HAVE FUN!

A
http://www.kadikbabik.pl/2014/07/have-fun.html
SUKIENKA/SHEINSIDE  TOREBKA/CHOIES  OKULARY/GRANA SANDAŁY/CZASNABUTY






Klasyk gatunku. 


Ja kobieta, wiek idealnie wkomponowujący się w kanon tych 
co dla dobrego efektu założą 'SPORO', bo z pewnością nie wszystko. 
Założyłam ostatnio CUDNE buty, tak cudnie wyglądały, jak i cudnie mnie obtarły. 
Stąd ostatnio CAŁY CZAS sandały na blogu, 
bo przecież w niczym innym poza sandałami i japonkami chodzić się nie da.

KONIEC z tym! Jeszcze dziś je wywalę!

_______________________________________




27 komentarzy:

  1. prześliczna torebka i sandałki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ELEGANCKO :)
    Zapraszam na rozdanie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy20:57

    wygodne buty to podstawa! Ja na szczęście trafiłam na tylko 1 które mnie obtarły, więc już nigdy więcej myśli: 'aaa może się rozbiją'. Odrazu out i tyle :)

    Myślałam nad tą sukienką i w końcu nie zamówiłam, a prezentuje się fajnie !!

    Buziaki :)


    yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooooo sukienka jest super! a z tymi butami to daj spokój :((((

      Usuń
  4. Super styl, moje ulubione kolory :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze tak jest, jak ładne buty to niewygodne :)
    Fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  6. Tunikę masz świetną! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne te sandałki! ja niestety w takich nie mogę chodzić,bo mi strasznie nie wygodnie, wolę te jak to mówię ` japonkowate` :D hahah jak to brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ale sukieneczka super ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy21:48

    bardzo mi się podoba skomponowany strój :) kobiety dla wyglądu są w stanie zrobić wiele, stąd wszystkie wyrzeczenia i cierpienie na rzecz urody :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie tylko obcierają czasem z apierwszym razem,potem już nie. nawet conversy, a to raczej dobre buty :) ;*
    a stylizacja fajna, choć prosta.

    OdpowiedzUsuń
  11. okulary mają super kształt, ślicznie pasują do Teojej buźki :)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuu... kuruj stópki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Skromne kolory, bogata forma! Genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy23:13

    Ciąża Ci służy kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Względem tego o co niedawno pytałaś na facebooku - ta stylizacje z pewnością będzie dobra w ciąży :p świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cudowne okulary! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. sukienka super jest

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz te buty naprawdę urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz ;)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy23:16

    duo kolor zawsze w modzie :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram