To be a die-hard



Na zdjęciach odrobina słońca jaką udało nam się złapać jeszcze w weekend, bo aktualnie u mnie pogoda dość deprymująca. Nie lubię, kiedy ciągle pada deszcz. W takie dni przedawkowuję kawę, słodycze i przygnębienie, a to nie jest dobre. Wolę rowery, spacery i pracę, kiedy mogę swobodnie otworzyć okno i oddychać świeżym powietrzem. Do tego za kilka dni pochwalę się moim nowym nabytkiem. Sporym :P Ci co śledzą mój fanpage pewnie już wiedzą czego stałam się posiadaczką i jaki dostałam prezent na dzień dziecka :) To były godziny poszukiwań, czytania w końcu się zdecydowaliśmy i jest

SWETER/SHEINSIDE SPODNIE/ASOS BIŻU/MAD CAT, GRANA BUTY/KLIK tutaj



 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)



71 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że genialnie wyglądasz w delikatnych kolorach ziemi :)

    A zegarek rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty! Poza tym uwielbiam taką kolorystykę, a Tobie szczególnie w niej ładnie ze względu na skórę i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! wszystko idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia i zestawienie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie urzeka! <3
    Wyglądasz na nim przepięknie. Tak mnie zaraziłaś tym aktywnym trybem życia, że sama jęczę i stękam jak widzę tą szarówkę za oknem. Razem z Tobą kochana czekam na słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie długie nogi ! :D:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Świetne buty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała stylizacja cudowna! Szczególnie buty! Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, fajnie, że udało Ci się złapać trochę słońca.
    Ten deszcz doprowadza mnie już do szału.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehhh nie chce juz myslec o tym deszczu :((( strasznie pada i teraz złapać słońce to już niemozliwe :(((

      Usuń
  10. Jejku!!! Jakie Ty masz śliczne butki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzę o takiej odrobinie słońca, u mnie od kilku dni leje... Mam cichą nadzieję że chociaż lato będzie ładne :)
    Uroczy zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się nawet nie wypowiadam na temat tej pogody. Okrutnie jest. :) dobrze, że dałaś jakieś słoneczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy15:57

    naszyjnik i reszta dodatków bardzo zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tych bucikach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kto Ci robi zdjęcia?
    czy Nataszkowiec ma zdjęcia z tego samego aparatu, bo wydawają sie troszkę inne ;-)
    I jak zwykle wyglądasz promiennie ! ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia mamy z tego samego aparatu... Sa inne bo mamy inny styl ;-)

      Usuń
  16. Anonimowy16:14

    No cudowne są te buty <3 A Ty piękna:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Born to love You!!!! :-* Pokazuj już to czterokołowe cacuszko!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaaaaaaaa moja Cytryna :(((( nie moge jeździć bo biore leki na kręgosłup i czekam do wtorku i ruszam w świat :DDDD

      Usuń
  18. Buciki świetne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Kadiczki wyglądasz rewelacyjnie! :) Piękne są te buty, nie wspominając już o zegarku <3

    OdpowiedzUsuń
  20. koturny uwielbiam ;-)
    bardzo ładnie wyglądasz .

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudny naszyjnik *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. A mi się z kolei baaaardzo podoba zegarek!
    Co do pogody - u mnie przed chwilą padał deszcz i grad, więc też nieciekawie.. Liczę na to, że od następnego tygodnia zrobi się ładnie, bo wakacje już u mnie trwają i tylko się marnują :)

    www.furiosus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zwykle pięknie! :)

    Buziaki,
    Aleks

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie :) jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne buty;)) wyglądasz rewelacyjnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. ale śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Swietnie Ci w takich nudziakowych odcieniach, ja wygladam jak trup :P

    OdpowiedzUsuń
  29. niesamowite masz buciki;D

    OdpowiedzUsuń
  30. to drewno jest niesamowite! kiedyś jak mnie zobaczysz u siebie przytuloną do tych drzew to znaczy, że to ja :DDD !! hahahaha <3

    wyglądasz jak zwykle zjawiskowo, a zegarek jest MNIAM!

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. rewelacyjnie wyglądasz:)
    sweter cudny:)
    i bransoletki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też depresyjnie, przynajmniej na fotkach słońce mamy :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zegarek cudowny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie też już ciągle deszcze i burze :/
    świetne masz butki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pięknie, pięknie. Biszkoptowe odcienie są świetne. A buty bomba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biszkoptowe! jakie super okreslenie :)))))

      Usuń
  37. ahh jak pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uroczy zegarek ! Wyglądasz super jak zawsze ! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam Twoje zdjęcia!:)

    pozdr:***

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowna stylizacja i genialne dodatki w szczególności zegarek <3

    OdpowiedzUsuń
  41. i mnie nie cieszy ta pogoda... A Tobie bardzo ładnie w tych stonowanych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
  42. u mnie to non stop ponuro za oknem...
    świetny zegarek, zachwycasz!

    OdpowiedzUsuń
  43. Buty i zegarek - uwielbiam :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne buciki Kadiczku! :D

    OdpowiedzUsuń

Instagram