HOME&YOU na wiosne

Photo By Polarny
____________________________________ 18.03.2014 __________________________________

http://kadik-babik.blogspot.com/2014/03/home-na-wiosne.html
 WSZYSTKIE PRODUKTY ZNAJEDŹIECIE TUTAJ HOME&YOU



Jakiś czas temu zabrałam was na wirtualne zakupy do HOME&YOU
Dokładnie w tym wpisie tu#
Dziś w końcu mogę wam pokazać jak sprawują się moje wiosenne naczynia.
Wstyd się przyznać, ale dopiero po zakupie tych kwiatowych naczyń, 
schowałam te z reniferami z kolekcji zimowej. 




 Czajniczek z filiżanką to mój ulubieniec tej serii, 
na zmianę zaparzam w nim kawę i herbatę.
Paterę i talerzyki wypełniam słodkościami,
a później się dziwić skąd te 6 kg na plus na wadze,
skoro u nas zawsze na widoku masa słodyczy do podjadania.





CUKIERNICZKA?
w moim przypadku to pojemnik na żelki,
cały czas uzupełniam i codziennie do niego zaglądam.





Dziś w końcu miałam chwilę wolnego, żeby móc odetchnąć.
Żeby chwycić gazetę i nadrobić lekturę. 
Do tego nareszcie mogłam wam pokazać to co zabrałam  do domu z HOME&YOU.


W czwartek muszę się wybrać do sklepu stacjonarnego, aby zobaczyć na własne oczy całą WIELKANOCNĄ kolekcję HOME&YOU.
Przed chwilką weszłam na stronę TUTAJ i zaparło mi dech!!!
Muszę to wszystko obejrzeć! Widzieliście już te nowości na własne oczy?



39 komentarzy:

  1. Jeju ale tu uroczo! Kochane są te filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nooo bajeczne i jakie połączone z czajniczkiem <3

      Usuń
  2. przeurocze naczynka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku jakie urocze! Filiżaneczki sa najpiekniejsze :)

    Ale amsz cudną bluzę, powiedz gdzie ją dorwałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta sukienka zamówiona jest z SHEINSIDE ale już bardzo dawno temu, jakoś jesienią :(
      były już w niej zdjęcia wiele razy :))))

      Usuń
  4. Przyznam szczerze, że nie jestem wielką fanką tak kolorowe zastawy. Dla mnie to chyba za dużo..Chociaż filiżankę z czajniczkiem bym chętnie przygarnęła.. ale chyba na tym bym poprzestała, za dużo się dzieje jak dla moich oczu ;p

    Dih ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś bardzo sceptycznie podchodziłam do kolorów, w końcu zaczynam dostrzegać w tym urok. Teraz kolory w pomieszczeniu zaczynaja mnie po prostu cieszyć :))))

      Usuń
  5. No piękne te zdjęcia ! Doprawdy

    OdpowiedzUsuń
  6. przeurocza zastawa, najbardziej podoba mi się filiżanka z imbryczkiem :) zbliżają się urodziny mamy, więc chyba w najbliższym czasie tez wybiorę się do H&Y :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo to teraz już oszalejesz na punkcie WIELKANOCNYCH rzeczy <3
      genialne!!! Koniecznie coś z królikami kup mamie <3

      Usuń
  7. ależ to sliczne takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieee widziałam, ale po Twoim ostatnim poście wiem, że chce te wiosenne kubaski u siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię wpaść czasem do Home& You nawet jak nic nie kupuję.

    Wciąż nie mogę się nadziwić jakie Ty masz niesamowite włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie. Mega wiosennie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Alez wiosennie i kolorowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. aaaa! prezentuje się to genialnie!
    Aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne są, czajniczek z filiżanką faktycznie najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczne filiżanki!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie to razem wygląda! W sklepie moje oczy wariowały bo nie wiedziałam gdzie patrzeć, tyle kolorów! Tyle energii :3
    O matko! Wielkanocna kolekcja wygląda bajecznie *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. haha, ja mam taaki słoiczek z fasolkami, magiczny 8) już wkrótce o nim na blogu.
    naczynka są cudne, ten kubek & czajnik w jednym - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie cudnie i wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Już w ostatnim wpisie chciałam ci pokazać świetną stronę z inspiracjami wnętrz, ale jej nie umiem znaleźć :( Tyle się jej naszukałam i na marne.. Ale jak tylko znajdę to podeśle ją.

    A co do kolekcji home&you, nigdy nie kupowałam tam całych kolekcji, zwykle to były pojedyncze kubeczki, ale to dlatego, że jeszcze swojego mieszkanka nie mam, więc nie ma co urządzać :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny dzbanuszek z filiżanką, mam w identycznym kształcie, ale inny nadruk, do czerwonej herbaty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi również podoba się ten zestaw!<3
    + ile słodkości!:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wiosna z Home&You u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne kolory;D bardzo wiosennie;p;p

    OdpowiedzUsuń
  23. O jak pięknie i wiosennie u Ciebie, chyba wpadam na herbatkę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy14:54

    Omatkojedyna <3 Jakie piękne! Też "chcem". :D

    OdpowiedzUsuń
  25. przeslodki zestaw! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy16:05

    Piękne...Wymarzone do własnego mieszkania <3

    OdpowiedzUsuń
  27. aż się obliznęłam na widok pączków :D. Z pewnością z takiej filiżanki herbatka smakuje o wiele lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam home and you! :) przesłodki zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale wiosennie :) Najbardziej podobają mi się filiżanki - są urocze. Home&You jak zawsze świetnie się spisało :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale śliczne! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. O jej :) Już od bardzo dawna marzy mi się taka filiżanka z dzbanuszkiem :) Świetny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy19:29

    o jejku jakie cudo <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram