WALENTYNKI

Photo By Polarny
____________________________________ 14.02.2014 __________________________________

http://kadik-babik.blogspot.com/2014/02/walentynki_14.html
 SPODNIE/ASOS SZALIK/TERRANOWA TOREBKA/PARFOIS BUTY/TUTAJ


Dzień dobry,

Tak jak pisałam na facebook, my nie obchodzimy tego święta.
Mamy WALENTYNKI każdego dnia, kiedy tylko otwieramy oczy i widzimy się na poduszce, więc nie będzie dziś u nas nic specjalnego. Może pójdziemy na spacer, bo już nie pamiętam jak to jest spacerować.
Dużo pracujemy, więc dziś po prostu ODPOCZNIEMY i BĘDZIEMY SIĘ TULIĆ :)



TAKŻE UDANYCH WALENTYNEK!!!!!!!
Pamiętajcie o BUZIAKACH!



40 komentarzy:

  1. Taaak!!!! Walentynki cały rok- zgadzam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też udanych mimo iż nie obchodzicie Kochana :**

    http://takbardzokosmetycznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Okazywanie miłości bez względu na walentynki, jak najbardziej na tak ;) w sumie nigdy jakoś szczególnie nie zwracałam uwagi na to święto :)
    ależ ja Ci zazdroszczę tej objętości włosów ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz! przepiękny szaliczek!

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo ze nie obchodzicie to cudownego dnia zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I takie podejście lubię!!! Świetny szal!!

    OdpowiedzUsuń
  7. trudno je nawet nazwać świętem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny szal.
    Przyjemnych Walentynek Kadiku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też obchodze walentynki przez cały rok.. :)
    Mąż robi mi wiele niespodzianek bez okazji,więc tego dnia było by to jakieś takie sztuczne :/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny zestaw :)
    uwielbiam Twoje botki i szal :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy13:40

    Dawno kupowałaś ten szal? Jest bardzo ładny, nigdy nie powiedziałabym, że w Terranovie można znaleźć takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś końcem grudnia kupowałam ten szal :) przypadkiem go wypatrzyłam jak przechodziłam obok, tak to bym tam nigdy nie weszła od tak :D

      Usuń
  12. beż i czerń to zdecydowanie Twoje kolory :) wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny prawie już wiosenny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny szal! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wyglądasz i popieram, dla par, walentynki powinny być każdego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy15:49

    Wyglądasz cudnie<3
    Ajjjj mam słabosc do takich szali *_*
    :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Tobie też Kadiku i Polanowi, i siostrze wszystkiego naj na Walentynki :) dużo buziaków w tym dniu Wam życzę! piękny masz szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja dziś piję szampana!:)) świetny szal!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek !!! śliczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Niuńka! ładnie Ci w tym szalu:) ładnie pasuje do płaszcza, a swoją drogą płaszcz też jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się w 100%. Walentynki ukochani powinni mieć każdego dnia :)
    A te spodnie są świetne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam tak samo;) robię lazanię a w lodówce chlodzi się wino po tygodniu walki z praca dziś będzie spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  23. N ie walentynkowo, ale i tak mega uroczo!

    zostawiam tez buziaka hahah :***

    OdpowiedzUsuń
  24. u mnie walentynki rowniez przez caly czas, ale mimo to prezencikami sie dzis obdarowalismy :))

    OdpowiedzUsuń
  25. ZAPRASZAMY DO NAS NOWO POWSTAŁY BLOG http://black-and-white-twisted-life.blogspot.com/ POZDRAWIAMY :*

    OdpowiedzUsuń
  26. I tak powinno być ! :) Też mamy walentynki codzienie <3 Ślicznaś Ty :* Piękny płaszcz i szal

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy13:26

    Piękne są te koturny, właśnie muszę jakieś zakupić. Szkoda tylko, że zawsze fajne widzę na kimś, a jak szukam to nie ma nic :) I ten szal <3
    Na Twoich zdjęciach przeważnie masz 'puste' torby. Zwracam na to uwagę, bo lubię duże torby, ale nienawidzę nosić ich zbyt pustych ;D hehe nie że to jakiś zarzut, tylko po prostu zawsze na to zwracam uwagę :)
    Kochana ile Ty masz wzrostu ?

    Yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdeeee właśnie z ta torebką to jest problem, bo ja ja kupiłam w PARFOIS i koleżanka jak mi ja pakowała to mi ją zagięła :((((( i ona taka bezkształtna była i nawet jak było w niej dużo rzeczy to wyglądała tak jak tu :(((( No i mój chłopak mi ja uratował!!!!

      wyczytał w google jak przywrócić kształt torebce i prasowaliśmy ją!!! :DDDD wsadziliśmy wielki garnek do środka i żelazkiem z MAX parą doprowadzilismy ją do ładu, teraz nawet jak mam tylko klucze, portfel i jakieś tam drobiazgi jak błyszczyk czy chusteczki to wygląda tak: http://kadik-babik.blogspot.com/2014/02/you-have-food-and-me.html

      Ja mam 165 cm :)

      Usuń
    2. Anonimowy14:19

      ooo ja ale patent :) rzeczywiście wygląda o niebo lepiej :)

      Yves

      Usuń
  28. Anonimowy13:29

    A aaaa co do walentynek. U mnie też zawsze to zwykły dzień, ale biorąc pod uwagę naszą obecną sytuację, kiedy widujemy się bardzo rzadko- miło było spędzić ten dzień razem :) Dostałam śliczny bukietek i ogrzewacz do rąk w kształcie serca :) Oczywiście narzeczony powiedział, że to bez okazji- bo nie uznaje walentynek :) A ja zrobiłam pyyyyszne piaskowo-kakaowe babeczki ,ze słooooodkim czekoladowym kremem i posypką w kształcie serduszek :)

    Yves

    OdpowiedzUsuń
  29. i tak powinny wyglądać walentynki! :) Dla mnie był to normalny dzień. Niestety nie spędziłam go z ukochanym, ale nadrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczny jest ten szalik!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram