THIS MOMENT

Posted on 23 JULY 2014

http://www.kadikbabik.pl/2014/07/this-moment.html
KOMPLET/TUTAJ CZAPKA/GRANA TOREBKA/CHOIES






Dzień dobry!


Dziś kibicowałam Rafałowi Majce w czasie ładowania zdjęć do dzisiejszego wpisu. Jestem absolutnie szczęśliwa, że tak pięknie jadą Polacy na tegorocznym Tour De France.


OBY TAK DALEJ! 
A was już tym nie zamęczam bo pewnie mało kto tutaj ogląda wyścigi.
Dlatego odsyłam was jeszcze na mojego instagrama, 
żebyście mogli zobaczyć co nowego u mnie w szafie i kuchni 
__________________________

47 komentarzy:

  1. świetny zestawik, elegancja połaczona ze stylem sportowym - super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy18:52

    fajnie prezentuje się ten zestaw.
    A tak w ogóle masz cudowną cerę i makijaż !!
    BELLA!

    yves

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie czapy! Ale zawsze mam problem z ich kupieniem, bo mam małą głowę ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. ten komplecik jest cudowny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z eleganckiego stroju zrobiłaś luźną sportową stylizację - najlepsza dotychczas! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie Ci w takiej czapce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj ślicznotko, pięknie Ci w tej czapce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsze zdjęcie! <3 pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny akcencik z tą czapusią :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:17

    Ja też się ciesze, że Polacy tak pięknie jadą w TDF ! :)
    ' PCHAMY, PCHAMY .. ' :D Uwielbiam tych komentatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są genialni :DDDDDD a jeszcze genialniejszy Majka <3

      Usuń
  14. O, w kuchni - to bardzo interesujące :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądasz, góra mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :) Do twarzy Ci w tej czapce :) Zapraszam do mnie: www.http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny ten Twój komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przepięknie! ta spódnica jest genialna :) fajnie, że przełamałaś całość tą czapuchą z daszkiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super!!!! te paseczki są świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładny makijaż :)
    obserwuję.

    derniere-danse-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. komplet jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Anonimowy18:16

    Kiedy będzie zapowiadany na fb post o kosmetykach i ich tańszych zamiennikach? Pozdrawiam :)

    Asia

    OdpowiedzUsuń
  23. ale Ty pięknie wyglądasz w czapce z daszkiem!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. ale fajno! ta czapa świetnie tu współgra:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Instagram