Pytania o STEA MASTER

Posted on 14 JULY 2014

http://www.kadikbabik.pl/2014/07/pytania-o-stea-master.html
SUKIENKA/lovelyshoes




Dostaje systematycznie pytania o Stea Master,
postanowiłam odpowiedzieć jeszcze raz o te najczęstsze:

Gdzie można kupić Stea Master? 
Stea Master można zamówić bezpośrednio ze strony http://www.prasowaczparowy.pl/

Jaka jest jego cena?
Cena tego samego modelu, który mam ja to 499zł

Czy warto?
TAK! To bardzo przydatny sprzęt w naszym domu, od kiedy go mamy, praktycznie nie używamy normalnego żelazka. Ze Stea Masterem  wszystko odbywa się szybciej i łatwiej. Najlepsze są efekty prasowania takich sukienek jak wam pokazałam, tkanina z którą trzeba obchodzić się bardzo ostrożnie, jeśli w grę wchodzi żelazko. Przy użyciu Stea Mastera nie mamy się czego obawiać. Zobaczcie jak w prosty sposób możemy wyprasować sukienkę. Efekty widzicie na zdjęciach.


Jeżeli macie jakieś jeszcze pytania, śmiało piszcie :)

11 komentarzy:

  1. Takie urządzonko chyba byłoby idealne do prasowania firan/zasłon, czego robić nie cierpię po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że taki sprzęt będzie kosztował więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a jak prasuje koszule?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sprzęt ;) u mnie nei ma miejsca chyba na niego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. aale zazdroszcze tego Stea Mastera, musze sobie sprawic taki :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny i bardzo przydatny gadżet, jednak na razie muszę nacieszyć się tradycyjnym żelazkiem... A może "całkiem przypadkiem" go zepsuję? Przynajmniej będę mieć pretekst, aby zdecydować się na Stea Master, hihi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy12:14

    dosłownie wszystko wyprasuje? jakie są wady?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprasuje wszystko. Jednak ja nie mam jeszcze dzieci, a kiedys Pewna Mama dodała wpis, że jest problem z ubrankami dziecięcymi.

      Usuń

Instagram