CLINIQUE 16 Shades of Beige



PALETA CIENI CLINIQUE


 Wiecie jak uwielbiam kosmetyki CLINIQUE.
Do tego znacie moje upodobania kosmetyczne i wiecie, że lubię delikatną kreskę na powiece i podkreślenie makijażu brązowymi cieniami. Ucieszyłam się ogromnie jak zobaczyłam, że CLINIQUE wprowadził do swojego asortymentu paletę 8 cieni  All About Shadow Neutral Territory 2 po brzegi wypełnioną brązami. To paleta cieni jaka jest bardzo neutralna, bardzo klasyczna, a jak wiadomo takie minimalistyczne połączenia są najlepsze.

 



Paleta Neutral Territory 2 ma piękny srebrny kolor, do tego lustrzany efekt jaki dodaje jej uroku. W środku 8 cieni zaczynających się od bieli, kończąc na intensywnym brązie. Ta paleta idealnie podkreśla urodę w naturalny sposób. Do tego możliwości wykorzystywania palety są nieograniczone. Za pomocą 8 kolorów możemy stworzyć zarówno makijaż dzienny jak i ten wieczorowy.




Cienie są bardzo trwałe, makijaż wykonany przy pomocy palety nie wymaga poprawek w ciągu dnia. To jej ogromny atut. Cienie nie obsypują się i trzymają się na swoim miejscu od momentu nałożenia. Dzięki niewielkiemu rozmiarowi jest ona bardzo funkcjonalna i możemy zmieścić ją do każdej torebki, do tego w środku znajdziemy sporej wielkości lusterko oraz pędzelek z gąbeczką. To pozwala na zmienianie makijażu z dziennego w wieczorowy w praktycznie każdym miejscu którym się znajdujemy. 

To moja propozycja makijażu:






Paletę jak i całą kolekcję 16 Shades of Beige  znajdziecie w firmowych salonach CLINIQUE:

Flagowe Salony Firmowe: 
Złote Tarasy i Galeria Mokotów w Warszawie  
Galeria Krakowska w Krakowie
Stary Browar w Poznaniu

29 komentarzy:

  1. Piękne, naturalne kolorki cieni! Uwielbiam takie ;) A kochana lakiery chętnie Ci podkradnę! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery są bajeczne! takie neutralne kolory są najlepsze :)

      Usuń
  2. coś dla mnie, piękne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś taka ładna, a paletka jest cudna ,w sam raz coś dla mnie wole takie neutralne cienie

    OdpowiedzUsuń
  4. subtelny i naturalnie wyglądający makijaż, lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie się ten wpis wpasował w moje poszukiwania bo właśnie o tego typu paletkę mi chodzi ;)
    A Ty jak zwykle wyglądasz pięknie ! :)

    Dih ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolorki, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wg mnie makijaż delikatny, ale bardzo ładnie Ci w nim ;))

    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie ;) Najbardziej swobodnie właśnie czuje się w tych kolorach..

    OdpowiedzUsuń
  9. te cienie prezentują się naprawdę świetnie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy19:34

    Paletka marzenie!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle szczęścia!*.*
    Paletka idealna, masz rację, że sprawdzi się na codzień i od święta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są te cienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy22:42

    te odcienie są cudowne!!!


    yves

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie cienie, też uwielbiam clinique> jak u ciebie pieknie, pastelowo, delikatnie, wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jest ta paletka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy12:11

    Hej! Przyglądam się już jakiś czas Twoim zdjęciom. Bardzo ładne.:) Zastanawia mnie tylko, czemu ciągle sprzedajesz rzeczy, które dopiero co kupiłaś? Np. ten żółty płaszczyk ? Nie przywiązujesz się do rzeczy?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne kolory. Moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorki cudne- takie lubię najbardziej jeśli chodzi o makijaż codzienny, a Ty jaką piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kolory cieni!

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudowne ! Uwielbiam takie i najczęściej takich odcieni używam :) Delikatne

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy07:33

    oj cudna ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram