Happy weeekend!



Nareszcie trochę odpoczynku od tych upałów. Pierwszy raz tak bardzo cieszyłam się, jak zobaczyłam padający deszcz za oknem. Przez ostatnie dni przedawkowałam witaminę 'C' przy codziennych dawkach lemoniady, ale nie byłam w stanie inaczej funkcjonować. Nareszcie ten upał minął, a ostatnie cytryny już zużyje do herbaty, bo mam nadzieję, że upały nie powrócą tak jak i moje smutki. Mam zamiar mieć kwaśną minę już tylko od cytryny :* Także miłego weekendu, a tu niżej ja w ogrodniczkach. Jak tylko na takie wpadniecie, kupujcie! Ja nie byłam przekonana ale to jest tak wygodne, to jest tak pakowne, że polecam :)

 OGRODNICZKI/SHEINSIDE KOSZULKA/H&M TOREBKA/YES WALKER BUTY/KLIK BIŻU/GRANA








70 komentarzy:

  1. ja mam nadzieję, że jeszcze upały na troszkę powrócą, bo na kolejny weekend mam zaplanowany wyjazd i przydało by się żeby było bardzo ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo ja też mam nadzieję, że pogoda nie zostanie taka jaka jest :) ale na kilka dni super, że sie ochłodziło :)

      Usuń
  2. Anonimowy12:56

    Kocham Twoją systematyczność w dodawaniu postów! Zawsze jak wchodzę znajduję coś nowego i się zaczytuję ;). Ogrodniczki świetne. Wyglądasz w nich uroczo. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo mi miło :))) dziękuję :)))))

      Usuń
  3. Oj Kadik rozpieszczasz nas ostatnio swoimi codziennymi postami : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! mam duzo wolnego i sie bardzo staram :)

      Usuń
  4. wyglądasz świetnie!
    mega bransoletka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy13:09

    Cudowne ogrodniczki <3 oddawaj! ;P:***********

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się cieszę, że akurat dziś postanowiłam wejść na lookbook.nu i trafiłam na Twój outfit. Dzięki temu odnalazłam ten blog.
    Wyglądasz pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy13:19

    widziałam wiele blogów, ale zawsze wracam do twojego! masz bardzo dziewczęcy styl, bez niepotrzebnego przepychu. wszystkie stylizacje są stworzone z smakiem. tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za ciepłe słowa :*** miłe to bardzo :****

      Usuń
  8. świetne są te ogrodniczki ♥
    ja pamiętam jak w podstawówce takie miałam tylko długie nogawki ,nienawidziłam ich. nie umiałam ich odpiąć i każde wyjście do wc było męczarnią ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Mam ochotkę na ogrodniczki od jakiegoś czasu, ale nie mogę znaleźć takich, które leżałyby na mnie dobrze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no te mam z Sheinside i sie udało i leża super, ale to był fart :)

      Usuń
  10. Uroczo wyglądasz Kadiczku w tych ogrodniczkach, a do tego nie mogę napatrzeć się na Twoje włosy! ;)
    Naszczęście u mnie upały w dalszym ciągu się utrzymują, ale jak wiadomo nie każdy to uwielbia tak jak ja ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz! Na pewno wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. od zawsze chciałam mieć takie ogrodniczki! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy13:58

    Urocze ogrodniczki ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ogrodniczki są mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też gdzieś mam ogrodniczki, ale nie noszę, nie wiem czemu :) Ślicznie wyglądasz, smutki nie powrócą za to Ty kochana masz do nas wrócić na dobre, bo się za Tobą stęskniłam ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy14:10

    o matko jak pięknie w nich wyglądasz, zwykłe ogrodniczki, trochę dodatków i zestaw idealny ! ;)
    obserwuję na instagramie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne ogrodniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swietne masz ogrodniczki! super w nich wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominuję do Liebster Blog Award.
    Zegarek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj Klaudia Tobie to we wszystkim ładnie:) świetne włosy i ogrodniczki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaj jak ja dawno nie nosiłam ogrodniczek

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja siebie w ogrodniczkach nie widze, ale Tobie pieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Dobrze, że już dobrze Kadiniu :***** Cieszę sie :-))))) A w ogrodniczkach wyglądasz super!! Ja od dawna szukam idealnych, ale coś szczęścia nie mam - jak znam życie trafię na nie jak przestanę szukać :D

    Buziole ogromne ślę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah mam identycznie, ale gorsza sprawa jest taka, że ja wpadam na coś jak juz kupie inne i nie mam na to funduszy :**************

      Usuń
  24. swietne ogrodniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne ogrodniczki.
    Sama bardzo się ucieszyłam jak zobaczyłam deszcz za oknem, choć burza troszkę mnie przestraszyła!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy17:17

    kochana Ślicznie wyglądasz ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. fajnie wyglądasz w tych ogrodniczkach ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ogrodniczki to fajna sprawa :) Moją uwagę przyciągnęły Twoje brwi - mają bardzo ładny kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z każdym nowym postem jesteś co raz to piękniejsza! Uwielbiam Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wyglądasz w tych ogrodniczkach @

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No to mamy takie same ogrodniczki, tyle że moje chyba będę miała na kolejne wakacje bo u mnie już koniec lata ! :( ślicznie wyglądasz Kochana :***

    OdpowiedzUsuń
  32. też się ucieszyłam, jak wczoraj popadał deszcz! zrobiło się dość przyjemnie na zewnątrz!
    a co do zestawu, no co ja mogę napisać, świetny! na luzie,podoba mi się i to bardzo!
    oprócz ciuchów zakochałam się w Twoich włosach! przepiękne!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega Cute! ;D
    Zazdroszczę Ci włosów Kochana :(;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy15:17

    wyglądasz rewelacyjnie Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  35. cieszę się, że u Ciebie już lepiej. :)
    ładna fryzurka! :)

    anonimestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja tęsknie za słoneczkiem, bo brdzo nie lubię nocnej burzy :(
    Ogroniczki są czadowe! Ja od jakiegoś czasu poszukuje idealnych dla siebie. Super wyglądasz ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Ogrodniczki są super :D

    OdpowiedzUsuń
  38. fajny outfit :)
    ___________________
    Zapraszam do mnie:
    floweryworldsmallperson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. fajniee! ładne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Genialnie wyglądasz w tych ogrodniczkach!
    Ach ach jestem zachwycona *.*

    OdpowiedzUsuń
  41. super ogrodniczki i biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ślicznie :) pięknie wyglądasz :) kocham ogrodniczki <3
    pozdrawiam :) buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  43. Anonimowy10:42

    Wpadłam na super okazję z ogrodniczkami 15 zł za ogrodniczki więc mówie wow muszę je mieć. Ale problem do czego je założyć. Wchodzę na twojego bloga a ty w ogrodniczkach. Więc odrazu wiedziałam do czego je założę i odrazu kupiłam bez dalszego,większego zastanawiania :D . Masz racje są mega pakowane :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Anonimowy17:34

    Dzień dobry! Wygląda Pani przepięknie! Może mi Pani zdradzić ich rozmiar, kupuję takie same i normalnie mam identyczną budowę ,a nie wiem czy brać S czy M :) :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram