PERFECT DAY


 
SPODNIE/CHOIES SWETER/TUTAJ KURTKA/CHOIES TOREBKA/PARFOIS BUTY/TUTAJ 



WALENTYNKOWY prezent.


Szukałam butów idealnych, szukałam, szukałam, jak prawdziwa baba nie mogłam się ostatecznie zdecydować czy eleganckie czy buty sportowe i zostawiłam na facebook zapytanie DZIEWCZYNY ZAMAWIAĆ JE CZY NIE? I wyszłam pod prysznic. Po moim powrocie już nie miałam czego zamawiać :) Mój chłopak zrobił to za mnie. Także moje nowe buty adidas orginals są walentynkowym prezentem :) Akurat tak się składa, że to najsliczniejszy model z nowej kolekcji wiosna-lato 2014, więc skakam z radości :)




49 komentarzy:

  1. Śliczne te buty:)
    A ten Twój chłopak ma same dobre pomysły!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny zestaw... świetne buty... lubię takie zestawy... w końcu możemy cieszyć się wiosną hehehehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne te buty ;)) nad czym ty sie zastanawiałaś.. :)

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz juz wiem, że od razu powinnam je zamawiać <3

      Usuń
  5. fajnie, tak na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialne są te buty <3
    Swietnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zabrałabym Ci tą kurteczkę :D a walentynkowy prezent przynajmniej w 100% trafiony :))

    OdpowiedzUsuń
  8. nawet nie wiesz jak zazdroszczę Ci butów :) są GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń
  9. są świetne, zazdro Ci! :333

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki mężczyzna to prawdziwy skarb :P
    Pięknie wyglądasz Kadiczku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialny zestaw i piekne buty, ale nie podobja mi sie te klapy z przodu, jakos tak psuja efekt wizualny, reszta bez zarzutu :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są świetne!!!! Doskonały prezent!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmieniam zdanie- fajne te butki :D Ja na swojego też nie mogę narzekać ( faceta :P ), ostatnio zamówił mi bluzkę ( sam wybierał, ja o niczym nie wiedziałam )- trafiona w 100%, w mój gust. Myślał tak- a dziewczyna na zdjęciu miała ciemne włosy i podobna karnację do mojej, poza tym miała takie skórzane spodnie, które mam ja, a rozmiar był oversize i wiedział, że mam kilka takich ciuchów, więc ją kupił. Swoją drogą- ciekawe rozumowanie :) Wracając do tematu- śliczny sweter.

    OdpowiedzUsuń
  14. tylko za często tak tego fb nie zostawiaj bo w końcu straci swoją moc:D Kadik nasza Rihanna:D Boskie są te buty!;) ej ja też kicham! stos chusteczek obok mnie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:41

    Jakie B U T Y !!!!!!!!!!!!! ;o <3
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. idealne buty i idealny facet. Czego chcieć więcej? :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana masz cudownego faceta!:) A buty są świetne i na pewno wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. prosto, ale z klasą, uwielbiam takie zestawy u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogłabym napisać, że zazdroszczę takiego faceta, ale... mój zachowuje się podobnie więc pozostaje nam sobie podać ręce i obydwie musimy sobie pogratulować dobrego wyboru :P
    Świetna ramoneska, sama szukam czegoś podobnego na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny i mądry chłopak :D

    OdpowiedzUsuń
  21. slicznie jak zawsze, golf jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy22:35

    buty!! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. aaaaaaaaaaa a niby nie powinno się kupowac sobie wzajemnie butów!! :P
    ale trzeba przyznac, że są boskie! No i piekny Kadik <3

    aaa kochana bo ja nie wiem jakoś zamulę zawsze z tymi miksami :P
    musze tego pilnowac ;)
    ale zapraszam Cię też na mój insta :***

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy23:00

    na sportowo i na luzie, ale z klasą, To lubię!

    OdpowiedzUsuń
  25. idealna stylizacja na wiosnę :-) już ją czuć patrząc na zdjęcia :-)
    pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Buty zdecydowanie nie w moim stylu, ale Ty wyglądasz w nich fajnie :))

    OdpowiedzUsuń
  27. wspaniały perfekcyjny dzień i perfekcyjne połączenie jak zawsze!
    Pozdrawiam z Gdyni:*
    Ola z Fashiondoll.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Buty sa przecudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdecydowanie masz za dobrego faceta! ZAZDRO!:PP Buty są genialne, też takie chce!:))
    Pięknie Kadiczku wyglądasz:**

    OdpowiedzUsuń
  30. Drapieżnie z tą skórą ]:->

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam sukienki sweterkowe mam w swojej szafie ze 3 :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ty jak zwykle urocza i przepiękna : )
    Zauważyłam, że w pasku tytułowym masz symbol myszki Miki i teraz widzę podobieństwo : ) jesteś tak urocza na wszystkich zdjęciach jak myszka Miki ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. Pomysł na walentynki ładny i praktyczny, na pewno będę Ci służyły te buty :D Podoba mi się bardzo ta kurtka, w połączeniu z beżową tuniką wygląda super ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy15:29

    zestawienie kolorów jest moje ulubione. Co do butów nie jestem przekonana do sportowej wersji na koturnie.
    Buziaki!

    Yves

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne są te buty ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy19:17

    Masz świetnego bloga :)
    Mogę zaprosić Cię do siebie? Nie mam czasu na to by rozkręcić bloga w inny sposób, bo to właśnie czas jest moim największym problemem... Już dawno marzyłam o tym, by mieć ciekawego i popularnego bloga, jednak paradoksalnie musiałam zacząć umierać by naprawdę zacząć żyć. Każdy obserwator to uśmiech na mojej twarzy. Zapraszam i z góry dziękuję:
    zanimtomniezabije.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny look, a buty rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy13:23

    Masz świetne wyczucie stylu, absolutnie moje gusta, a do tego jesteś przeurocza :-)
    Pozdrawiam, D.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie ukryłaś włosy ;*

    OdpowiedzUsuń

Instagram