INSTAGRAM

Photo By White Pony
____________________________________ 16.06.2013 __________________________________

Ostatnio pech mnie nie opuszcza. Najpierw problemy z kręgosłupem, rentgen pokazał to co przeszkadzało mi w normalnym funkcjonowaniu i nie jest ciekawie. Wczoraj padł na amen mój laptop HP Pavilion. Także zmuszona jestem kupić nowy i mocno się zastanawiam jaki tym razem. Mam nadzieję, że odzyskam wszystkie zdjęcia jakie utkwiły na dysku. Jeśli macie jakiś model godny polecenia dajcie znać. Już pisałam o tym dziś na facebook :( A dzisiaj mam dla was dawkę zdjęć z makijażem jaki zrobiłam przy pomocy kosmetyków MAC, Clinique i Estee Lauder. To ostatnio mój ulubiony zestaw i moja ulubiona trójca. 

KOSMETYKI/CLINIQUE, ESTEE LAUDER, MAC




moje ulubione ostatnio kosmetyki, Kredka MAC do brwi, róże do policzków MAC, krem BB Estee Lauder, Kredka do oczu Clinique i kredka do ust, też Clinique, Puder Estee Lauder i tusz Estee Lauder.




kawałek mojej szafy, i kwiatki i czekoladki na pocieszenie :)



 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)

69 komentarzy:

  1. biały pokój <3 kiedyś taki będę mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz perfekcyjny makijaż! Wcześniej za mocno podkreślałaś policzki bronzerem , teraz jest idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to były błędy młodości, ale też wyszłam na slonce i teraz moje policzki tak nie rażą jak je mocno podkreslam bo buzia jest ciut ciemniejsza :))))

      Usuń
    2. zgadzam się, wcześniej było ładnie, ale ciut za mocno, teraz jest w sam raz :3

      Usuń
  3. piękny kolorek na ustach:)
    pozdrawiam cieplutko, miłego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy18:18

    Chciałabym chociaż w połowie wyglądać tak jak Ty. Czemu nie mam tak pięknej twarzy, bez niedoskonałości i z wyraźnymi brwiami?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy18:25

    Na pierwszym zdjęciu wyszłaś najpiękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej to rzeczywiście pech ;(Ja mam Laptopa Hp Pavilion Entertainment PC i jestem bardzo zadowolona, chodzi bez zarzutów polecam ;)Śliczy ten makijaż ;) Pozdrawiam i życzę zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej to rzeczywiście pech ;( Ja mam laptopa Hp Pavilion Entertainment PC i jestem z niego bardzo zadowolona, chodzi bez zarzutów , polecam ;)Śliczny ten makijaż! Pozdrawiam i życzę zdrówka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One tak do 4 lat sa bez problemowe, zaczynaja sie schody jak mijaja 4 lata :(((((

      Usuń
  8. Piękna Kadiczka!:)) i te Twoje ciemne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam laptopa Toshiba od 3 lat i nic na razie się nie psuje , zero usterek tak więc polecam , brat miał HP i po roku od zakupu wymaga stałej konserwacji i napraw ,
    fajne zdjęcia , współczuję problemów z kręgosłupem i rozumiem bo sama mam takowe od 2 lat , nie pocieszę Cię ale z kręgosłupem jak się zacznie to już nie ma szans na poprawę , trzeba uważać na siebie i tyle .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toshiba rzeczywiscie masywna. To sa dobre lapki. A z plecami dramat :(((( zaczelo sie w lutym i jest coraz gorzej :(((((((((( Nie jestem w stanie chodzic bez tabletek :(((((((

      Usuń
    2. a nie byłaś na rehabilitacji ? tabletki przeciwbólowe nic nie dają , chwila ulgi a potem gorsze problemy , żołądek , wątroba siada

      Usuń
  10. Ślicznotka! ♥ a kosmetyków zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż!

    dużo zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam podziwiać Twoje zdjęcia, jak zwykle pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. ulotnajakcien.blog.pl19:13

    Zdradź proszę, jak Ty to robisz, że tak ślicznie wyglądasz? I mimo używaniu wielu kosmetyków nie masz problemów z cerą?? Wyglądasz pięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna jak zawsze :*
    Ooo... A ja mam HP Pavilion od prawie 5 lat i jedyne co mi padło to bateria. Reszta działa perfekt i jestem z niego bardzo zadowolona ^^
    Miłego poniedziałku ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego kremu bb:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana na pewno każdy inny niż hp:D również miałam hp pavilion i nie dość, że ładowarki szybko się przepalały to bateria po roku była do wymiany. Obecnie mam samsunga i mogę go z całego serca polecić:))

    Piękne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ja w moim wymieniłam zasilacz 3 razy ;lllll baterie zjechałam do zera :((( koszmar :(((

      Usuń
  17. prześliczny Kadiczek ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Przesyłam Ci mnóstwo energii i przytulam żeby nie bolało! :-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety, gdyby laptopy robili pod linijkę, to firmy by upadały bo każdy sprzęt żyłby sto lat ;) Ale oby udało Ci się znaleźć godnego zastępcę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Mac Booki dają radę nawet 100 lat ;)

      Usuń
  20. Prześlicznie wyglądasz.
    Bardzo podobają mi się Twoje włosy, są bardzo zadbane:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteś piękna !:* Niestety na laptopach się nie znam, jedyne co , to mogę zyczyc Ci BARDZO DUŻO szczescia, bo coś za duże tych nieszczęść w życiu !;)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudnie wyglądasz w mocnym kolorkiem ust ♥,♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Anonimowy22:24

    perfekcyjny makijaż, a co do laptopów to polecam Toshibę ''Satelite''. ja posiadam w białym kolorze, jest dość tania, łatwo ją wszędzie zmieścić i nie mam z nią problemów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką znam!!!! właśnie na tekiej siedzę :DDD zamienni laptop to mój i działą super juz 4 lata z tego co mi wiadomo :)

      Usuń
  25. Jaka Ty jesteś ładna! ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny masz makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  27. jak zawsze świetne zdjęcia :)
    zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  28. pierwsze zdjęcie ♥

    http://about-me-julia.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  29. ojejku, powrotu do zdrowia oby to nie bylo nic bardzo poważnego;* ja osobiście mam w domu dwa laptopy z Acer`a i służą mi i mojej siostrze jak narazie bez zarzutów;-) makijaż piękny! wręcz idealny i w ulubionych moich kolorach;-*

    OdpowiedzUsuń
  30. Rzeczywiście pech ;/ Ale nie martw się, teraz może być tylko lepiej :) Najbardziej z makijażu podobają mi się usta- świetny kolor ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. w zeszłym roku i ja pożegnałam się z HP Pavilion ;) Jestem przekonana na 100%, że u Ciebie zawiodło to samo - karta graficzna??
    powodzenia w zakupie nowego sprzętu i życzę zdrowia!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ejjjj karta graficzna była wymieniona 3 miesiace temu :(((( to był poczatek końca :(((((((

      Usuń
  32. śliczna jesteś, super fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. ale jesteś piękna ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Anonimowy12:49

    Kadiczku ja mam laptopa już 7 lat i mogę polecić firmę Acer :) mój model jest już bardzo stary, bo Extensa 5220, ale ani raz przez tyle lat użytkowania się nie zepsuł i nie był oddawany do naprawy. Wiec z czystym sumieniem mogę polecić i ACER-a ;)
    Pierwsze zdj mnie powaliło ;o:* <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Noo i już jestem jak ja tęskniłam <3 Kochana ślicznie wyglądasz :***

    OdpowiedzUsuń
  36. to pierwsze zdjecie jest przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  37. Perfekcyjny makijaż, piękna dziewczyna <3
    Ja nadal szukam swoich ulubionych kosmetyków, kupuję, testuje, nie pasuje, zostawiam i kupuję coś innego ;)
    Kochana współczuję, wracaj nam do zdrowia! <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow :) Jak mnie dawno u ciebie na blogu nie było :)
    Wyglądasz fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. pieknie:*:*:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  40. Kadziczku, ślicznie Ci w takim makijażu! A ja trzymam kciuki, coby się wszystko z plecami ułożyło...!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Ahh te fantastyczne usteczka!!

    OdpowiedzUsuń
  42. no to zdrowia i powodzenia z tym laptopem, i nie przejmuj się, pech nie będzie trwał wiecznie :) jesteś piękna!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Dobry jest ten BB z EL? Ja mam tylko (albo aż:P) podkład, może niedługo przyjdzie czas na wypróbowanie ich kremu?:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram