbierać do kupy. Ale co tam, bedzie dobrze... <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny styl , podoba mi się ta słodka torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz! bardzo podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Luz połączony z elegancją. Genialnie! A torebka świetna, przez Ciebie zapragnęłam ją przygarnąć do swojej szafy ;)

    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem nie da się walczyć... I czasem nie ma co naprawiać... Niestety są ludzie jakich nie da się oduczyć pewnych nawyków :(
    a z tymi nowymi, to tez nie takie proste :)chyba lepiej zostać singlem na pełny etat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna spódniczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kadiku będzie dobrze..zobaczysz że za miesiąc już nawet nie będziesz pamiętać o smutkach : *

    Jak zwykle cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy17:06

    mam nadzieje ze pisząc to nie chcesz powiedzieć, że twój związek sie rozpadł?

    OdpowiedzUsuń
  10. My póki co trwamy razem już 15 lat, mimo,iż poznaliśmy się młodo i pewnie, jak dla niektórych, także młodo się pobraliśmy. Ale ogólnie teraz taka moda, że lepiej się rozstać, niż popracować nad związkiem. A przecież razem naprawdę raźniej "brnąć" przez świat :) Choć fakt, czasem bywa też tak,że nie ma co zlepiać..... :(

    dobrego humoru życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne zdjęcia i stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż... ja uważam, że ludziom łatwiej się rozstać niż sprostać wymaganiom "drugiej połówki". Wiadomo, każdy z nas musi się zmienić, aby związek miał sens, dlatego wiele z nas musi iść na kompromis, a inni wolą skończyć i być kim się chce z kimś innym...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj Kadik, dobrze wiem o czym piszesz... Niedawno przeżyłam rozstanie z chłopakiem, wiem że to dziwnie brzmi bo jestem młoda, ale co z tego? To było najlepsze co mnie spotkało, ale niestety... Wybór nie należał do mnie i się skończyło. Straciłam wielu przyjaciół, a po każdym zbierałam się po pół roku jak nie dłużej. Tak cholernie mocno przywiązuje się do ludzi ;//// Masakra! Ja tu gadu, gadu, a Ty masz taką śliczną spódniczkę ale za to taki nieśmiały uśmiech... Ehh, Kadiczku, uśmiechaj się bo jak Ty się uśmiechasz to jest mi raźniej i ja też się uśmiecham ;**
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy18:20

    O jejku, jaka cudna torebka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwsze skrzypce grają piękne włosy @___@ !!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszyscy się rozstają, bo kiedyś coś się naprawiało, a teraz się wyrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie wyglądasz w siwym <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa stylizacje ;)
    Trzymaj się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:12

    sliczna !

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana głowa do góry!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Spódniczka super :)
    Ps. Kochana, nie zamartwiaj się, fakt, że ludzie się rozstają nie musi oznaczać przecież dla nich końca, może być początkiem... fascynującej przygody :). A bycie SAM na SAM ze sobą tez bywa inspirujące :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. tsa... albo czyjś związek kwitnie, albo wręcz przeciwnie - rozpada się. Wszędzie pary, wszędzie miłość, a ja dalej jestem sama :(
    Wyglądasz cudownie, jak zawsze! :**

    OdpowiedzUsuń
  23. niestety tak już jest....

    a co do stylizacji to jak zawsze super;) a włosy ahhh zazdroszczę Ci ich;)

    OdpowiedzUsuń
  24. piekna stylizacja.;) zakochałam sie w torebce.;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przecudowna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  26. będzie dobrze, znajdziesz w tym pozytywy i będziesz znowu mogła z czystym sumieniem powiedzieć że jesteś szczęśliwa :)
    pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, hej, hej! Tego kwiatu jest pół światu, głowa do góry, pierś do przodu i żadnych smutków. Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. JA jestem singlem od roku i mi w tym stanie zle, choc i tak lepiej, niz trwac w toksycznym zwiazku :(

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy23:07

    uwielbiam takie minimalistyczne połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  30. hmm, życie :( niestety tak to wygląda, że nie zawsze jest kolorowo i nie ma co oczekiwać cudów, acz z drugiej strony nie ma co drzeć szat bo to zycie i i tak wyżej d..py nie podskoczysz, więc nie martw się, będzie dobrze, nie zawsze, tylko czasami, ale to właśnie życie :)
    xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoją torebkę i Twój styl.
    Niestety życie nie jest usłane różami, a szkoda, byłoby milej.
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka cudowna spódniczka.Idealnie dopasowana do całej stylizacji. :)


    http://fashionkanda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Prawda jest taka, że teraz lepiej się rozstać niż starać się aby było lepiej, ale z drugiej strony jak sobie tak myślę to nie ma czasem nawet o co się starać. Kurcze to wszytko jest strasznie dziwne i przykre. Kochana pamiętaj co Ci mówiłam `uśmiech, uśmiech i jeszcze raz uśmiech` <3 Zestaw jest świetny, spódnica bardzo mi się podoba :****

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo ładnie Ci w kiecy!
    Co najważniejsze - to myśleć pozytywnie iść przez życie z uśmiechem!

    OdpowiedzUsuń
  35. Po pierwsze: woow, jak tu u Ciebie jest ślicznie i zarazem skromnie!
    Po drugie: Śliczną masz torebkę! Rewelacyjna :)
    PO trzecie: Co Ty robisz, że masz takie piękne włosy? Zakochałam się w nich! *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej ślicznie! Podoba mi się to połączenie :) A biżuteria cudowna! <3

    Zapraszam do mnie na konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kadiczku będzie dobrze, głowa do góry :)

    OdpowiedzUsuń
  38. wonderful sweet and comfy outfit :)

    blog she.is.the.one

    OdpowiedzUsuń
  39. Temat związków jak najbardziej odnosi się do mojej aktualnej sytuacji. Niestety.
    A stylizacja jest taka słodka, torebka zabójcza, a spódniczka jest piękna, podbiła moje serce. ;)

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny look, bardzo podoba mi się koszulka :)
    zapraszam na www.mytippitoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Anonimowy14:22

    Ślicznie Ci w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Anonimowy19:27

    nie da sie naprawić związku w pojedynke, niestety. nieważne jakby sie kogoś kochało.. wiem co mówie, od niedawna też zostałam singlem, niestety nie ze swojego wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz cudownie! Ach, jestem wielką fanką tej torebki :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram