HOME sweet HOME!

Photo By Polarny
____________________________________ 16.03.2014 __________________________________

http://kadik-babik.blogspot.com/2014/03/home-sweet-home.html
INSPIRACJE znalezione TUTAJ, TUTAJ, TUTAJ



HOME sweet HOME

Od dziś na blogu zaczną pojawiać się nowe wpisy tematyczne 'HOME sweet HOME'. Właśnie zaczynamy aranżacje ogromnej powierzchni. Cały czas szukamy inspiracji. Szukamy, oglądamy, planujemy, ja szyje, maluje. Tak w kółko. Od zeszłego miesiąca postanowiłam, że będę na blogu pokazywać więcej siebie, nie tylko tej w stylizacjach. Na blogu systematycznie dodaje recenzje ulubionych kosmetyków, pokazuję wam moje nowości w wystroju wnętrz, do tego zabieram was na zakupy do moich ulubionych sklepów. Teraz także mam zamiar przedstawić wam jak remont od podstaw wygląda. Jak bawimy się w składanie mebli z IKEI, jak szyjemy poduchy, zasłony i jak zaczynamy nasze nowe życie. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) my już skaczemy z radości.



ZAPRASZAM NA MOJE ALLEGRO 
bo zanim się wyprowadzę na nowe mieszkanie mam zamiar zmienić swoją całą garderobę:

ZAPRASZAM NA nasze INSTAGRAMY :



Trzymajcie za nas kciuki :*

30 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki : *

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely inspirations! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniałe inspiracje, nie mogę się doczekać swojego własnego mieszkanka, żeby móc je urządzić jak mi się wymarzy :) oczywiście wszystko w bieli, oczywiście milion bibelotów :)

    anecia & roses ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O taaaaak ten milion bibelotów :D u mnie sa wszędzie :D

      Usuń
  5. oczywiście trzymam kciuki <3
    u mnie remont mieszkania w połowie... czekamy na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:20

    którą inspirację znalazłaś na Polana instagramie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być http://www.79ideas.org/
      wkradł się błąd :***

      Usuń
  7. Od dzisiaj zamieram być na bieżąco z Waszą przeprowadzką i umeblowaniem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna jest biel w pomieszczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne inspiracje. Właśnie taki skandynawski styl mi się podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne inspiracje. Właśnie taki skandynawski styl mi się podoba najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wnętrza, bardzo lubię takie aranżacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzymam kciuki! Uwielbiam takie jasne i przestronne pomieszczenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, ja też mam zamiar dodać na blogu dział wnętrzarski :) Skończyłam kurs projektowania, studiowałam przez rok architekturę, ale nigdy jeszcze nie miałam okazji sprawdzić się w praktyce. Mam nadzieję, że w końcu ruszę do przodu :) Oby więcej takich notek!
    ____________________________________________
    Pozdrawiam,
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione monochromatyczne i minimalistyczne, mamy podobny gust, nie mogę się doczekać kiedy pokażesz jak mieszkacie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudne inspiracje

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w takim razie nie mogę się już doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow cudne inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  18. Czekam na efekty ;) Achhh, lubię czernie i biele :D

    OdpowiedzUsuń
  19. czyli będziesz już mieszkać z narzeczonym?? :))) jak tak, to zazdroszczę ;))
    Założę się, że będzie dużo bieli i czerni ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie powiem, mam ogromne zaległości na twoim blogu, ale za to jestem na bieżąco na instagramie i facebooku! Ten post mnie bardzo ucieszył! Już nie mogę się doczekać tych wszystkich wpisów z inspiracjami i tych kiedy zaczniecie remont mieszkanka. To co zrobiłaś ze swoim pokojem bardzo mi się spodobało, to co dopiero zdziałasz z całym mieszkaniem ?! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. P.S. Aaaa.... czemu masz takie małe stópki ?! Rozmiar większe butki i z przyjemnością przygarnęłabym do siebie brązowe sandałki nelly ;_;

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na więcej wpisów w tej tematyce!

    OdpowiedzUsuń
  23. ależ piękne inspiracje domowe *_* chciałabym takie jedno mieszkanko <3
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy15:03

    uwielbiam biel i szarość w mieszkaniu. takie stylowe te inspiracje. cudne!

    yves

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uwielbiam biel i szarość, u nas jest totalnie biało <3

      Usuń
  25. Anonimowy07:08

    podoba mi się białe wnętrze, ale bałabym się że się szybko zabrudzi ;(

    OdpowiedzUsuń

Instagram