I see you where you are. Don't fight!



Małe rzeczy cieszą mnie najbardziej. To już wiem od dawna, to już sprawdziłam na miliard sposobów. Ostatnio cały czas jestem daleko od domu, od laptopa i może przez to zaniedbuję bloga, a może dlatego, że po tym wszystkim co ostatnio się u mnie działo, musiałam oddychać. Zawsze wychodziłam z założenia, że w naszych głowach tworzymy mogiły z ludzi, wspomnień i są takie, które odwiedzamy częściej, sięgamy do nich systematycznie pamięcią i te są zadbane i na samym wierzchołku naszej głowy. A są też takie jakie nie warto odwiedzać i po prostu musimy im dać zarosnąć chwastami, upchać je w sam koniec naszej głowy i przestać o tym myśleć. Bo niektórych nie warto nawet odwiedzać, sprzątać pamięcią i analizować. Nie zapomnijmy pielęgnować tych od ciepłych wspomnień. Bo z pewnością przyniosą jeszcze milion uśmiechów, tysiąc miłych chwil zapisanych w pixelach i trylion godzin spędzonych na wypuszczaniu słów w powietrze. Zacznijmy od uśmiechania się do siebie :) To będzie z pewnością dobry początek. I tu przepraszam Panią z Mc Donalda, że po zapytaniu czy to ja jestem Kadik Babik nie wiedziałam co powiedzieć, jejku krępują mnie takie sytuację bardzo, bo chyba nadal nie docierają do mnie liczby jakie wybijają mi statystyki i to ile was tu zagląda. Jejku dziękuję, że jesteście! :) Podchodźcie zawsze, ja nie gryzę :))))

 SUKIENKA/CHOIES BUTY/SARENZA TOREBKA/YES WALKER BIŻUTERIA/GRANA



INSTAGRAM FACEBOOK


57 komentarzy:

  1. Ślicznie Ci w różowym :)
    Ja ostatnio mam też coraz mniej czasu na blog, ale brakuje mi tego.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna jak zawsze Kadiczku :) nie zmarzłaś w nóżki? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do godziny 14:00 można wytrzymać, ale dłużej to juz tylko opcja z rajstopkami :((( kurde zima idzie :(

      Usuń
  3. jak zwykle, nasz Kadiczek wygląda zjawiskowo! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna sukienka, fantastyczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci w tej sukience!

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy15:01

    Uwielbiam Twoje proste stylizacje, które są baardzo zjawiskowe i wyglądasz w nich przepięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wygodny zwyklaczek, sukeniusia musi byc ciepła prawda ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, bardzo ciepła. No i to moja najpiekniejsza wełniana sukienka i chyba jakosciowo najlepsza :))) szkoda ze nie bylo innych kolorów a stronie :((((

      Usuń
  8. Dobrze Cię znów widzieć, bo gdy Cię nie ma to normalnie tęsknie! <3 ;*
    Wiadomo, że taka urocza istota nie gryzie :)) Co to ludzi, to powiem szczerze, że to jak odchodzą pozostawia rany, które za jakiś czas się goją. Ja często rozpaczam za ludźmi którzy znaczyli dla mnie więcej a odeszli w niewyjaśnionych okolicznościach ;/ No cóż, takie jest życie, rany się goją, na swojej drodze spotykamy innych ludzi, ale poprzedni i tak pozostają w naszej pamięci. Dzięki takim sytuacją uczymy się i wysuwamy odpowiedni wnioski. Wszystko się kiedyś ułoży. A co do codzienności, to warto się uśmiechać do ludzi, bo gdy ktoś odwzajemni nasz uśmiech dzień staje się lepszy dla obu stron! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się tą piękną sukienką :). Różowy to bardzo twarzowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie !
    jestem zakochana w tych botkach

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pieknie Ci w rozowym :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka miła sytuacja!:) ślicznie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sukienka jest super w sam raz dla mnie i na jesienne i zimowe dni. :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak świetne napisanie, mądre słowa :)
    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie kadiczku, ślicznie Ci w różowym, i cudowne bransoletki oraz zegarek :)
    do mnie przyszedł obiektyw, który mi polecalaś, jest boski, już przetestowałam :) dziękuję dobra kobieto! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz! Super sukieneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie wyglądasz ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam cię w tej sukieneczce ♥ jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny zestaw <3
    Zapraszm do mnie:
    truskaffka-tworzy.blogspot.com
    Miło mi będzie jeśli dodasz komenatrz i zaobserwujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nigdy nie potrafię ci powiedzieć że źle wygląda, bo skłamałabym. we wszystkim pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja kocham Twój uśmiech ! <3
    Śliczna sukienka i botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeden z Twoim, moich ulubionych looków <3 Uwielbiam to! <3 :) Ta sukienka jest genialna <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W takim razie jeśli jakimś trafem Cię spotkam, podejdę. Pewnie nie ugryziesz ale może zaniemówisz haha ;)
    Idealna stylizacja na chłodniejszy, letni dzień. Choć wydaje mi się, że aktualnie bez rajstop chyba się już nie obejdzie... Czuć w powietrzu że idzie jesień.

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka jest bardzo w moim typie! Wygladasz w niej świetnie :) pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  25. Słodka stylizacja. Wyglądasz uroczo, a koczek w tej stylizacji jest jak wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jaka cudowna sukienka *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. pieknie wyglądasz.;) pozdrowienia z gór.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy20:26

    Kadik, co Ty piszesz! :* Szablon taki, bo zależało mi na widoku większości wpisów - chyba dla czytelnika to najlepsza forma pokazania bloga ''w skrócie''. Jak na razie widziałam go u Angelika's Place :) W takim razie ja namawiam Cię do odświeżenia wyglądu bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna sukienka: )

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna biżuteria. U siebie w pracy mam takie pięknie, ale za drogie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Na prawde świetnie wyglądasz. Uwielbiam tą sukienkę <3

    + obserwujemy?
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudnie :) jak zawsze uwielbiam twoje stylizacje ,a może zrobisz jak pielęgnujesz swoją cerę

    OdpowiedzUsuń
  33. Musiałam przeczytać całą wypowiedź dwa razy, zanim dotarł do mnie sens twoich słów. Pani z Mc musiała zrobić Ci miłą niespodziankę hih

    haha, ja już dostałam rozkaz pokazania się a nie czajenia za wieszakami ^^
    Wybierasz się może w tym tygodniu do Katowic ? ^^
    Super wyglądasz! Sukienka śliczna, ale chyba już niedługo trzeba będize dodać do zestawu rajstopki :(

    OdpowiedzUsuń
  34. jak zwykle ślicznie, dla mnie najładniejsze bransoletki - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna jest ta sukienka. Szkoda, że jestem niska - takie fasony tylko mnie skracają. Ech...

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
  36. Muszę przyznać, że jak za różem nie przepadam, tak ta sukienka bardzo wpadła mi w oko, może dlatego, że jest taka przytulna i ciepła? Na prawdę super

    OdpowiedzUsuń
  37. pasuje Ci taki fason sukienki :)

    a co do "gołych nóżek" to w weekend założyłam maxi spódniczkę,ale i tak troszkę powiało chłodem.. zima.. bbrrr :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Jesteś sławna, kochana, oswajaj się z tym :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgadzam się, warto się uśmiechać ;) Ale fajnie jak ktoś Cb poznał ;D Pięknie wyglądasz :*:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kadiczku, ahh ta popularność :)))
    Piękna ta sukienka!! Już sobie ściągnęłam to zdjęcie jako inspiracja na jesienny sezon :)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepięknie wyglądasz, rewelacyjna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeżeli jesteś daleko od dommu odpoczywaj od komputera i internetu :) Wyglądasz wspaniale, sukienka jest genialna <3

    OdpowiedzUsuń
  43. super jest ta tuniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo fajnie zrobiłaś te zdjęcia. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  45. kolor sukienki idealnie współgra z Twoją urodą, wyglądasz pięknie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Anonimowy18:49

    spotkałam Cię wczoraj jak jechałaś na rowerku byłam razem z koleżankami a także przedwczoraj jednak nie wzięłam się na odwagę by przyznać si, że jestem Twoją stałą czytelniczką :):)
    + pieknie bylas ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna sukieneczka, cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  48. Anonimowy13:10

    Co byś nie założyła to i tak będziesz wyglądała w tym zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo fajna ta bluza:)

    zapraszam też do mnie ---> http://krisjamroz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram