COME TO THE RED SIDE!



 SUKIENKA/TUTAJ PŁASZCZ/TUTAJ RAJSTOPY/GATTA TRAMPKI/H&M




 RUSZAMY NA SWOJE!


Powoli znikam z mojej ukochanej okolicy. To oznacza jedno, teraz zdjęcia będę musiała robić w mieście, a nie znoszę tych strasznych spojrzeń ludzi, którzy tego zupełnie nie rozumieją. Po coooo oni robią zdjęcia? Czemu akurat na środku ulicy. Także wszelakie rady jak nie widzieć tych spojrzeń przechodniów chętnie przyswoję. Aktualnie wystarczyło zrobić kilka kroków i byłam w lesie. Mogłam swobodnie wygłupiać się przed obiektywem, wiedziałam, że jedynie wiewiórki mogą nas obserwować, a teraz? A teraz zaczynam się rumienić na sama myśl stania na środku deptaka... Grrr....


33 komentarze:

  1. Fajne foteczki !! ; }

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor płaszczyka <3
    w mieście mówisz?? to czeka nas na blogu trochę coś innego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy14:53

    piekna sceneria i sukienka

    zapraszam do mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. też zmagam się z problemem gapiów gdy robimy zdjęcia, często trafiają się głupie komentarze, ale nie ma co się przejmować, a zdjęcia w plenerze miejskim będę prezentowały się lepiej niż te w lesie, świetnie ci w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zdjęcia robione w lesie są milion razy lepsze

      Usuń
    2. Dokładnie, leśne fotki są świetne!

      Usuń
  5. Anonimowy15:05

    może znajdziesz jakieś nowe miejsce na robienie fotek, gdzie tych ludzi będzie mniej :)
    a jeśli to duże miasto to nawet nie zwrócą na Ciebie uwagi :P

    yves

    OdpowiedzUsuń
  6. mmm czerwień <3 lubię Twoje zdjecia, oj lubię!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie, świetne zestawienie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny płaszczyk:) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz. Nie mogę się doczekać zdjęć w nowym miejscu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy17:31

    kiedy będzie można kupic Twoje glossybox? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy18:02

    kiedy będzie można kupić Twoje glossybox i jaka będzie cena? kupię na pewno bo jest boskie, szkoda tylko, że tę mgiełkę akurat już mam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dokładnie tak samo i zawsze szukam takich miejsc że tych ludzi jest mało albo w ogole :) haa niedługo tez przeprowadzimy sie do wiekszego miasta i tam to w ogole bedzie, ale nie ma co się przejmowac :) w ogole to czasami nawet moi znajomi pytaja mnie po co ja w ogole robie te zdjecia i w ogole po co ten blog, nigdy nie wiem co odpowiedziec, zawsze mowie ze po prostu to lubię :))

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie Ci w czerwieni
    a co do zdjęć w mieście - doskonale Cię rozumiem, zawsze mam z tym problem..

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy20:00

    Wyglądasz zjawiskowo w tej czerwieni <3 :*
    Zgadzam się z tym jak ludzie patrzą w mieści...mój narzeczony mieszkał w mieście, a ja na przedmieściu, czyli na wsi i mam, to porównanie ;x
    Nie ma co się przejmowac! ;-) Patrz tylko na tą osobę co robi Ci zdjęcia :*
    Życzę samych wspaniałości i miłości <3;))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy20:01

    Wyglądasz zjawiskowo w tej czerwieni <3 :*
    Zgadzam się z tym jak ludzie patrzą w mieści...mój narzeczony mieszkał w mieście, a ja na przedmieściu, czyli na wsi i mam, to porównanie ;x
    Nie ma co się przejmowac! ;-) Patrz tylko na tą osobę co robi Ci zdjęcia :*
    Życzę samych wspaniałości i miłości <3;))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  16. ja jak mam okulary to zamykam oczy ;d lub wybieram miejsca, chodniki gdzie mało kto chodzi ;d piękna sukienka! ♥

    Nie będzie mnie w piątek, muszę do pracy ;( ale będę w Glitterze, będziesz? ;d
    I jakbyś chciała to mam jutro czas przed pracą od 11:30 do 14:30/15 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ta sukienka jest idealna! :*:*

    ps. czekam na fasolki haha <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Ci w czerwonym! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna jest ta sukienka@!

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. haha znam Twój ból, ja sie juz przyzwyczaiłam, mam kilka miejsc, gdzie ludzi nie ma i mozna swobonie robić zdjęcia. A najlepsza rada, nie zwracaj na ludzi uwagi, oni i tak tego nie zrozumieją :0
    Sukieneczka jest cudna i ten kolor płaszczyka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  23. jak Ci pięknie w tej sukience! A widziałam, że wystawiłaś na allegro. Nie sprzedawaj! ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. wspaniała sukienka !

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz zjawiskowo, świetna stylizacja ! <3
    http://manequinss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poszukaj miejskich plenerów, gdzie jest mało przechodniów. A jeśli takich nie znajdziesz - to myśl o tym, dla kogo robisz te zdjęcia i jakie będą tego efekty, a nie o tym, co myślą inni :)

    Płaszcz rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  28. Rób swoje, idź do przodu... Takie spojrzenia, to nic fajnego, ale pomyśl, że za moment ludzie o tym zapomną :)
    Piękne zdjęcia! Z miłą chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy13:30

    Ja już przestałam zwracać uwagę na ludzi dookoła :D Zdjęć nie robie oczywiście w dzikim tłumie, ale przechodnie zawsze się zdarzają :) Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń

Instagram