INSTA MIX LUTY

Photo By Polarny
____________________________________ 24.02.2014 __________________________________

http://kadik-babik.blogspot.com/2014/02/insta-mix.html
NA INSTAGRAMIE SZUKAJCIE MNIE JAKO @kadiczek


Trochę spokoju wkradło się na bloga :)
lubię czasem odciąć się całkowicie od laptopa i spędzić dzień bez internetowego zamieszania.
Jednak za tym zamieszaniem TĘSKNIE :P
i tak 2 dni umiem żyć bez was, ale później tęsknię za pisaniem tu :))))

Wyżej moje kosmetyczne NOWOŚCI...
Oczywiście bez zmian THE BODY SHOP do pielęgnacji ciała,
Nowy krem od CLINIQUE i odrobinka kolorówki od SISLEY






Ostatnio zrobiłam sobie reprodukcję ulubionego obrazu,
 uwielbiam wypełniać mieszkanie moimi pracami.





No my :P
żebyśmy się wam nie znudzili,
i żeby nie było za słodko to tak czarno-biało :P




Znów widziałam się z Basią z bloga Szarość Gwiazd,
ale ale... do tego wyściskałam w gratisie Modną komodę
i Kasie! Nareszcie!!!! 





KapeluszNIKI !





Zrobiliśmy fotel :P
nudzi nas, że wszyscy mają wszystko identyczne z IKEŁY,
chcemy, żeby w naszym domu była masa odnowionych przedmiotów, tak żebyśmy tylko my takie mieli :P
EGOISTY dwa :P





no i gotowiec :P  




  aaaaa takie moje nowe LOVE!
zamówiłam TU  





WALENTYNKA jaką dostałam od VINTED :)
jakie tam pracują cudowne osoby! 
Nie macie pojęcia!
Od następnego tygodnia z moimi aukcjami przeprowadzam się tam :) Nie ma sensu dawać allegrowi zarabiać ;///
te kosmiczne prowizje wykańczają!






Aaaa niespodzianka!
ZOBACZYCIE za kilka dni :P




26 komentarzy:

  1. Jesteście bardzo kreatywni :D i dobrze! A tych rzeczy z TBS Ci zazdroszczę, kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, jest czego zazdrościć :PPP
      jeszcze ostatnio jak byłam w Katowicach to uzupełniłam braki z jagodowej serii i teraz to już nie wiem gdzie to trzymać :DDD

      Usuń
  2. oj no muszę powiedzieć, że jesteś The Body Shop-omaniaczką kochana ;p ale zazdroszczę tych łowów nieziemsko ;) cieszę się Waszą miłością i Twoim uśmiechem maleńka! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie Wam wyszedł ten fotel! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleee króliczek słodki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:12

    o japarty z Was :) ale młodość ma swoje przywileje <3 pozdrowka

    OdpowiedzUsuń
  6. jacy Wy kochani <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wieszak jest cudowny :) buźka kochana ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kadik jaka krawcowa:p mowilam juz ze fajnie wyszly te fotele:) kosmetyki z body shop musza miec cudowny zapach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tak odnawiać stare rzeczy i mieć satysfakcję, że nikt tego nie ma ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Własny wieszak to jest coś :D Nie kuś tak tymi kosmetykami :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ten króliś obłędny ♥♥
    Jak dobrze było zobaczyć!! I przytulić!! I pogadać! Już tęsknię ;(
    a zdjęcia z Polanem wielbię :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny ten fotel :)
    Ja mam maszynę w domu, ale nie umiem obsługiwać jej jeszcze...
    A na Vinted polecam, allegro już od dawna się nie opłaca, na dodatek nic się tam ostatnio nie sprzedaje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! ujmuje mnie wasza pogoda ducha i zachwyca kreatywność!

    OdpowiedzUsuń
  14. super urywki z Waszego życia ;) kocham takie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O matko jaki krolik boski *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteście przesłodcy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie mixy kochana :) Wbijam do Ciebie na Instagram w takim razie :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie tam u Was :)) jestem na bieżąco, ale i tak bardzo lubię oglądać Waszę zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie notki w stylu instamix są moimi ulubionymi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  21. Kadik i Komoda to musi być świetny duet : )

    p.s. czasem czytając Twoje wpisy zastanawiam się kto jest bardziej uroczy Ty czy Polan : )

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy15:35

    ale mixxx :) super!

    Yves

    OdpowiedzUsuń
  23. Fotele są świetne! Dobre z was egoisty!
    Ja się normalnie zastanawiam ile ty masz tych kosmetyków z tbs bo ciągle się na nie u ciebie natykam! I o matko, w jakim ty tempie je musisz zużywać! :o
    Ale dobrze, że się na nie u ciebie natknęłam! Zdałam się na twoje zdanie i kupiłam koleżance na prezent 18nastkowy :3

    OdpowiedzUsuń

Instagram