BRING THE LIGHT



PŁASZCZ/TUTAJ SWETER/TUTAJ RAJSTOPKI/TERRANOWA ZEGAREK/TUTAJ BUTY/TUTAJ


Dzień dobry,
przepraszam za tak małą ilość zdjęć ale byłam bardzo zmęczona i głodna i tupałam nogami, żeby jak najszybciej znaleźć się w domu nad talerzem z zupą. A, że ostatnio cały czas moje kilogramy lecą w górę to coraz częściej jestem głodna i myślę o jedzeniu. Udało mi się przytyć. Walczyłam o to kilka dobrych lat! Nareszcie 54kg! Nareszcie mam piersi, uda i pupę. Napiszę wam o tym i pokażę wszystko na zdjęciach w osobnym poście. Niesamowite efekty udało mi się osiągnąć. Dla mnie kilka kilo do przodu to ogromny sukces! Od 7 lat nie mogłam przeskoczyć 50 kg i nareszcie udało się :)

Jutro KOLEJNE WALENTYNKOWE WPISY Z POMYSŁAMI i tak aż do 14 lutego!


37 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wiem o czym mowa :D ale z tego się wyrasta :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. jak zwykle prosto stylowo nie kiczowato! uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw podziwiam te buty ! Ja też mam problem z kilogramami , nigdy jeszcze moja waga nie przeskoczyła 47 kg..

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie mogę przytyć, a gdy już to się stanie to dopada mnie grypa żołądkowa i znowu dupa blada :(

    OdpowiedzUsuń
  5. chętnie oddam Ci z 5kg ;) pierwszy raz widzę jak ktoś cieszy się, że przytył. widać każdy lubi coś innego ;) no to gratuluję w takim razie i życzę dalszych sukcesów ;))
    bardzo ładny masz płaszczyk, śliczny kolor, podoba mi się, chociaż sama nie mam takiego. ;p

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Awww... ten zegarek, na który choruję! Uwielbiam zdjęcia z takimi przebłyskami słońca. Gratuluję wagi ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny masz zegarek :) Gratuluję osiągnięcia sukcesu! Ja z kolei w drugą stronę, ważę 54 kg i chciałam zrzucić do 50. Ale Ty wyglądasz świetnie :)

    ____________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny zegarek <3 :))

    OdpowiedzUsuń
  9. super kochana wyglądasz :) ten zegarek rewelka! Masz tak jak moja sis, stanęła jej waga na 50 i ani drgnie do przodu, a jest dość wysoka bo ma 175 cm i bardzo chce przytyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie ;33

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy20:49

    Już się nie mogę doczekać postu o "przytyciu". Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ten zegarek awww <3

    OdpowiedzUsuń
  13. I ten zegarek awww <3

    OdpowiedzUsuń
  14. niesamowicie jest czytać że jakaś kobieta jest zadowolona z tego że przytyła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny plaszczyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. płaszczyk i zegarek jest świetny! ładnie Ci w takim kolorku latte:) wpadnij do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz. Lubię ten Twój "luz na zdjęciach" :)
    A zegarek wygląda świetnie, muszę pomyśleć o kupieniu go, jest mega pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super prosty zestaw! Świetny jest ten płaszczyk! wciąż jesteś straszną chudzinką! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy21:39

    Kadik jesteś wielka!! :D zdradź nam sekret jak udało Ci się przytyć bo ja też tego pragnę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jak to zrobilas?:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny jest ten zegarek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale się w tło wpasowała, haha <3 niczym kamele'ŁON' :D
    mega ciekawy zegarek masz. *;

    OdpowiedzUsuń
  23. mój ulubiony blog z modą :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowna! I schowaj ten zegarek, bo Ci go chyba ukradnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy23:45

    świetne buty! podobne widziałam w Mohito ale nie było już mojego rozmiaru :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny płaszcz naprawdę ci go zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  27. Kadiczku, piękny płaszczyk!! I jestem bardzo ciekawa tego wpisu o przytyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zegarek i płaszczyk Kochana rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne buciki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Zegarek prezentuje sie świetnie ! Zestaw na 6 <3 Podoba mi sie twoj styl !

    OdpowiedzUsuń
  31. Kadiku czekam na post o Twoim przytyciu! Proszę napisz jak tego dokonałaś! Strasznie zazdroszczę, ja też marzę o przytyciu! :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, gratuluję! Wreszcie ktos sie cieszy, że ma pupe i piersi! :):) Pieknie wygladasz, masz bardzo superowe ciuszki, które sa bardzo w moim typie:) A ty jesteś śliczna i zgrabna. Zegarek - miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję przybrania na wadze :) Jesteś wyjątkiem, który zamiast zrzucić parę kilo, chce właśnie przytyć :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam Cię w beżach!

    OdpowiedzUsuń

Instagram