It's fantasy

Photo By White Pony
____________________________________ 09.06.2013 __________________________________

Dzień dobry Niedzielo. Jak miło, że pozwalasz nam odpocząć. Niedziela to idealny moment na to, żeby pośmiać się z kluczowych słów jakie ludzie wpisują w przeglądarki, żeby znaleźć mojego bloga: kawa rozpuszczalna z czarną panterą. To mój ulubiony z całego tygodnia, bo nie znam tej kawy, a chętnie poznam jak przystało na kawowego maniaka. Leniwe niedziele są idealne, żeby przeczytać wszystko to co w tygodniu dodawałam tylko do zakładek. Także zabieram się za czytanie... Miłej niedzieli :*** Na koniec, przypominam o zostawieniu swojego maila tutaj :***

 KOSZULKA/RESERVED SPÓDNICA/PRESKA BUCIKI/LE BUNNY BLEU


 Życzę miłego dnia!:)))
możecie obserwować mnie cały czas na instagramie i facebook :)

66 komentarzy:

  1. Anonimowy17:27

    A co to jest to w ręce? Torebka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, iPad:) w fenomenalnym pokrowcu, ja mam czerwony i tez ubostwiam:)

      Usuń
  2. Buciki są boskie :)
    Bardzo ładny, pastelowy zestaw - ostatnio takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie - lekko i romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta sukienka jest mega urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy17:42

    Ślicznie i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kadiczku, jak dla mnie pięknie :D przeuroczo i prześlicznie!;D i zazdroszczę Ci tej szczupłości za którą ja tęsknię ♥ ♥ ♥
    oj ta kawa to nic xD ja pamiętam moje ulubione sprzed roku - totalnie mnie zaskoczyło.. mianowicie co? ktoś wyszukiwał mnie pod hasłem "nagie piersi 16 latki" xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, a bluzka podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  9. chcesz poczytać mojego licencjata ?:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  10. Koczek dodaje Ci młodzieńczego wdzięku ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Te buciki są przeeeeepiękne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. super byś pożyczyła na chrzciny

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne są te buciki. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci w takich kolorkach ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Anonimowy19:52

    :*****************************************

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesłodkie masz te butki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz cudownie w takich kolorkach, piękną masz spódnicę :*:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku ale ślicznie wyglądasz w tej stylizacji
    pozdrawiam
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy20:55

    Super, tak dziewczęco i delikatnie :) Te buty średnio mi się podobają, choć wyglądają na wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie i dziewczeco !! Buziaki Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaką masz śliczną spódniczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ślicznie wyglądasz. Bardzo stylowo i dziewczęco.
    Ja też lubię pośmiać się z tego jak ktoś dostał się na mojego bloga.
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieco i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy10:51

    rewelacja! cudownie wyglądasz w koczku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. buciki<3
    w ogóle całość super:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pierwszy rzut oka pomyślałam,że to sukienka :D Świetny zestaw, zwłaszcza ta lekko "pudrowa" bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy12:59

    Ty:*:* ♥.♥
    w sukienkach i spódnicach wyglądasz obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękna spódniczka i buciki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaka śliczna spódniczka :) Kadiczku jak zwykle tak pięknie wyglądasz :)

    Pozdrawiam serdecznie : *

    OdpowiedzUsuń
  32. Ślicznie wszystko idealnie razem pasuje!!! Spódniczka <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny zestaw ♥

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękną masz tą spódniczkę Kadiczku ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny zestaw. ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna koszula ;)
    Wyglądasz uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczny zestaw, mega kobiecy :) A sesja wygląda jak z bajki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. stylizacja jak zawsze wspaniała:) pozdrawiam mocnoooo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. OO jak Ty ślicznie i dziewczęco wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie!!:)

    Z chęcią obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyglądasz jak zawsze przemięknie i uroczo. Spódniczka jest prześliczna, a bluzeczka niebanalna przez tą falbankę. Ja niestety nie miałam okazji poleniuchować w niedzielę, ze względu na małe poprawiny, ale za to leniuchuję dzisiaj ^^
    haha, moje ulubione słowo klucz z tego tygodnia to 'prezent dla pana od wychowania fizycznego'.
    Miłego tygodnia! :**

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo kobieco i tak ... uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  43. pieknie to zestawilas, podoba mi sie :) co do notki to az sama sprawdzilam u mnie na slowa kluczowe i jedno mnnie zaskoczylo ` szlam boso ` haha :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak przepięknie Ci w tym koczku!! Świetne są te kolory, a raczej jeden dominujący :) A bluzka z tym żabotem- zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądasz olśniewająco ;) Bluzka <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz, przez chwilę też myślałam, że to sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudnie Kadik. :) te buty są kapitalne <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Znalazłaś w końcu tę kawę?:D Piękna ta spódniczka. I Ty ślicznie się prezentujesz na tle zieleni :*

    OdpowiedzUsuń
  49. ale ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Piękna spódniczka! Wyglądasz cudnie!;)

    OdpowiedzUsuń
  51. ale urocze zestawienie, na pierwszy rzut oka wygląda jak sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Really nice!!! I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Really nice!!! I love it!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Uroczo wyglądasz Kochana;))
    spódniczka jest rewelacyjna!

    Pozdrawiam!;**

    OdpowiedzUsuń
  55. Kadiczku co ja moge dodac:) cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Uroczo wyglądasz!:) Spódniczka jest idealna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  57. No dobra, powtórzę to, co wszyscy: wyglądasz uroczo;) Lubię Cię w takich dziewczęcych odsłonach!
    Ruda Frela

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześlicznie, delikatne kolory do tego minimalna ilość dodatków, super. A takie butki to chyba też muszę sobie zafundować :D
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń

Instagram