WANNA BE HAPPY?



 PŁASZCZ/TUTAJ  BUTY/CHOIS SPODNIE/TUTAJ GOLF/FRONT ROW ZEGAREK/TIMEX


Budzę się chwile po 7:00
Nastawiam czajnik z zamkniętymi oczami...


Zalewam kawę, mieszam cukier i moment, kiedy łyżeczka obija się o ściany kubka nareszcie mnie budzi. W głowię widzę jak zasuwają wskazówki zegarka, 5 minut ma makijaż, 1 na ubranie. Zapinam zegarek na rękę i lecę. Włączam w samochodzie radio i RMF karmi mnie hitami, które później nucę przez cały dzień/tydzień. Tym razem :

'Hi my name is
Whatever you call me
So let's get undressed
Cause you look a little lonely
I'll make you scream, I'll make you laugh
Cover your body with my autograph
So let's get undressed
Cause I wanna see you naked'

Mało ambitnie, ale jak wymownie zapada w pamięć... 
Chodzę i nucę, ufff lepsze to od BAŁKANICY :)


PS. GRATULUJĘ 
tym którym udało się wygrać w moich ROZDANIACH w miesiącu STYCZNIU
2 ZEGARKI
5 KRED
1 BRANSOLETKA






45 komentarzy:

  1. świetny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno się u Ciebie nie wypowiadałam, ale nadrabiam zaległości. Wszędzie prezentujesz się znakomicie :)
    O 7 niestety nie jestem w stanie wstać, a ciągle to sobie obiecuję

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękny płaszcz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie chyba też budzi ten sam dźwięk albo może sama kawa;) Pięknie się prezentujesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, płaszczyk jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też czasem jakaś piosenka się do mnie "przyczepi" a potem nucę ją cały dzień. Czasem to fajne, gorzej jeśli ta piosenka nie jest koniecznie tą, którą lubię a mimo to chodzi mi po głowie :D bardzo podoba mi się ten zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah dokładnie tak mam :D BAŁKANICA to była masakra :D tak tego nie lubię, a chodziło mi po głowie cały czas, w radiu na okrągło, do tego siostra spiewała :D

      Usuń
  7. Kadik co to dziś tak na czarno? chce kolory!:) płaszczyk świetnie na Tobie leży. Zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaa ostatnio taki ponurak jestem :D
      serio! same takie ciemne rzeczy zakładam :D
      ale postaram się o coś bardziej kolorowego <3

      Usuń
    2. no to czekam! postaraj się specjalnie dla Cioci wmarcunawiosne:* haha:D

      Usuń
  8. cudny ten płaszczyk masz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tam sobie śpię do 11, po czym szczerze wybudzam się koło 13 i dopiero mogę funkcjonować. Bałkanica to łazić będzie chyba za mną całe życie, a płaszczyk masz śliczny <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek ładnie wygląda na Twoim nadgarstku :*

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny ten płaszczyk Kochana, cieszę się że pasuje :) ja też często mam takie sytuacje, że zamawiając ciuszki przez internet przychodzą albo za duże, albo za krótkie ... P.S. dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle masz świetny płaszczyk ;) No i buty - sama na podobne poluję, bo mi butów nigdy za mało - strasznie szybko je 'zajeżdżam' :C
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam ten plaszczyk i botki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk faktycznie zachwyca! :)

    Pozdrowienia z łóżka! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz, wszystko bardzo fajnie ze sobą współgra :)

    ___________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy17:51

    Kadiczku piękny mam pytanie, gdzie kupujesz kosmetyki Catrice? Jeśli w Krakowie mogłabyś podać dokładną lokalizację? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny płaszcz, bardzo Ci w nim do twarzy. Z resztą cały outfit mi się podoba! Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Płaszczyk świetny ♥ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz niesamowite włosy! Piękna jesteś, masz niesamowitą figurę :)
    Dziękuję za miły komentarz, również Cię zaobserwuję :) Szkoda, że nie trafiłam tu wcześniej :)
    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie ale odrobinkę za ciemno =D hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy19:57

    U Ciebie jest zawsze idealnie <3 Wszystko wygląda bajecznie ;*

    Ps. Właśnie pojawił się post, ale tym razem o salonie kosmetycznym :-)

    <3

    OdpowiedzUsuń
  25. mimo iż w ciemnych kolorach to i tak świetnie, a płaszczyk zgadzam się- jest rewelacyjny ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. koocham Twoje zdjęcia i Twoje włooosy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. bosko! uwielbiam ten płaszcz, marzy mi sie kraciasty płaszcz, ale póki co brak gotówki :/

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie Ci w czerni!
    a płaszczyk nadaje całości charakteru, super!


    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. jeju jak ty zawsze pięknie wyglądaasz <3 uwielbiam Cię! :* Pozdrawiam serdecznie! :) zapraszam również do mnie na nowy pościk.

    OdpowiedzUsuń
  30. znakomity płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  31. 7 rano to przecież środek nocy :D Bardzo ładny płaszcz, ale zegarek mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. 5 min na ubranie :)) chyba nie dałabym rady ;)))
    Piękny płaszcz!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny płaszczyk Kadiku, Tobie jest w ogóle pięknie w takich ciemnych i intensywnych kolorach :)
    granat, czarny, no i beże i brązy :)
    ps. poprosiłam swoją Walentynkę o kosmetyki The Body Shop i będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam kratę!! Twoje cudowne stylizacje zawsze zawrócą mi w głowie

    pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne koturny i fajna kolorystyka płaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny płaszczyk, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam twój styl;)
    zapraszam do mnie http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, świetny look! Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny płaszcz - i wcale nie taki ponury ;)
    Mam ten sam zegarek - dostałam go na sesji Timex - mój ma żółte wskazówki. Obie wersje są super :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie lubię Cie kadiczku!!! Napisałaś o Bałkanice i teraz mi to będzie łazić po głowie :c
    Zegarek to ty masz przecudowny *.*

    Cieszę się bardzo na wygraną i nie mogę się już doczekać na nasze małe spotkanie przy odbiorze ♥

    OdpowiedzUsuń

Instagram