But the deal is off.


Jestem strasznym złośnikiem, denerwuję się systematycznie z każdego nawet małego powodu. Ostatnio postanowiłam z tym walczyć bo w niektórych momentach nie mamy wpływu na złośliwość rzeczy martwych, upierdliwość innych i zamiast potęgować smutki staram się wyciągać ze wszystkiego, nawet z tych złych momentów jak najwięcej plusów. Czy działa? No pewnie... Za każdym razem gdy wcześniej bym coś odpyskowała teraz gryzę się w język i uśmiecham :) Polecam!

SUKIENKA,KAPELUSZ,SPODNIE/KLIK TUTAJ BUTY/VJ STYLE TOREBKA/KLIK TUTAJ




I na koniec mój prezent taki dostałam od kochanej Modenfer :*** Jestem tak szczęśliwa!!! Zobaczcie całość TUTAJ. Jak tylko uda mi się zrobić nowy nagłówek i znaleźć wolny czas, żeby pozmieniać na blogu to oczywiście ten śliczny rysunek będzie stałym elementem mojego bloga :) To miłe dostawać takie prezenty :)))))






 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)



68 komentarzy:

  1. super stylizacja no a Ty w wykonaniu Modenfer rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie kadikowa stylizacja :) cudna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysunek faktycznie jest fenomenalny :)
    Wyglądasz ślicznie i ja też jestem strasznym złośnikiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem złośnica straszna, do tego mam cięty język i przez to ciągle mam kłopoty...
    Cudna sukieneczka ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to PIATKA :DDD ja sie tego ciętego jezyka cały czas pozbywam :DDDD znaczy staram się :PPP

      Usuń
  5. Ja polecam jeszcze na narzekanie - podróżowanie. Sprawdza się idealnie, gdy opuszczasz mury miasta i pogrążasz się w marzeniach.. coś wspaniałego! :)
    Wyglądasz prześlicznie, choć nie wiem, czy tak też można mówić do dwudziestolatki.. no dobrze to wyglądasz bardzo ładnie, ale to nie brzmi tak samo! ;) Fajny kapelusz!

    Pozdrawiam,
    Marta.

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjj cięzko czasami sie ugryźć w język, tym samym wysołałam dziś awanturę o to że CHŁOPAK ZACZĄŁ SPRZĄTAĆ UBRANIA W SZAFIE a ja miała to zaplanowane na wieczór. Głupia głupia głupia zamiast się cieszyć że mam takiego chłopaka to wolę się awanturować...;/ ale już jest zgoda :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I badzo dobrze, ja też staram się patrzeć na wszystko optymistycznie, ale czasami już nie daję rady! ;) Pięknie Ci w tej sukience :*:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też jestem złośnikiem ;)

    śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przepięknie !
    sliczn sukienka i buciki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy20:24

    Witaj w klubie złośnico :P ;*
    Muszę wypróbować Twoją metodę ;d.
    Ślicznie wyglądasz! cudna sukienka :) a buty ajjj:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie wyglądasz! Butki i sukienka super! Uwielbiam ten Twój kapelusz :D Nawet najlepsi kiedyś tracą cierpliwość ważne tylko żeby nam to nie weszło w nawyk :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja się też szybko irytuję. Wczoraj od rana chodziłam wściekła bo nie było zasięgu w mojej sieci, jakaś awaria do południa. Za to jaki spokój i zrobiłam porządki. ;)) Świetna stylizacja, pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja też jestem nerwusem, starałam się panować nad nerwami gryzłam się w język ale jednak długo to nie potrwało :)
    ślicznie Ci w tym kapeluszu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent:) a Ty jak zwykle pieknie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy21:45

    Jak zwykle ślicznie. Buty szalenie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anonimowy22:01

    Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się :)
    Jaki cudny rysunek *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale dostałaś prezent :) Piękny strój :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ajj też bym tak chciała, ale nie potrafię walczyć ze swoją zołzowatością :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka i torebka są śliczne i uwielbiam ten twój kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaa!!! Kadiczku! Ja tu się zachwycam sukienką, kapelusikiem, zdjęciami, a scrolluję na koniec i widzę rysunek.... <3 <3 <3 jeeeej <3 Dziękuję za wszystkie miłe słowa!! Jak ja się cieszę, że Tobie się spodobał <3 :**************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :******************************************************************************************************************************************************************************

      Usuń
  22. sukienka jest śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. piękna sukienka i kapelusz :) w końcu cieplej! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ta sukienka jest przepiękna, mmm ♥
    tak jak kapelusz i naszyjnik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. naszyjnik mam taki biały, jest boski :)
    super wyglądasz! :)
    torebka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oj prześliczny zestaw.;) marzy mi się taki kapelusz.;)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, prześliczna sukienka! *.*
    ale ekstra prezent dostałaś, cudowny rysunek. :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  30. tunika/ sukienka jest przepiękna..<3 taka kobieca i delikatna..<3

    OdpowiedzUsuń
  31. jak zawsze przepięknie Kadiczkuuu :*

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowny naszyjnik i genialny rysunek <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepięknie wyglądasz.
    Czasem chyba lepiej ugryźć się w język niż tracić i szargać sobie niepotrzebnie nasze nerwy.
    Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kadiczku!!! Jakbym czytała o sobie... A jak potrafię sie wkurzyc na mojego narzeczonego. Jednak rownież zdaje sobie sprawę z tego, ze muszę to zmienić. Uwielbiam Cie w kapeluszach!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Woooow jaki cudowny obrazek! Ślicznie zostałaś namalowana :)

    I cudny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  36. ja ostatnio też staram się przemyśleć i zacisnąć zęby -0 działa :)

    slicznie yglądasz

    OdpowiedzUsuń
  37. jej uwielbiam twoje zdjęcia :) Nie dość, że pięknie wychodzisz to jeszcze tworzysz świetne stylizacje, takie w moim stylu ;p Pozdrawiam :)

    http://ally-ay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też niestety jestem złośnicą ale kiedy robi się poważnie i przybiera to większy obrót to dobrze nie jest...
    wygladasz przeslicznie :D zdjecia super, zawsze sie inspiruje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny rysunek ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałam, genialnie to zrobiła. Tez bym coś takiego chciała:(
    Tobie też się szare tło w nagłówku zrobiło :O Blogger się psuje;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martucha zdolna :)))

      Usuń
    2. nooooo też mam szare :(((( nie wiem jak to naprawić :(((

      Usuń
  41. kapelusz jest powalający !:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja jak z filmu, ze starej romantycznej powieści:D Połączenie tej sukienki z kapeluszem to był świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Rysunek genialny!


    Zapraszam do mnie i obserwowania jak również komentowania!
    Będę ogromnie wdzięczna!:)
    Zobacz jakie nowości są w mojej garderobie!
    http://livefashionablyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Rysunek jest rewelacyjny! Idealnie nadaje się na nagłówek;) Stylizacja równie piękna! Do twarzy Ci w kapeluszu;) Pozdrawiam, Madlen

    OdpowiedzUsuń
  45. Sukienka z tymi czarnymi dodatkami wygląda bardzo fajnie i nie za słodko! Rysunek Marty miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja co bym nie robiła to się złoszczę i złoszczę, takie życie;) sukienka piękna!:*

    OdpowiedzUsuń
  47. kapelusz <3 poluję na taki :))
    świetny outfit :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram