NA SWOIM



http://www.kadikbabik.pl/2014/03/na-swoim.html
 SUKIENKA/TUTAJ KURTKA/TUTAJ BALERINKI/VUBU TOREBKA/SHEINSIDE



NA SWOIM,

To był ciężki tydzień. Wszystko pod górkę. Dopadł mnie wirus i przestałam mówić na kilka dni. Na kilka tych dni w, które byłam najbardziej potrzebna. Gorączka wycięła mnie zupełnie z życia, do tego kaszel i mogłam zapomnieć o jakimkolwiek pomaganiu w przeprowadzce. Dopiero na sam koniec mogłam nadzorować ustawianie mebli, rozkładanie co gdzie i jak. Efekt genialny :) Wszystko tak jak zaplanowaliśmy. Dużo przestrzeni, ogrom bieli i kilka żółtych kurczakowych dodatków. Ale to już na znak nadchodzącej Wielkanocy. Jesteśmy szczęśliwi i spokojni. Także udało się, jesteśmy na swoim :)






44 komentarze:

  1. Na swoim nie tylko mieszkanie ale i domena! :) Brawo Kadiczku : **
    Buziaki ! : **

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaaaaaaaaaak <3 zmieniłam też adres bloga :D tak wiesz wszystko na raz :D

      Usuń
  2. Klaudia Ty nie pisz na swoim, ale dawaj zdjęcia z nowego mieszkanka ! :)

    Kasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko w swoim czasie <3 jeszcze kilku rzeczy nam brakuje, jak tylko znajdę siłę żeby podjąć wyzwanie i pojechać do IKEI to opublikuje zdjcia :))))

      Usuń
  3. śliczna sukienka :) i Ty pieknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że już wyleczona i usmiechnieta... powróciłaś :-)
    Pokaż to wnętrze koniecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna sukieneczka <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że Wam się udało :) w końcu nowy post, nie mogłam się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje:) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy14:01

    Gratulacje !!!! Samych szczęśliwych dni w nowym mieszkaniu !!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokazuj wnętrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że już jesteś. Czekam na efekty, pochwalisz się?;>
    jak zawsze wspaniała, ukradne Ci torbę! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy14:46

    Pięknie wyglądasz! Cudny koczek <3
    Bo nie ma to, jak na swoim:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukeinka, wyglądasz świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też się rozchorowałam :( Piękna jesteś :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy15:40

    Pokaz Nam Wasze wnętrze! ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekamy na zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wracaj do żywych ;)
    I Gratuluję własnego kąta ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zestaw jest świetny, ale najbardziej podoba mi się Twój koczek, jest idealny!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację! Pochwal się kiedyś mieszkaniem- niesamowicie jestem tego ciekawa, na pewno wyszło genialnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudowna sukienka! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. :D
    Bardzo fajnie, że udało się Wam znaleźć własne gniazdko. :P

    OdpowiedzUsuń
  22. To super Kadiczku!!! Teraz wykuruj się do końca i ciesz się swoim kątem :) Życzę żeby się wspaniale i dobrze mieszkalo i wam układało!! :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienkę masz przepiękną!

    OdpowiedzUsuń
  24. gratuluję mieszkania :) piękną masz tę sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje słoneczko! :) Wyglądasz jak zawsze fenomenalnie! Ostatnio mało mnie w życiu blogowym ale za to na insta śledzę Cię nieustannie :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy20:29

    Zazdroszczę, niech się wam dobrze mieszka :) Poza tym piękna sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kurteczka! ;-))

    pozdrawiam i zapraszam do siebie, live-style20

    OdpowiedzUsuń
  28. Najważniejsze ze w porę wyzdrowialas :)) przepiękna sukienka!!

    OdpowiedzUsuń
  29. już nie mogę się doczekać, jak wrzucisz jakieś foty mieszkania:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. o ile masz w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. No Gratuluje Kadik! :D Czekałam na tę informację od dawna! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sukieneczka jest świetna!<3

    OdpowiedzUsuń
  33. zazdroszczę, zazdroszczę! I już chcę zobaczyć wasz kąt! ;D
    boska sukienka i kok ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio bardzo dużo chorowałam i to w nieodpowiednim momencie, więc dokładnie wiem jak musiałaś być zła :(. Dobrze, że już wszystko w porządku i bardzo się cieszę, że tak cudownie Wam się układa! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny zestaw.
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy15:36

    No to wszystkiego dobrego na nowej drodze :)
    Zawsze jak piszesz o wASZYM wspólnym mieszkaniu to już nie mogę się doczekać dnia kiedy ja będę mogła napisać: NA SWOIM. To jest na pewno jeden z najcudowniejszych dni w życiu !

    yves

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Instagram